6.1 C
London
Friday, December 13, 2024

ΗΠΑ: Οι Αμερικανοί ξόδεψαν 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές αγορές τη Black Friday

Date:

Related stories

ΠΑΣΟΚ: Με TikTok για τις τράπεζες στη μάχη του προϋπολογισμού

ΠΑΣΟΚ: Με TikTok για τις τράπεζες στη μάχη του προϋπολογισμού ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΣΟΚ Κώστας Τσουκαλάς Δείτε την ανάρτηση του εκπροσώπου του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κώστα Τσουκαλά 12.12.2024, 19:53 3 ΣΧΟΛΙΑ «Να βρείτε κάποιον να σας αγαπάει και να σας νοιάζεται όπως η κυβέρνηση τα υπερκέρδη των τραπεζών», τιτλοφορεί την ανάρτησή του στο TikTok ο εκπρόσωπος…

Αντώνης Σαμαράς: Θα παραμείνω μάχιμος και παρών

Αντώνης Σαμαράς: Θα παραμείνω μάχιμος και παρών Η πρώτη τοποθέτηση του πρώην πρωθυπουργού μετά την διαγραφή του από τη ΝΔ - Μίλησε και πάλι για πολιτική κατευνασμού από την κυβέρνηση και επανέφερε τα περί «ποταμοποίησης» της ΝΔ Την διαβεβαίωση ότι θα παραμείνει «μάχιμος και παρών» έδωσε ο Αντώνης Σαμαράς στην πρώτη του δημόσια τοποθέτηση μετά…

Κρατικό έλεγχο των επιτοκίων στις τράπεζες ζήτησε ο Φάμελλος – Αυτό που προτείνετε το απαγορεύει η ΕΚΤ, του απάντησε ο Πετραλιάς

Κρατικό έλεγχο των επιτοκίων στις τράπεζες ζήτησε ο Φάμελλος - Αυτό που προτείνετε το απαγορεύει η ΕΚΤ, του απάντησε ο Πετραλιάς «Αν συμβεί, πολύ απλά θα αφαιρεθεί η άδεια του πιστωτικού ιδρύματος - Μπερδεύετε την έννοια μετόχου και του διοικητικού συμβουλίου» σημείωσε ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας Σύγκρουση για την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος είχαν στην…

Οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια για διαδικτυακές αγορές που πραγματοποίησαν στη Black Friday μέσω κινητών τηλεφώνων, laptop και υπολογιστών, σύμφωνα με έναν απολογισμό από την εταιρεία Adobe Analytics.

Η Black Friday, που ακολουθεί την ημέρα των αμερικανικών Ευχαριστιών, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής αγοραστικής σεζόν για το λιανικό εμπόριο και ο ανταγωνισμός κορυφώνεται μεταξύ των καταστημάτων προκειμένου να κερδίσουν κάθε πιθανό αγοραστή που αναζητά τις καλύτερες προσφορές.

Οι αυξημένες διαδικτυακές αγορές πιθανόν ευνοούν τους κολοσσούς του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως την Amazon.com και τη Walmart. Η τελευταία μάλιστα αλυσίδα, που λειτουργεί 4.700 καταστήματα στις ΗΠΑ, επένδυσε πολύ στην κατ’ οίκον παράδοση για την εορταστική περίοδο προκειμένου να δώσει ώθηση στο ηλεκτρονικό της εμπόριο.

Οι διαδικτυακές δαπάνες στη Black Friday κατέγραψαν αύξηση 10,2%, ανέφερε η Adobe.

Ο Κόρει Κοσκιόνι, ηλικίας 58 ετών, είπε πως αναζήτησε προσφορές στο διαδίκτυο όπως και στα καταστήματα τη Black Friday, ψάχνοντας “δώρα για όλους: τη σύζυγό μου, την κόρη μου και για εμένα τον ίδιο”.

Τα εμπορεύματα με τις περισσότερες πωλήσεις στο διαδίκτυο περιελάμβαναν προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου και μαλλιών, αλλά και bluetooth ηχεία και μηχανές εσπρέσο, επισήμανε η Adobe σήμερα.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις παιχνιδιών εκτοξεύτηκαν κατά 622% σε σύγκριση με τον μέσο όρο των καθημερινών πωλήσεων τον Οκτώβριο, ενώ οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν κατά 561% και των οικιακών συσκευών κατέγραψαν αύξηση 476% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο, πρόσθεσε.

Το 2023, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια διαδικτυακά τη Black Friday και το 2022 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια, είπε η Adobe.

Latest stories

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here