Στα 10 ακριβότερα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες μέσα στο 2023 θα βρεις πολλές Ferrari φυσικά αλλά και διάφορα διαμάντια που δεν θα περίμενες ποτέ.
Μπορεί το 2023 να μην πραγματοποιήθηκε η μεγαλύτερη αγοραπωλησία αυτοκινήτου με οικονομικούς όρους, αλλά είναι αλήθεια πως τα 135 εκατομμύρια ευρώ της Mercedes-Benz 300 SL Uhlenhaut Coupe (2022) θα περάσουν κάποια χρόνια να ξεπεραστούν. Γράφτηκε ωστόσο ιστορία μέσα στη χρονιά καθώς η μια και μοναδική Ferrari 250 GTO που χρησιμοποιήθηκε από την Scuderia για αγωνιστικές υποχρεώσεις, κατέρριψε το ρεκόρ της ακριβότερης Ferrari που έχει πουληθεί ποτέ.
Αυτά είναι συνολικά τα 10 ακριβότερα αυτοκίνητα σε δημοπρασίες το 2023
Ferrari 250 GT SWB του 1962
Τιμή: 8.611.943 ευρώ
Πριν την σαγηνευτική Ferrari 250 GTO υπήρξε αυτή η 250 GT SWB που ήταν ένα αυθεντικό GT για τις πίστες και τους αγώνες της εποχής, αλλά και για τον ανοιχτό δρόμο και για τις υποχρεώσεις του jet set της δεκαετίας του 60. Σπάνια, όσο τα 160 κομμάτια που κατασκευάστηκαν και ιδιαίτερη λόγω αυτού, καθώς αν είχε περάσει από πιο διάσημα χέρια θα μπορούσε να ξεπεράσει και τα 10 εκατομμύρια.
Mercedes-Benz CLK GTR Roadster του 2002
Τιμή: 9.312.545 ευρώ
Μόλις έξι από τις 20 Mercedes CLK GTR που φτιάχτηκαν με τις προδιαγραφές της κατηγορίας FIA GT ήταν roadster και αυτό ήταν αρκετό να σταματήσει τις προσφορές πάνω από τα 9 εκατομμύρια ευρώ.
Bugatti Chiron Profilee του 2022
Τιμή: 9.792.500 ευρώ
H τελευταία Bugatti με τον θρυλικό W16 άξιζε τα λεφτά που δαπάνησε κάποιος φανατικός για αυτή που δεν ήταν καθόλου λίγα. Άγγιξαν τα 10.000.000 ευρώ.
Ferrari 312 PB του 1972
Τιμή: 12.042.500 ευρώ
Η δημοπρασία στο Villa d’Este του 2023 χαρακτηρίστηκε από την σπάνια Ferrari 312 PB του 1972, η τιμή της οποίας ξεπέρασε ελάχιστα τα 12 εκατομμύρια ευρώ. Ο δεύτερος flat 12 κινητήρας που παρεχόταν μαζί στην αγγελία, ως ανταλλακτικός, ήταν μεγάλο θέλγητρο να πούμε την αλήθεια.
Jaguar XKSS του 1957
Τιμή: 12.030.416 ευρώ
Χτυπημένες από την μοίρα και συγκεκριμένα την φωτιά στο εργοστάσιο της Jaguar Racing στη δεκαετία του 50, οι 25 Jaguar XKSS που φτιάχτηκαν κατέληξαν 16, καθώς τόσες γλίτωσαν. Σήμερα το αυτοκίνητο είναι από τα ομορφότερα κλασικά, ένα από τα πιο σπάνια που κυκλοφορούν στις αγορές και ένα από τα πιο ακριβά. Πουλήθηκε αντί 12 εκατομμυρίων ευρω.
Ferrari 250 LM του 1964
Τιμή: 15.771.200
Το 2023 η Ferrari θριάμβευσε στον αγώνα που σηματοδότησε τα 100 χρόνια ιστορίας των 24 ωρών του Le Mans, όμως η χρονιά έμελλε να είναι σημαδιακή και για το αυτοκίνητο που είχε χαρίσει την τελευταία νίκη της ομάδας στο Le Mans πριν από την φετινή. Την σπάνια Ferrari 250 LM που ξεπέρασε τα 15 εκατομμύρια ευρώ.
Ferrari 250 California Spider του 1962
Τιμή: 16.535.645
Πανέμορφη και επιβλητική ήταν η παρουσία της Ferrari 250 California Spider στο Amelia Island του 2023 και αυτό φάνηκε από την δίψα των συλλεκτών να την αποκτήσουν. Μάλλον θα έπαιξε ρόλο πως είναι η μοναδική σε αυτό το ασύλληπτα όμορφο χρώμα Azzurro Metallizzato. Σχεδόν 16,5 εκατομμύρια ξόδεψε κάποιος για χάρη της.
Mercedes-Benz W04 F1
Τιμή: 17.250.000 ευρω
H πρώτη Mercedes που οδήγησε ο Lewis Hamilton στο ξεκίνημα της καριέρας του στην ομάδα, έγινε το ακριβότερο μονοθέσιο της σύγχρονης εποχής της F1 με περισσότερα από 17 εκατομμύρια ευρώ να δαπανώνται για αυτό. Σημαντικό μονοθέσιο από μια σπουδαία εποχή για την ομάδα, που συμπληρώνει την γκάμα των ακριβότερων της Mercedes μετά την 300 SL Uhlenhaut και κυρίως την αγωνιστική W196 του Juan Manuel Fangio από το 1954 που είναι το ακριβότερο μονοθέσιο της F1 συνολικά.
Ferrari 412P του 1967
Τιμή: 27.800.00 ευρώ
Η τιμή της Ferrari 412P εκτοξεύτηκε για διάφορους λόγους οι οποίοι περιλαμβάνουν το γεγονός πως δημοπρατήθηκε στο Monterey Car Week αλλά κυρίως το γεγονός πως διατηρεί ακόμη την αυθεντικότητά της χάρη στον κινητήρα, το κιβώτιο και το αμάξωμα με τα οποία φτιάχτηκε το 1967.
Ferrari 250 GTO/330 LM του 1962
Τιμή: 48.000.000
Δεν είναι σπάνια, είναι μοναδική και επαναφέρει την τάξη μεταξύ των συλλεκτών καθώς γίνεται το ακριβότερο αυτοκίνητο που έχει πουληθεί μέσα σε μια χρονιά και παράλληλα η ακριβότερη Ferrari που έχει πουληθεί ποτέ. Αφού ολοκλήρωσε την πορεία της ως αγωνιστική, πουλήθηκε ξανά ως πολιτικό αυτοκίνητο για να συνεχίσει να μεγαλουργεί σε άλλου είδους δραστηριότητες.