Μεγάλη-φίρμα-αυτοκινήτων-σταματά-να-επενδύει-στην-αυτόνομη-οδήγηση
AYTOKINHTO

Μεγάλη φίρμα αυτοκινήτων σταματά να επενδύει στην αυτόνομη οδήγηση

Μεγάλη φίρμα αυτοκινήτων σταματά να επενδύει στην αυτόνομη οδήγηση

Η αυτόνομη οδήγηση είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά στη νέα αυτοκίνηση όμως μια μεγάλη φίρμα ανακοίνωσε ότι σταματά να επενδύει στην εξέλιξη για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3.

Top Gear TEAM

weride robobus

Ο όμιλος Renault δεν θα επενδύσει σε αυτοκίνητα με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 της SAE, αλλά θα επικεντρώσει τις προσπάθειές του για αυτόνομα οχήματα σε μικρά λεωφορεία που λειτουργούν στο επίπεδο 4 σε καθορισμένες διαδρομές, δήλωσε ο CTO Gilles Le Borgne.

Η Renault προσφέρει “βελτιωμένο επίπεδο 2”, δήλωσε ο Le Borgne την σε εκδήλωση στο τεχνικό κέντρο της Renault έξω από το Παρίσι. Αυτό περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως ο προσαρμοστικός έλεγχος ταχύτητας και η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας.

Τα αυτοκίνητα με αυτό το χαρακτηριστικό (επίπεδο 2+) μπορούν να περιηγηθούν σε στροφές και ακόμη και σε κυκλικούς κόμβους με χαμηλότερες ταχύτητες, αλλά ο οδηγός πρέπει να κρατάει το χέρι του στο τιμόνι. 

“Το 90% των προσδοκιών των πελατών ικανοποιούνται ήδη με το επίπεδο 2 plus”, δήλωσε ο Le Borgne. “Θα παραμείνουμε στην ασφαλή και προσιτή πλευρά αυτής της γραμμής” για τα επιβατικά αυτοκίνητα, “αλλά θέλουμε επίσης να εργαστούμε στο επίπεδο 4 για να καλύψουμε τις ανάγκες των δημόσιων μεταφορών”, είπε.

Το επίπεδο 3, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να κάνουν άλλα πράγματα μέχρι να τους ζητηθεί να αναλάβουν ξανά τον έλεγχο, είναι μια κρίσιμη διαχωριστική γραμμή, είπε, επειδή οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι οδηγοί μοιράζονται την ευθύνη σε ένα ατύχημα. Μέχρι αυτή τη γραμμή, η ευθύνη ανήκει γενικά στον οδηγό. 

“Θέλουμε να παραμείνουμε σε αυτό το επίπεδο, επειδή στο επίπεδο 3 η ευθύνη μοιράζεται και η αξιοπιστία πρέπει να είναι εξαιρετικά υψηλή”, δήλωσε ο Le Borgne. “Είμαστε μια δημοφιλής μάρκα και δεν θέλουμε να επενδύσουμε στο επίπεδο 3, επειδή είναι πολύ δαπανηρό και πολύ δύσκολο για τους πελάτες μας να το αντέξουν οικονομικά”.

Συνεργασία με κινεζική νεοφυή επιχείρηση

Η Renault θα συνεργαστεί με την κινεζική start-up WeRide για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτόνομων μικρών λεωφορείων, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία αυτοοδήγησης της WeRide και τις πλατφόρμες van της Renault, δήλωσε ο Le Borgne και τόνισε ότι οι πωλήσεις θα πρέπει να ξεκινήσουν μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας.

Η Renault δοκιμάζει την τεχνολογία σε μίνι λεωφορεία της WeRide που κατασκευάζονται στην Κίνα. Δύο από τα λεωφορεία θα είναι διαθέσιμα για να τα δοκιμάσει το κοινό στο τουρνουά τένις French Open στο Παρίσι αργότερα αυτό το μήνα.

Η Renault είναι μέτοχος της WeRide, η οποία διαθέτει 700 οχήματα σε λειτουργία, συμπεριλαμβανομένων 300 μικρών λεωφορείων, από το 2021. Πρόσφατα έλαβε άδειες για να δοκιμάσει τα αυτόνομα μικρά λεωφορεία της στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Σιγκαπούρη.

Ο Le Borgne δήλωσε ότι οι νέοι κανονισμοί στη Γαλλία και τη Γερμανία θα επιτρέψουν τα αυτόνομα λεωφορεία σε δημόσιους δρόμους.

Το επίπεδο 4 είναι ένα “sweet spot” για τα αυτόνομα οχήματα δημόσιων μεταφορών, δήλωσε ο Jean-Francois Salessy, αντιπρόεδρος προηγμένης μηχανικής οχημάτων του ομίλου Renault. 

Τα αυτοκίνητα επιπέδου 4 λειτουργούν χωρίς οδηγούς ή χειριστήρια, αλλά μόνο σε καθορισμένες καταστάσεις. Αυτό είναι ιδανικό για λεωφορεία 20 έως 30 επιβατών, επειδή μπορούν να ταξιδεύουν σε κανονικές διαδρομές χωρίς αυτοκίνητα, δήλωσε ο Salessy.

Τα αρχικά αυτόνομα ηλεκτρικά λεωφορεία του Ομίλου Renault θα κατασκευαστούν στην πλατφόρμα μεγάλων φορτηγών Renault Master, αλλά τελικά ο στόχος είναι να χρησιμοποιηθεί και μια πλατφόρμα “skateboard” EV που αναπτύσσεται με την κατασκευάστρια εταιρεία φορτηγών Volvo AB στο πλαίσιο της κοινοπραξίας Flexis.

Πηγή: Automotive News Europe

Related posts

Η νέα Porsche Macan ήρθε στην Ελλάδα με ένα glamorous πάρτι

wp-needuser

Τα 11 μοντέλα υποψήφια για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024

timesadmin

Skoda: Το θρυλικό εργοστάσιο στην Τσεχία ηλικίας 160 ετών

James Rollner

Bugatti Bolide: H βασίλισσα hypercar των 1.800 ίππων επιτέλους γυμνή

timesadmin

Είναι αυτή η ανακάλυψη που θα αλλάξει την ηλεκτροκίνηση;

timesadmin

Citroen 2CV: 75 χρόνια μετά – αυτή είναι η ιστορία του

timesadmin