ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Διαφήμισαν ως σήμα κατατεθέν τον «μαλ…» σε βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού της πόλης

Αντιδράσεις προκάλεσε βίντεο το οποίο δημιούργησε ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της πόλης (σ.σ. το βίντεο έχει «κατέβει»), και στο οποίο διαφημίζεται ως σήμα κατατεθέν για την προσέλκυση τουριστών ο φραπές και η λέξη «μαλ…»

thessaloniki

Την ευθύνη ανέλαβε το πρωί της Τετάρτης η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου.

Σύμφωνα με την ίδια δεν πρόκειται για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια για την Θεσσαλονίκη, αλλά για ένα reel το οποίο, όπως είπε, «όπως ανέβηκε στα social media, έτσι κατέβηκε».

«Μια ομάδα εννεά παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό» είπε η κυρία Πατουλίδου στον Status 103,7 και σημείωσε πως υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την ίδια.

«Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά» συνέχισε η ίδια Βούλα Πατουλίδου.

«Εχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής. Είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Αρα την ευθύνη την έχω εγώ» πρόσθεσε η Βούλα Πατουλίδου.

Κατά την ίδια πρόκειται για κάτι «μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης». Ήταν «μια αστοχία για το τώρα, μπορεί μετά από δύο χρόνια να είναι το καλύτερο» κατέληξε η Βούλα Πατουλίδου.

Βουλα Πατουλιδου - Αντιπεριφερειαρχης Περιφερειας Κεντρικης Μακεδονιας

Ειδήσεις σήμερα:

Δεν δεχόταν τον χωρισμό και τη σκότωσε – Ακαριαίος ο θάνατος της 42χρονης στην Καλαμαριά

Ποιος ειναι ο πεζοναύτης που ξάπλωσε στις λάσπες για να περάσουν πάνω του ηλικιωμένοι πλημμυροπαθείς

Τρόφιμα: 10+1 υποκατάστατα που δεν είναι «αθώα» – Δείτε τη λίστα

Related posts

Τραγωδία στα Τέμπη: Πόσο ασφαλή είναι τα τρένα έναν χρόνο μετά;

timesadmin

Θεσσαλονίκη: «Τα έκανε όλα ο φίλος μου» λέει ο σύντροφος της 41χρονης – «Απείλησε να με σκοτώσει» υποστηρίζει ο συνεργός

timesadmin

Υπουργείο Μετανάστευσης: 12 θύματα trafficking σώθηκαν χάρη στον Εθνικό Μηχανισμό Επείγουσας Ανταπόκρισης

timesadmin

Λάρισα: Σπείρα έκανε επτά διαρρήξεις σε δέκα ημέρες

timesadmin

Καιρός: Πού και πότε θα χτυπήσει η κακοκαιρία τύπου «Π» – Οι «κόκκινες» περιοχές

timesadmin

Καιρός σήμερα: Νέο έκτακτο από την ΕΜΥ για την κακοκαιρία Κασσάνδρα

timesadmin