Επίσημο:-Φεύγει-ο-ceo-της-stellantis-carlos-tavares
AYTOKINHTO

Επίσημο: Φεύγει ο CEO της Stellantis Carlos Tavares

Η Stellantis δήλωσε ότι θα ορίσει τον διάδοχο του Tavares έως το τέλος του 2025. Επίσης ορίστηκαν ήδη νέοι επικεφαλής για την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική σε μια προσπάθεια να αναστραφεί το δυσμενές κλίμα που έχει δημιουργηθεί σε εμπόρους, μετόχους αλλά και στα συνδικάτα των εργαζομένων, από την μείωση της κερδοφορίας των τελευταίων μηνών.

Top Gear TEAM

Carlos Tavares

Η Stellantis επιβεβαίωσε ότι ο διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares θα αποσυρθεί στο τέλος του συμβολαίου του στις αρχές του 2026 και ανακοίνωσε σημαντικές αλλαγές στα ανώτερα διοικητικά κλιμάκια, καθώς θέλει να αναδιοργανωθεί άμεσα στη Βόρεια Αμερική.

Η επιβεβαίωση έρχεται εβδομάδες αφότου ο όμιλος ανακοίνωσε ότι αναζητά τον διάδοχό του, αν και τότε είχε δηλώσει ότι είναι πιθανό να παραμείνει στη θέση και μετά τη λήξη του συμβολαίου του.

Η Stellantis ανακοίνωσε προσφάτως ότι αναζητά τον διάδοχο του Tavares μέχρι το 4ο τρίμηνο του 2025. Ο πρόεδρος John Elkann ηγείται μιας ειδικής επιτροπής που επιβλέπει τη διαδικασία για τον εντοπισμό του διαδόχου του Tavares.

Στο πλαίσιο του ανασχηματισμού, η Stellantis δήλωσε ότι ο Jean-Philippe Imparato διορίζεται διευθύνων σύμβουλος λειτουργίας για την Ευρώπη, επιπλέον του ρόλου του ως διευθύνων σύμβουλος του τμήματος Pro One LCV. Αντικαθιστά τον Uwe Hochgeschurtz, ο οποίος θα αποχωρήσει από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Από την άλλη, ο Santo Ficili θα ηγηθεί της Alfa Romeo και της Maserati. Ο Ficili ήταν προηγουμένως διευθυντής για την ιταλική αγορά. Αντικαθιστά τον Imparato στη θέση του CEO της Alfa Romeo και τον Davide Grasso στη θέση του CEO της Maserati. Η Stellantis δεν έχει ανακοινώσει την επόμενη θέση εργασίας του Grasso.

Stellantis

Η εταιρεία διόρισε επίσης τον Doug Ostermann, πρώην COO του τμήματος Κίνας, ως επικεφαλής των οικονομικών της, αντικαθιστώντας τη Natalie Knight, η οποία και αυτή θα αποχωρήσει από την εταιρεία.

Η Knight, η οποία εντάχθηκε στην αυτοκινητοβιομηχανία μόλις πέρυσι αντιμετώπισε αντιδράσεις για την πρόσφατη προειδοποίηση για τα κέρδη της εταιρείας, η οποία ήρθε μια εβδομάδα αφότου χαρακτήρισε τον στόχο για το περιθώριο κέρδους ως “φιλόδοξο”.

Ο Gregoire Olivier διορίζεται ως COO για την κινεζική αγορά, επιπλέον του σημερινού του ρόλου ως αξιωματούχου συνδέσμου με τη Leapmotor, τον εταίρο της Stellantis στην Κίνα. Ο Antonio Filosa είναι ο νέος COO της Βόρειας Αμερικής επιπλέον του ρόλου του ως CEO της μάρκας Jeep, διαδεχόμενος τον Carlos Zarlenga, του οποίου ο μελλοντικός ρόλος δεν έχει ανακοινωθεί.

Η Stellantis δήλωσε επίσης ότι η οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας θα μεταφερθεί στο τμήμα παραγωγής από το τμήμα αγορών και θα διευθύνεται από τον Arnaud Deboeuf.

Carlos Tavares CES 2023

Έργα και ημέρες Tavares

Ο Tavares, ένας μανιώδης οδηγός αγώνων αυτοκινήτου που είχε ενεργά συμμετάσχει στην ανάδειξη της Stellantis σε μία από τις πιο κερδοφόρες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, ηγείται της εταιρείας από τη δημιουργία της μέσω της συγχώνευσης του 2021 μεταξύ της Fiat Chrysler Automobiles και του ομίλου PSA, όπου ήταν διευθύνων σύμβουλος από το 2014.

Όμως τα διογκωμένα αποθέματα της εταιρείας και η βουτιά που σημείωσε η κερδοφορία της τους τελευταίους μήνες έχουν σοκάρει τους παρατηρητές του κλάδου, αφού επί χρόνια τα μεγάλα περιθώρια κέρδους είχαν δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα θετικό κλίμα.

Τα κέρδη και οι πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας στην μεγάλη αγορά της Βόρειας Αμερικής έχουν συρικνωθεί, γεγονός που την ανάγκασε την περασμένη εβδομάδα να μειώσει την πρόβλεψή της για τα κέρδη του 2024 και να σηματοδοτήσει πιθανές μειώσεις στο μέρισμα και την επαναγορά μετοχών για το επόμενο έτος.

Οι αναλυτές έχουν υποβαθμίσει τη μετοχή της εταιρείας, η οποία έχει υποχωρήσει 42% φέτος μετά τις αστοχίες στη Βόρεια Αμερική, όπου οι πωλήσεις δημοφιλών μοντέλων όπως τα φορτηγά Jeep και Ram παράγουν συνήθως μεγάλο μέρος των κερδών της. Ο όμιλος μείωσε την περασμένη εβδομάδα τις προβλέψεις της από θετικές σε αρνητικές ταμειακές ροές μεταξύ 5 και 10 δισ. ευρώ για της τρέχουσα χρονιά.

Η Stellantis κυνηγά μια ραγδαία αύξηση των πωλήσεων σε ηλεκτρικά μοντέλα, με στόχο να έχει μια γκάμα πλήρως εξηλεκτρισμένη στην Ευρώπη μέχρι το 2030. Ο όμιλος σχεδιάζει να προσφέρει 75 ηλεκτρικά μοντέλα παγκοσμίως σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Ο Tavares έχει αντιμετωπίσει σκληρή κριτική από το συνδικάτο United Auto Workers, τους εμπόρους και τους μετόχους. Ο ευρύς διοικητικός ανασχηματισμός αποσκοπεί στην αντιμετώπιση αυτών των ανησυχιών, ανέφερε σε δήλωσή του στις 10 Οκτωβρίου.

Related posts

Δεν βγαίνουν πια ρολόγια σαν του Michael Schumacher

protothema.gr

Αποκάλυψη: Αυτό θα είναι το τιμόνι στα Peugeot σε 3 χρόνια

timesadmin

Οι λακούβες στους δρόμους και η πιο τρελή ελληνική είδηση του 2024 μέχρι τώρα

timesadmin

Αυτή η εξαιρετική Mercedes SL “Παγόδα” είναι ηλεκτρική

timesadmin

Μια μικρή ιστορία των βενζινάδικων από το 1903 μέχρι σήμερα

timesadmin

Volkswagen ID. GTI: To hot hatch της ηλεκτροκίνησης

timesadmin