Ελάχιστοι-αγοράζουν-τελικά-την-παντοδύναμη-bmw-ΧΜ
AYTOKINHTO

Ελάχιστοι αγοράζουν τελικά την παντοδύναμη BMW ΧΜ

Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε η BMW ΧΜ, το μόνο σίγουρο ήταν πως η αισθητική της δεν ήταν αυτό που θα αποκαλούσες ελκυστική. Σε μηχανολογικό επίπεδο δεν θα μπορούσε παρά να υποκλιθεί κανείς στους τεχνικούς της γερμανικής μάρκας, όμως για πολλοστή φορά στην ιστορία της, το εν δυνάμει πρόβλημα προέκυπτε από το τμήμα σχεδιασμού.

Σήμερα, πάνω από έναν χρόνο μετά την έναρξη της εμπορικής της σταδιοδρομίας, είμαστε πλέον σε θέση να μιλάμε με στοιχεία για ένα μοντέλο με χαμηλές πωλήσεις. Σίγουρα αυτοκίνητα όπως η ΧΜ δεν προορίζονται για μαζικές πωλήσεις, αλλα τουλάχιστον στην αρχή του κύκλου ζωής τους, η λογική λέει πως θα συγκεντρώνουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Στην περίπτωση της XM όμως, τα πράγματα δεν δείχνουν να βελτιώνονται. Το τρίτο τρίμηνο του 2024 δεν δημιουργεί και τόσο κολακευτική εικόνα, με τις πωλήσεις να πραγματοποιούν ελεύθερη πτώση.

Τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο λοιπόν, η BMW κατάφερε να πουλήσει μόλις 307 μονάδες της XM, η οποία κατέγραψε πτώση 30,7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2023, όταν πωλήθηκαν 443. Σίγουρα δεν είναι η επίδοση που περιμένεις από ένα μοντέλο… επιδόσεων, η σύμφωνα με τα λόγια της BMW, το απόλυτο M SUV της μάρκας.

Πίσω ακόμη και από την Ζ4

Αυτό που κάνει την αποτυχία της XM ακόμα πιο έντονη, είναι η σύγκριση των πωλήσεών της με μοντέλα που ανήκουν σε κατηγορίες που κινδυνεύουν με εξαφάνιση, όπως αυτή των roadster. Πάρτε για παράδειγμα τη BMW Z4, η οποία ξεπέρασε την XM με μεγάλη διαφορά το ίδιο τρίμηνο, πουλώντας 543 μονάδες.

Αυτό είναι ένα τεράστιο άλμα 64% στις πωλήσεις της Z4, που ισοδυναμεί με 212 περισσότερα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος, δημιουργώντας ερωτηματικά για το κατά πόσο η παρουσίαση της XM ήταν ένα λάθος από πλευράς BMW.

BMW XM Label Red

Πάντως, τα συνολικά στοιχεία της BMW στην αγορά από την αρχή της χρονιάς, είναι ελαφρώς πιο ενθαρρυντικά. Η πτώση κατά 2,1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, που ισοδυναμεί με την πώληση 5.740 λιγότερων αυτοκινήτων, δεν ακούγεται τόσο άσχημα.

Κι αυτό γιατί ενώ η XM παραπαίει, κάποια από τα μοντέλα της γκάμας της BMW παρουσιάζουν αντίθετη εικόνα. Η Σειρά 5 σημείωσε αύξηση 44,7%, η Σειρά 2 σημείωσε άνοδο 25,6% και το SUV X4 σημείωσε αύξηση 41,8%, αποδεικνύοντας ότι υπάρχουν και αισιόδοξα μηνύματα για τη βαυαρική μάρκα.

Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr

Related posts

Το πρώτο video αυτοκινήτου φτιαγμένο από το Sora της OpenAI

timesadmin

Μίνι αεροδυναμική σήραγγα που λειτουργεί για το γραφείο

wp-needuser

H Kia ετοιμάζεται να παρουσιάσει το EV5-τι ξέρουμε για το νέο ηλεκτρικό SUV

timesadmin

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: 15 μυστικά για να απολαύσεις τον αγώνα

James Rollner

Η Mercedes 540K του 1937 το καλύτερο κλασικό στο Pebble Beach

timesadmin

Παρουσιάστηκε η νέα Maserati GranCabrio με V6 biturbo κινητήρα 542 ίππων (εικόνες)

timesadmin