AYTOKINHTO

Δοκιμή Citroen C4 X 1,2 130 EAT8: Μια κατηγορία μόνο του

Με αφορμή το Citroen C5 X, είχαμε γράψει γι’ αυτήν τη σχεδιαστική παράδοση της Citroen, που ήταν fastback πριν υπάρξει ο όρος. Βέβαια, το C5 X είναι μια μεσαία fastback λίμο, ενώ το Citroen C4 X είναι ένα μικρομεσαίο.

Αυτό βέβαια ακούγεται σχεδόν βαρετό για να περιγράψεις ένα αυτοκίνητο όπως αυτό. Μπορεί να αναρωτηθείς “γιατί να ακούγεται βαρετό ένα μικρομεσαίο;”. Ας το εξηγήσουμε. 

Μια κατηγορία μόνο του

Ξέρουμε γενικά ότι η μικρομεσαία κατηγορία παίζει γύρω από τα 4,3 μ. μήκος. Το C4 σκέτο (χωρίς Χ) είναι 4,36 μέτρα. Μια τιμή στα όρια της κατηγορίας. Το C4 X είναι 4,6 μέτρα. Γιατί; Γιατί είναι fastback και έχει ένα τραβηγμένο πίσω μέρος που αισθητικά τα αλλάζει όλα. Μπορεί να μην έχει το “ειδικό βάρος” του ιδιότυπου fastback C5 X, αλλά επιτυγχάνει μια τελείως ξεχωριστή σιλουέτα σε σχέση με το απλό C4. 

Διαβάστε την συνέχεια της δοκιμής στην Ελλάδα στο topgeargreece.gr

Related posts

Πωλείται η μία από τις δύο Lamborghini Diablo SV Roadster-η τελευταία με V12, χειροκίνητο κιβώτιο και πίσω κίνηση

timesadmin

Αυτό είναι το πιο αεροδυναμικό Audi όλων των εποχών

timesadmin

Ο Sebastian Vettel δοκιμάζει τo hypercar Porsche 963 (εικόνες, video)

timesadmin

Xiaomi SU7: Το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας έχει 660 ηλεκτρικούς ίππους

timesadmin

Η Hyundai φτιάχνει ελαστικά με ενσωματωμένες αλυσίδες χιονιού (video)

timesadmin

Κινεζικό πρωτότυπο έχει τρελάνει το ίντερνετ με το αυτόνομο παρκάρισμά του

wp-needuser