AYTOKINHTO

Volkswagen ID.X Performance: Το πιο δυνατό VW είναι τετρακίνητο με 558 ίππους

H Volkswagen θέλει να μας δείξει ότι το έχει με την ηλεκτροκίνηση και δη με τα sedan επιδόσεων και κάπως έτσι πήρε ένα ID.7 και το έκανε θηρίο

Top Gear TEAM

Η Volkswagen μόλις παρουσίασε πώς οραματίζεται ένα αμιγώς ηλεκτρικό sedan επιδόσεων με το Volkswagen ID.X Performance. Μάλλον είναι προάγγελος του ID.7 GTX, το οποίο είχαμε γράψει πριν λίγους μήνες.

Volkswagen ID.X Performance

Τετρακίνηση, μεγάλη ισχύς, σπορ ανάρτηση είναι το πακέτο που προσφέρει, συν μερικά χαρακτηριστικά σχεδίασης που τονίζουν ακόμα περισσότερο τον χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου επιδόσεων. Να τονίσουμε ότι το ID.X Performance στηρίζεται στο μοντέλο παραγωγής ID.7.

Ναι, μοιάζει δυνατό

Βλέπεις μπροστά στο splitter και πίσω τον διαχύτη, αμφότερα κατασκευασμένα από carbon. Παράλληλα οι μηχανικοί αύξησαν το μετατρόχιο κατά 80 χιλιοστά και χαμήλωσαν την ανάρτηση -με τα ιδιαίτερα σκληρά ελατήρια- κατά 60 χιλιοστά. 

Volkswagen ID.X Performance

Το Volkswagen ID.X Performance κάθεται σε σπορ ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με αγωνιστικά ελαστικά μεγέθους διαστάσεων 265. Στο πίσω μέρος, μια πτέρυγα από ανθρακονήματα εξασφαλίζει την απαραίτητη downforce. Κάτι προσθέτουν και τα φιμέ φωτιστικά σώματα πίσω. 

Στο εσωτερικό, οι επιβάτες κάθονται σε καθίσματα τύπου μπάκετ από ανθρακονήματα, τα οποία παρέχουν βέλτιστη στήριξη ακόμα και για οδήγηση στο όριο. Οι κόκκινες πινελιές τονίζουν τα σπορ χαρακτηριστικά στο εσωτερικό.

Δεν φαίνεται μόνο, είναι δυνατό

Η συνολική ισχύς των δύο ηλεκτροκινητήρων φθάνει τους 558 ίππους (411 kW) ενώ έχει και λειτουργία boost. Στο αυτοκίνητο επίδειξης ID.X Performance, η Volkswagen ταίριαξε τον πίσω ηλεκτροκινητήρα με έναν πρόσθετο ασύγχρονο κινητήρα στον μπροστινό άξονα για να δημιουργήσει μια τετρακίνηση

Volkswagen ID.X Performance

Η ροπή ελέγχεται από ένα Vehicle Dynamics Manager, το οποίο διαχειρίζεται επίσης τη λειτουργία του μπλοκέ διαφορικού του πίσω άξονα στο ID.X Performance. Η λειτουργία ελέγχεται σε μια ξεχωριστή οθόνη με διαγώνιο οθόνης 17 εκατοστών στην κεντρική κονσόλα.

Volkswagen ID.X Performance

Η ενέργεια για τους δύο κινητήρες παρέχεται από μια μπαταρία (την χωρητικότητα της οποίας η Volkswagen δεν αποκάλυψε) αλλά ξέρουμε ότι επιτρέπει φόρτιση έως 200 kW.

Τι λέει η Volkswagen για το ID.X Performance

H Maria Soni Reissfelder, Επικεφαλής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Volkswagen ID. Family δήλωσε: “Η παρουσίαση του ID.X Performance μπροστά σε λάτρεις του ID. από όλη την Ευρώπη μας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουμε τα μέλη του ID. Drivers Club από κοντά. Ο Andreas Reckewerth και η ομάδα μηχανικών του μεγιστοποίησαν τις δυνατότητες της πλατφόρμας MEB σε αυτό το όχημα, συνδυάζοντας τις σπορ επιδόσεις με τις κομψές γραμμές μιας λιμουζίνας. Εκτός από το συγκινητικό μας αυτοκίνητο επίδειξης, θα παρουσιάσουμε επίσης μια σειρά μοντέλων παραγωγής, όπως το ID.7, για το οποίο οι προπωλήσεις ξεκίνησαν στη Γερμανία μόλις πριν από λίγες ημέρες”.

Ο Andreas Reckewerth, Επικεφαλής του Γραφείου Τεχνολογίας της MEB, και η ομάδα του δημιούργησαν το αυτοκίνητο επίδειξης με βάση το νέο ID.7. Ο ίδιος λέει: “Το MEB προσφέρει πολλές φανταστικές δυνατότητες για την προσέγγιση της ανάπτυξης οχημάτων με μεγάλη δημιουργικότητα. Ήταν ξεκάθαρο για εμάς ότι θέλαμε να βασίσουμε το νέο μας αυτοκίνητο επίδειξης στο ID.7 και ότι θα εστιάσουμε στην ενίσχυση των επιδόσεων. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να δείξουμε τι είναι δυνατό”

Related posts

O Μπάιντεν έβαλε “ταφόπλακα” στις εισαγωγές ηλεκτρικών από την Κίνα

protothema.gr

Πρώτη γεύση από το νέο Hyundai Sonata

timesadmin

Bosch: Κινητήρας υδρογόνου για επιβατικά οχήματα έως το τέλος του έτους

timesadmin

Γιατί η Volvo θα σταματήσει να δημοσιοποιεί στοιχεία κερδοφορίας για τα ηλεκτρικά της

James Rollner

Σαρώνουν σε πωλήσεις παγκοσμίως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα -οι φίρμες που ξεχωρίζουν

timesadmin

Η Lotus Emeya φορτίζει με απίστευτη ταχύτητα την μπαταρία της και κάνει ρεκόρ

wp-needuser