virtual-κόντρα:-η-βενζίνη-πέθανε,-ζήτω-το-υδρογόνο
AYTOKINHTO

Virtual κόντρα: η βενζίνη πέθανε, ζήτω το υδρογόνο

H BAC, η εταιρεία που κατασκευάζει το υπερσύγχρονο και κυριολεκτικά μοναδικό supercar Mono, θέλησε να απαντήσει στο πιο κρίσιμο ζήτημα που αντιμετωπίζει το μεταβαλλόμενο αυτοκινητικό τοπίο: μπορεί η νέα τεχνολογία να κάνει κάποια εντυπωσιακά αυτοκίνητα πραγματικά γρήγορα;

Η (σύντομη) απάντηση; Ναι. Ναι, μπορεί. Το πρωτότυπο e-Mono της εταιρείας με κινητήρα υδρογόνου έκανε σε ψηφιακή προσομοίωση τον γύρο του Silverstone δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την ελαφρύτερη έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ετοίμασε τις βαλίτσες σου και ανέβα, επόμενη στάση, το μέλλον.


Το e-Mono είναι μια μελέτη σε συνεργασία με τη Viritech που ειδικεύεται στην κατασκευή συστημάτων κίνησης υδρογόνου. Η BAC δεν ήθελε απλά να βάλει μια τεράστια μπαταρία και να πει “βουαλά”, αλλά αντιθέτως να βεβαιωθεί ότι τα βασικά στοιχεία του Mono δεν έχουν αλλοιωθεί.

“Η χαρά ενός supercar που εστιάζει στην πίστα είναι η ευελιξία και η ανταπόκρισή του στις στροφές”, δήλωσε η BAC. Και έτσι τόσο η ίδια όσο και η Viritech ξεκίνησαν να δημιουργήσουν ένα concept supercar με μηδενικές εκπομπές ρύπων “που θα έμενε πιστό στην ιδρυτική αρχή της BAC να κατασκευάζει το καλύτερο αυτοκίνητο οδήγησης στον κόσμο”. Το κρίσιμο ήταν ότι το σύστημα μετάδοσης κίνησης έπρεπε να χωράει μέσα στο υπάρχον πλαίσιο και αμάξωμα του Mono.


Διαβάστε περισσότερα στο Top Gear

Related posts

Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα η ηλεκτρική Mercedes EQB;

timesadmin

Το έξυπνο εργοστάσιο της Nissan

timesadmin

Το νέο Abarth 595 Spa-Francorchamps

timesadmin

Skoda Enyaq Coupe RS iV: Tο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό RS

timesadmin

Αυτό είναι το νέο DeLorean, από άλλη φίρμα DeLorean

timesadmin

To Jeep Wrangler 4xe σε δοκιμές τεχνολογιών συνδεσιμότητας 5G

timesadmin