tencent:-Εκτίναξη-κερδοφορίας-κατά-82%-σε-ετήσια-βάση-στο-β’-τρίμηνο
ΚΟΣΜΟΣ

Tencent: Εκτίναξη κερδοφορίας κατά 82% σε ετήσια βάση στο β’ τρίμηνο

Η Tencent ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών με αποτελέσματα που ανακοίνωσε για το β’ τρίμηνο, καθώς η ανάπτυξη στο βασικό της τμήμα τυχερών παιχνιδιών επιταχύνθηκε.

Πιο αναλυτικά, η Tencent το β’ τρίμηνο κατέγραψε, έναντι των συναινετικών εκτιμήσεων αναλυτών σε έρευνα της LSEG:

Έσοδα: 161,12 δισεκατομμύρια γιουάν Κίνας (22,5 δισεκατομμύρια δολάρια) έναντι 160,77 δισεκατομμυρίων γιουάν που αναμένονταν.
Κέρδη που αποδίδονται στους μετόχους της εταιρείας: 47,63 δισεκατομμύρια γιουάν Κίνας έναντι 39,95 δισεκατομμυρίων γιουάν που αναμένονταν.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 8% σε ετήσια βάση ενώ τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 82%.

Αφού υπέστη την πρώτη ετήσια μείωση εσόδων το 2022, η Tencent προσπάθησε να επιταχύνει εκ νέου την ανάπτυξη στον βασικό της κλάδο τυχερών παιχνιδιών.

Οι επενδυτές έχουν ανταμείψει την εταιρεία μέχρι στιγμής, με τη μετοχή της να έχει σημειώσει άνοδο 27% από την αρχή του έτους. Αυτό οφείλεται εν μέρει στον ενθουσιασμό γύρω από ένα νέο παιχνίδι που ονομάζεται Dungeon & Fighter Mobile (DnF Mobile), το οποίο παράγεται από τη νοτιοκορεατική εταιρεία Nexon και διανέμεται στην Κίνα από την Tencent.

Το DnF Mobile κυριαρχεί στα κορυφαία charts παιχνιδιών στην Κίνα και οι επενδυτές ελπίζουν ότι η Tencent θα μπορούσε να αποκομίσει τα οφέλη της δημοτικότητάς του για τα επόμενα χρόνια, όπως έκανε με το Honor of Kings.

Η Tencent ανακοίνωσε ότι η κινεζική της δραστηριότητα παιχνιδιών απέφερε έσοδα 34,6 δισεκατομμυρίων γιουάν το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 9% από έτος σε έτος. Αυτό ήταν υψηλότερο από την ανάπτυξη 3% που παρατηρήθηκε το α’ τρίμηνο του έτους. Η Tencent απέδωσε την απόδοση στις αυξημένες πωλήσεις από τη Valorant και την “επιτυχή κυκλοφορία” του DnF Mobile.

Τα έσοδα από διεθνή παιχνίδια αυξήθηκαν επίσης κατά 9% σε σύγκριση με την περσινή περίοδο, στα 13,9 δισεκατομμύρια γιουάν.

Η διαδικτυακή διαφήμιση της Tencent απέφερε έσοδα 29,9 δισεκατομμυρίων γιουάν το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 19% από έτος σε έτος. Ο τεχνολογικός γίγαντας το απέδωσε στα αυξημένα έσοδα από διαφημίσεις βίντεο στο WeChat, τη μεγαλύτερη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων της Κίνας που κατέχει η Tencent.

Οι επενδυτές είναι εδώ και καιρό ενθουσιασμένοι με τη δυνατότητα της Tencent να δημιουργεί έσοδα από βίντεο στην εφαρμογή WeChat, η οποία έχει περισσότερους από 1,3 δισεκατομμύρια χρήστες.

Το τμήμα fintech και επιχειρηματικών υπηρεσιών της Tencent, το οποίο περιλαμβάνει το cloud computing και τη λειτουργία πληρωμών μέσω κινητού WeChat Pay, σημείωσε αύξηση των εσόδων κατά 4% από έτος σε έτος, στα 50,4 δισεκατομμύρια. Η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε από την “περαιτέρω συγκράτηση της αύξησης των εσόδων από εμπορικές πληρωμές που αντανακλούσε τις μειωμένες καταναλωτικές δαπάνες”, δήλωσε η Tencent.

Related posts

Ο αρχηγός των IDF επιβεβαιώνει πως το Ισραήλ θα “απαντήσει” στο Ιράν

wp-needuser

G20: Χρειάζεται “προσεκτική παρακολούθηση διεθνώς” ο κλάδος του εμπορικού real estate

timesadmin

Συνελήφθη 18χρονος Ιρακινός στο πλαίσιο της έρευνας για τον σχεδιασμό τρομοκρατικής επίθεσης στις συναυλίες της Τέιλορ Σουίφτ

protothema.gr

Γερμανία: Το ακροδεξιό AfD διατηρεί την 2η θέση στην πρόθεση ψήφου ενόψει των ευρωεκλογών παρά τα σκάνδαλα στα οποία έχει εμπλακεί

wp-needuser

Ουκρανία: Παραιτήθηκαν ο υπουργός πολεμικής βιομηχανίας και οι υπουργοί Δικαιοσύνης και Περιβάλλοντος

timesadmin

Ο Όλ. Σολτς καταγγέλλει την “εχθρική” κίνηση της UniCredit για την Commerzbank

timesadmin