5.3 C
London
Thursday, December 12, 2024

Stellantis: Απειλεί να σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων σε χώρα υπερδύναμη

Date:

Related stories

Προϋπολογισμός 2025: Με υπουργούς και βουλευτές συνεχίζεται σήμερα η συζήτηση – Νέες μειώσεις φόρων προανήγγειλε ο Χατζηδάκης

Συνεχίζεται για δεύτερη ημέρα η συζήτηση του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025 στην Ολομέλεια της Βουλής. Η συνεδρίαση ξεκίνησε στις 9 το πρωί με τοποθετήσεις βουλευτών ενώ αναμένονται και οι πρώτες τοποθετήσεις Υπουργών που θα υποστηρίξουν τους επιμέρους προϋπολογισμούς των χαρτοφυλακίων τους και θα κάνουν τον απολογισμό των πεπραγμένων του τρέχοντος έτους. Σύμφωνα με τον…

Τα μηνύματα Ανδρουλάκη πριν από τη μονομαχία της Κυριακής με τον Μητσοτάκη για τον προϋπολογισμό

Να «καταχωρηθεί» στα «πρακτικά» της καθημερινότητας των πολιτών ως αποτυχημένη η κυβερνητική πολιτική στο σύνολό της επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ στη βουλή, ενώ στόχος του Νίκου Ανδρουλάκη είναι στην κοινοβουλευτική μονομαχία της Κυριακής για τον προϋπολογισμό με τον πρωθυπουργό να παρουσιάσει μια εναλλακτική και ταυτόχρονα πειστική πρόταση διακυβέρνησης. Στο γραφείο του κ. Ανδρουλάκη στη βουλή συνεχίζονταν μέχρι…

Κλιματική αλλαγή: Οι νεαροί ενήλικες κινδυνεύουν περισσότερο από την ακραία ζέστη

Απρόσμενα ευρήματα νέας ανάλυσης ανατρέπουν ό,τι πίστευαν έως τώρα...

Η Stellantis σκληραίνει την στάση εξαιτίας των κανονισμών σε χώρα υπερδύναμη και απειλεί να σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων.

Top Gear TEAM

Εργοστάσιο Mirafiori Stellantis -παραγωγή Fiat 500

Καθώς το Ηνωμένο Βασίλειο οδεύει προς βουλευτικές εκλογές στις 4 Ιουλίου πληθαίνουν οι φωνές από πλευράς αυτοκινητοβιομηχανιών σχετικά με τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση Σούνακ όπου απαιτούν ποσοστό 22% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων κάθε κατασκευαστή να είναι μηδενικών ρύπων. Αυτό δεν αρέσει καθόλου στην Stellantis.

Μάλιστα στις ίδιες οδηγίες αναφέρεται πως αυτό το ποσοστό θα διευρυνθεί στο 80% μέχρι το 2030 ενώ και για τα φορτηγά ποσοστό 70% των συνολικών πωλήσεων μέχρι τα τέλη της δεκαετίας θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά.

Οι συγκεκριμένες αποφάσεις έχουν προκαλέσει αναστάτωση στην αγορά. Πρώτη σήκωσε το γάντι η Ford όπου δήλωσε ότι θα περιορίσει τις πωλήσεις οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στο Ηνωμένο Βασίλειο ούτως ώστε να ανταποκριθεί στο υψηλό ποσοστό πωλήσεων που έχει τεθεί για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκινήτα.

Stellantis ergostasio Mirafiori

Όμως και ο όμιλος Stellantis όπου αυτή τη στιγμή κατασκευάζει πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά για τις μάρκες Vauxhall, Citroen, Peugeot, Opel και Fiat στο εργοστάσιό της στο Ellesmere Port κοντά στο Λίβερπουλ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου διαμέσου της Maria Grazia Davino, διευθύνουσα συμβούλου της Stellantis U.K.

Ο όμιλος θα μπορούσε να σταματήσει την παραγωγή της στο Ηνωμένο Βασίλειο, εκτός εάν η βρετανική κυβέρνηση κάνει περισσότερα για να τονώσει τη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα τα οποία σημειώνουν συρρίκνωση στις πωλήσεις.

Μπορεί η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου θα έχει εκπονήσει φορολογικά κίνητρα για τους εξηλεκτρισμένους εταιρικούς στόλους οχημάτων όμως δεν ισχύουν επιδοτήσεις για ιδιώτες αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων και ως εκ τούτου είναι πιο ακριβά σε σχέση με τα μοντέλα συμβατικής τεχνολογίας. Αυτή η συνθήκη έχει περιορίσει το αγοραστικό ενδιαφέρον σε μοντέλα EV και δημιουργεί πρόβλημα και στους κατασκευαστές.

Όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Stellantis θέλει από την βρετανική κυβέρνηση να παρέχει φορολογικά κίνητρα για τους καταναλωτές και να ενισχύσει τις υποδομές φόρτισης ενώ η παραγωγή EV μοντέλων της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο θα πρέπει να προσμετράται στους στόχους της, ακόμη και αν ένα μέρος αυτής πηγαίνει προς εξαγωγή.

Latest stories