Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν μια σειρά νέων συνεργασιών για να ενισχύσουν τη θέση τους εν μέσω των αλλαγών που επιφέρει η μετάβαση της βιομηχανίας προς τα οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό (SDV), καθώς προσπαθούν να ξεπεράσουν τα κενά τεχνογνωσίας.
Οι συμπράξεις είναι έτοιμες να επιτρέψουν στους φορείς του κλάδου να επωφεληθούν από τα πρόσθετα έσοδα ύψους 1,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων που δυνητικά θα μπορούσαν να προκύψουν από τις ψηφιακές υπηρεσίες έως το 2030.
Μέχρι το 2040, το ποσό αυτό θα αυξηθεί σε 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας το 40% των συνολικών εσόδων της αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας συμβούλων Accenture.
Συνεργασία με τις Big Tech
Χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένα ονόματα, ο CEO του ομίλου Volkswagen Oliver Blume διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία προτιμά συνεργάτες “μεγάλης τεχνολογίας”.
“Ξέρουμε με ποιον θα θέλαμε να συνεργαστούμε”, δήλωσε ο Blume κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου για τα αποτελέσματα του VW Group τον Μάρτιο. “Δεν θα έχουμε μόνο ένα όχημα που καθορίζεται από το λογισμικό, αλλά μάλλον ένα όχημα που καθορίζεται από την τεχνητή νοημοσύνη. Η δομή έχει ήδη δημιουργηθεί για τον συγκεκριμένο σκοπό”.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Gernot Döllner, αποκάλυψε στην Automobilwoche ότι η αυτοκινητοβιομηχανία του και η αδελφή μάρκα VW συνεργάζονται με τη μονάδα λογισμικού της εταιρείας, Cariad, για τα SDV.
“Η φίρμα Volkswagen και η Audi αναπτύσσουν η καθεμία ένα όχημα που θα βρίσκεται σε παρόμοια κατηγορία για να μεγιστοποιήσουν τις συνέργειες”, δήλωσε ο Döllner. “Είναι εύκολο να συνοψίσουμε τι σχεδιάζουμε να κάνουμε εκεί: τρεις εταίροι, δύο οχήματα, μία ομάδα και μία στοίβα λογισμικού κάτω από μία στέγη. Αυτή είναι η ιδέα”.
Διαβάστε την συνέχεια στο topgeargreece.gr