AYTOKINHTO

Ruf CTR3 EVO: Φρανκενστάιν 800 ίππων

Η Ruf παρουσίασε το CTR3 EVO μια παραλλαγή της Porsche 911 GT2 με 800 ίππους και διευρυμένο αμάξωμα για να χωρέσει ο κινητήρας

Top Gear TEAM

Ruf CTR3 EVO Monterey

Η Ruf δεν είναι ένας βελτιωτικός οίκος γιατί δεν βελτιώνει μόνο τα αυτοκίνητα που αναλαμβάνει, τα οποία προέρχονται από την Porsche. Είναι ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων καθώς τα μεταποιεί ουσιαστικά ώστε να κινείται στα όρια της ακρότητας και ενίοτε να τα ξεπερνά. Το Ruf CTR3 EVO είναι ένα τέτοιο παράδειγμα και είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της φίρμας που παρουσιάστηκε στο Monterey. A, επίσης είναι και το ισχυρότερο που έχει φτιάξει ποτέ με 800 ίππους. 

Ruf CTR3 EVO Monterey

Γιατί Φρανκενστάιν;     

Για να προκύψουν οι 800 ίπποι, όπως καταλαβαίνεις σημαντικό συστατικό της συνταγής είναι ο εξακύλινδρος επίπεδος κινητήρας των 3.8 λίτρων που χρησιμοποιεί η Ruf. Συνεπώς δεν χωρά απολύτως στο πίσω μέρος μιας Porsche 911 GT2 ή οποιασδήποτε άλλης εδώ που τα λέμε.

Ruf CTR3 EVO Monterey

Έτσι η Ruf χρησιμοποίησε το εμπρός μέρος μια Porsche 997 και το συνδύασε με το μονοκόκ που σχεδιάζει και κατασκευάζει η ίδια. Το πίσω πλαίσιο είναι μια σωληνοειδής κατασκευή που υποστηρίζει όλα τα μηχανικά στοιχεία και τα εξαρτήματα της ανάρτησης χρησιμοποιούνται στο αυτοκίνητο και παράλληλα αφήνει χώρο για τον κινητήρα. 

Ruf CTR3 EVO Monterey

Μια κεντρομήχανη Porsche

Κάπως έτσι το το Ruf CTR3 Evo είναι ουσιαστικά ένα πισωκίνητο supercar με τον κινητήρα του τοποθετημένο στο κέντρο. Αν και δανείζεται πολλές λύσεις από την 911 GT2, στην κεντρική του ιδέα παραμένει ένας συνεχιστής του CTR που ήταν για την Ruf το πρώτο αυτοκίνητο το οποίο δεν είχε βασιστεί σε κάποια συγκεκριμένη γενιά της 911, αλλά είχαν επιλεγεί οι καλύτερες δυνατές λύσεις. Κάτι σαν ποτ πουρι από Porsche δηλαδή. 

Ruf CTR3 EVO Monterey

Στην προκειμένη περίπτωση ό,τι έχει κατασκευαστεί από την Ruf είναι φτιαγμένο από κέβλαρ για χαμηλό βάρος, ενώ ο χώρος του κινητήρα είναι από ανθρακονήματα. Η πίσω πτέρυγα που είναι χαρακτηριστική, είναι κινούμενη και ανασηκώνεται σε συγκεκριμένη ταχύτητα την οποία η Ruf δεν ανακοίνωσε. 

Ruf CTR3 EVO Monterey

Η RUF ισχυρίζεται ότι το Evo μπορεί να επιταχύνει στο 0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα και στα 200 km/h σε 9,2 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα εξαρτάται από τις σχέσεις μετάδοσης, αλλά η υψηλότερη ταχύτητα που δηλώνεται πως μπορεί να επιτευχθεί είναι 378 km/h.

Ruf CTR3 EVO Monterey

Αγωνιστική πολυτέλεια 

Στο εσωτερικό οι επενδύσεις alcantara και το δέρμα δημιουργούν σε οποιονδήποτε την διάθεση να το αγοράσει και να μπει στον ιδιαίτερο κόσμο του και όσοι δεν θέλγονται από την χλιδή θα βρουν αναμφίβολα ενδιαφέρουσες τις αγωνιστικές πινελιές που έχει φροντίσει να δώσει η εταιρεία με το roll cage αναμφίβολα, αλλά και τον ιμάντα για το άνοιγμα της πόρτας. 

Ruf CTR3 EVO Monterey

Το Ruf CTR3 Evo παρουσιάστηκε στο Monterey Car Week μαζί με μια άλλη νέα δημιουργία της εταιρείας που ονομάζεται Spyder R και είναι ένα Speedster, για το οποίο θα μιλήσουμε σύντομα. 

Ruf CTR3 EVO Monterey

Related posts

Επίσημο: Η ηλεκτρική Porsche Macan παρουσιάζεται σε λίγες μέρες

timesadmin

VW και Ford κινδυνεύουν με πρόστιμα το 2025-ποιο είναι το πρόβλημα

timesadmin

Mercedes: Ετοιμάζει ηλεκτρική G-Class κατηγορίας Jimny

timesadmin

O Lewis Hamilton μίλησε για πρώτη φορά μετά την μεταγραφή στην Ferrari

timesadmin

Απίστευτο ρεκόρ αυτονομίας με ένα Volkswagen ID.7 Pro S

James Rollner

Η Hyundai έφτιαξε πυροσβεστικό ρομπότ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

timesadmin