o-επικεφαλής-της-byd-δεν-μασάει-τα-λόγια-του:-Ευρώπη-και-ΗΠΑ-μας-φοβούνται
AYTOKINHTO

O επικεφαλής της BYD δεν μασάει τα λόγια του: Ευρώπη και ΗΠΑ μας φοβούνται

Οι ξένες χώρες “φοβούνται” τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσε ο επικεφαλής της BYD Wang Chuanfu, σε έναν υπαινιγμό κατά των ευρωπαϊκών και αμερικανικών προσπαθειών να περιορίσουν τις εισαγωγές αυτοκινήτων κινεζικής κατασκευής.

“Υπάρχουν πολλά παραδείγματα πολιτικών που ανησυχούν για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα”, είπε ο πρόεδρος της BYD μιλώντας σε βιομηχανικό συνέδριο, την Παρασκευή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πέντε ηλεκτρικά αυτοκίνητα πραγματική ευκαιρία με το Κινούμαι Ηλεκτρικά 3

Ο 58χρονος δισεκατομμυριούχος -ιδρυτής της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας- είπε ξεκάθαρα ότι η αντίδραση των δυτικών χωρών είναι μια απόδειξη της δύναμης των κινεζικών εταιριών και μάλιστα συμπλήρωσε ότι “Αν δεν είστε αρκετά ισχυροί, δεν θα σας φοβηθούν”.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναμένεται να επιβάλει δασμούς που θα στοχέυουν ειδικά τα κινέζικα ηλεκτρικά μοντέλα, σε συνέχεια των αποτελεσμάτων της έρευνας σχετικά με τις επιδοτήσεις του Πεκίνου, μια κίνηση που πιθανότατα θα πλήξει τις -προς το παρόν και κατ’ αναλογία- περιορισμένες, αλλά αυξανόμενες εισαγωγές στην Ευρώπη.

Η Κίνα έχει αφήσει να εννοηθεί ότι θα προβεί σε “αντίποινα” αυξάνοντας τους δικούς της δασμούς καθώς οι εμπορικές εντάσεις κλιμακώνονται.

Τα EV που κατασκευάζονται από κινέζικους κολοσσούς, όπως η MG και η BYD, αποτέλεσαν μόλις το 9% επί του συνόλου των ηλεκτρικών μοντέλων που διατέθηκαν στην Ευρώπη πέρσι, σύμφωνα με την Dataforce. Ωστόσο, σύμφωνα με ένα από τα πιο γνωστά lobbying groups σχετικά με την αυτοκινητοβιομηχανία, το Transport & Environment, το ποσοστό αυτό πρόκειται να αυξηθεί σε περίπου 20% μέχρι το 2027.

Η BYD έχει αναδειχθεί σε έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές εξηλεκτρισμένων μοντέλων, έχοντας ήδη διακόψει την παραγωγή αυτών που εφοδιάζονται αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ήδη από τις αρχές του 2022.

Μέχρι πέρυσι, η BYD που έχει τη έδρα της στη Shenzhen, είχε διαθέσει συνολικά τρία εκατομμύρια ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα, και εισήλθε στη 10άδα της λίστας των αυτοκινητοβιομηχανιών με τις υψηλότερες πωλήσεις, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τους τελευταίους μήνες, ηγήθηκε ενός νέου πολέμου τιμών στην Κίνα, μειώνοντας τις τιμές τόσο της ηλεκτρικής, όσο και της υβριδικής γκάμας των μοντέλων της. Η εταιρεία έχει βάλει στο στόχαστρο παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota και ο όμιλος Volkswagen, με το σλόγκαν “Η ηλεκτρική ενέργεια είναι φθηνότερη από το πετρέλαιο”.

Ο δε Wang Chuanfu, ανέφερε επίσης στην ομιλία του ότι τα ηλεκτρικά και PHEV μοντέλα, βρίσκονται στο δρόμο για να ξεπεράσουν τους συμβατικούς κινητήρες. “Αυτή είναι η κυρίαρχη και ασταμάτητη τάση”, συμπλήρωσε.

Πηγή: topgeargreece.gr

Related posts

Οδηγούμε Tesla Cybertruck: Το ηλεκτρικό pick up της νέας εποχής είναι από ατσάλι

protothema.gr

Ελλάδα: Αυτό είναι το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024

timesadmin

Διακανονισμός 7,4 εκατ. ευρώ για πεζή που την παρέσυρε robotaxi

protothema.gr

Αυτό είναι το “σώσιμο” της χρονιάς και ένα από τα καλύτερα στο WRC (+video)

timesadmin

Lancia Ypsilon Cassina: Με αυτό ξεκινάει η αναγέννηση της φίρμας (εικόνες)

timesadmin

Porsche: Τελικά θα καταργήσει την θερμική Macan ή όχι;

timesadmin