Η νέα Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4MATIC+ είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη της εταιρείας στα εξηλεκτρισμένα της αυτοκίνητα. Και έρχεται με διάθεση για να εντυπωσιάσει καθώς οι 603 ίπποι που συνοδεύουν τόσο την sedan έκδοση, όσο και την station wagon δείχνουν αν μη τι άλλο, μια κατεύθυνση.
Αυτοί προκύπτουν από το γεγονός πως η Mercedes προτίμησε να αποφύγει το downsizing του θερμικού κινητήρα που συνοδεύει το υβριδικό σύστημα και αντί αυτού τον αναβάθμισε λίγο περισσότερο με αποτέλεσμα οι 443 ίπποι του συστήματος να προέρχονται πλέον από τον 3λιτρο εξακύλινδρο σε σειρά.
Συνοδεύονται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 161 ίππων, επιτρέποντας μια συνολική απόδοση του συστήματος 577 ίππων. Ενεργοποιώντας το Race Start, που είναι η ορολογία του μάρκετινγκ για το launch control, η συνδυασμένη απόδοση αυξάνεται προσωρινά στους 603 ίππους.
Αν αναλογιστεί επίσης κανείς και τα 750 Nm της ροπής καταλαβαίνει πως μιλάμε για μια ακόμη καθόλου ευκαταφρόνητη αύξηση και σε αυτόν τον τομέα, καθώς το προηγούμενο μοντέλο διέθετε 530 Nm ροπής.
Όλα αυτά καταλήγουν στο 0-100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα για το sedan, ενώ το ελαφρώς βαρύτερο wagon χρειάζεται ένα δέκατο επιπλέον. Και τα δύο περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 km/h αλλά το προαιρετικό πακέτο AMG Driver’s Package χαλαρώνει τον περιοριστή στα 280 km/h για το σεντάν και στα 275 km/h για το μοντέλο με τον οικογενειακό προσανατολισμό.
Κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών είναι τοποθετημένο ένα πακέτο μπαταριών με ωφέλιμη χωρητικότητα 21,22 kWh. Η Mercedes ισχυρίζεται ότι είναι αρκετή για να καλύψει περισσότερα από 100 χλμ. στον κύκλο WLTP χωρίς να χρησιμοποιηθεί καθόλου ο κινητήρας βενζίνης.
Η μπαταρία παρέχει την ενέργειά της σε έναν ηλεκτρονικό κινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων για εξοικονόμηση χώρου.
Η AMG E 53 διαθέτει κάποια επιπλέον στοιχεία σε σχέση με την απλή Mercedes E 53. Έχει μεγαλύτερα φρένα και στάνταρ το σύστημα τετραδιεύθυνσης. Διαθέτει επίσης ελαφρώς πιο επιθετική σχεδίαση με φαρδύτερα εμπρός φτερά, φωτιζόμενη μάσκα που μοιάζει με πλέγμα και τετραπλές στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.
Είναι ενδιαφέρον ότι ο μπροστινός άξονας είναι λίγο φαρδύτερος από ό,τι στην κανονική E-Class. Η Mercedes δεν σχεδιάζει δίθυρες εκδόσεις, αφού οι AMG E53 Coupe και AMG E53 Cabrio δεν θα έχουν νέα γενιά.
Οι δύο Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ θα είναι διαθέσιμες αργότερα μέσα στο 2024 και λογικά θα είναι διαθέσιμες αμφότερες στην ελληνική αγορά.
Πηγή: topgeargreece.gr