Ως ένας άξιος αντίπαλος της Porsche Taycan και του Tesla Model S, αναμένεται μέσα στο 2024 η Lotus Emeya, το νέο αμιγώς hyper GT με ισχύς 905 ίππων. Θα είναι το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Lotus που ποντάρει πολλά στην αγορά της Αμερικής και σκοπεύει να αξιοποιήσει δεόντως το εργοστάσιό της εκεί.
Λίγο πριν την διάθεση της, η Lotus Emeya βρέθηκε στον Αρκτικό Κύκλο για να ολοκληρώσει ένα βαρύ πρόγραμμα δοκιμών σε πολικές θερμοκρασίες, όπως συνηθίζουν να κάνουν οι εταιρείες στην εποχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, το αμιγώς ηλεκτρικό grand tourer βρέθηκε στο Ivalo της Φινλανδίας, καθώς οι μηχανικοί της Lotus ολοκληρώνουν τις εργασίες τους.
Περίπου 250 χιλιόμετρα μέσα στον Αρκτικό Κύκλο, οι θερμοκρασίες τις τελευταίες εβδομάδες ήταν μέχρι και -25 βαθμούς Κελσίου. Παρόλα αυτά όμως η εταιρεία τοποθέτησε το αυτοκίνητο σε έναν τοπικό αυτοκινητικό “καταψύκτη” για να το δοκιμάσει στους -40 βαθμούς Κελσίου.
Πρόκειται για το αποκορύφωμα ενός αυστηρού τριετούς προγράμματος δοκιμών και εξέλιξης σε 15 χώρες σε δύο ηπείρους. Πραγματοποιήθηκε σε ποικίλα εδάφη και διαφορετικές συνθήκες: από τους δύσκολους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου μέχρι την ομαλή και γρήγορη ροή του γερμανικού αυτοκινητόδρομου, μέσα από τα υψηλότερα περάσματα των Άλπεων και την απομόνωση στο εσωτερικό της Μογγολίας.
Δοκιμές πραγματοποιήθηκαν επίσης σε πίστες αγώνων, όπως το Nurburgring Nordschleife, και σε χώρους δοκιμών, όπως η πίστα υψηλής ταχύτητας στο Nardo.
Εκτός από το ακραίο κρύο, η Lotus Emeya βρέθηκε επίσης σε συνθήκες που έφτασαν τους 40 βαθμούς Κελσίου. Πρόσθετες δοκιμές αφού το αυτοκίνητο βγει στην αγορά θα πραγματοποιηθούν στη Μέση Ανατολή, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αυστραλία πριν ξεκινήσουν οι παραδόσεις.
Οι μηχανικοί της Lotus επικεντρώθηκαν σε διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργίας τους. Δοκιμάστηκαν οι αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης, τα φρένα και τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας, στον πάγο και το χιόνι. Αντίστοιχα τα ελαστικά και δη τα χειμερινά, η λειτουργία της μπαταρίας υπό χαμηλές θερμοκρασίες και τα συστήματα κλιματισμού.
Κάπως έτσι με τα προηγμένα συστήματα ελέγχου της Lotus και την τετρακίνηση, η Emeya υπερέχει σε σταθερότητα, χειρισμό και έλεγχο, πράγμα που σημαίνει ότι η οδηγική ικανότητα της δεν διακυβεύεται σε ακραίες καιρικές συνθήκες.
Πηγή: topgeargreece.gr
Διαβάστε ακόμα:
– Δοκιμή Toyota Prius: Ένα άλλο αυτοκίνητο σε πολλά επίπεδα
– Γιατί οι ευρωπαϊκές φίρμες αυτοκινήτων φοβούνται πιθανή επανεκλογή Trump
– Aston Martin Vantage GT3: Πρώτες εικόνες του εντυπωσιακού αγωνιστικού