AYTOKINHTO

Karma Gyesera, μια νέα ηλεκτρική μπερλίνα 590 ίππων (εικόνες)

Η Karma Automotive έκανε ένα ακόμη βήμα στην προσπάθειά της να γίνει μια σημαντική εταιρεία κατασκευής υπερπολυτελών και εξωτικών αυτοκινήτων με την αποκάλυψη ενός ακόμη φρέσκου ονόματος, του ηλεκτρικού σεντάν Karma Gyesera.

Το Gyesera, το οποίο έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στο Amelia Concours d`Elegance στο Amelia Island της Φλόριντα, είναι σημαντικό μοντέλο για την Karma, μια μάρκα που χρονολογείται από το 2014, όταν η κινεζική εταιρεία κατασκευής ανταλλακτικών αυτοκινήτων Wanxiang Group απέκτησε ορισμένα από τα περιουσιακά στοιχεία της τότε χρεοκοπημένης Fisker Automotive.

Το 2020, η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε για πρώτη φορά το GSe-6, ένα ηλεκτρικό όχημα που βασίζεται στο plug-in υβριδικό σεντάν Revero. Το GSe-6 δεν έφτασε ποτέ στην παραγωγή και η Karma βρίσκεται πλέον υπό διαφορετική ηγεσία.

Ο πρόεδρος της Karma, Marques McCammon, δήλωσε ότι το GSe-6 ήταν ουσιαστικά ένας κλώνος του GS-6, αλλά με διαφορετικό σύστημα κίνησης. Το Gyesera δεν είναι αυτό που υποτίθεται ότι θα ήταν το GSe-6, είπε.

“Ο σχεδιασμός της μπαταρίας μας είναι εντελώς διαφορετικός”, δήλωσε ο McCammon στο Automotive News. “Οι μονάδες κυψελών μπαταρίας που έχουμε είναι διαφορετικές. Το εσωτερικό είναι νέο, το εξωτερικό είναι νέο, οι επιδόσεις του οχήματος είναι ουσιωδώς διαφορετικές”.

Πισωκίνητη μπερλίνα 590 ίππων

Ο McCammon αρνήθηκε να μοιραστεί λεπτομέρειες σχετικά με την τεχνολογία της μπαταρίας του Gyesera. Το Gyesera, το οποίο θα είναι πισωκίνητο, αποδίδει 590 ίππους, 939 Nm ροπής(!) και αυτονομία μεγαλύτερη από 390 χιλιόμετρα. Για τα 0-100 km/h η φίρμα ανακοινώνει μόλις 4,2 δευτερόλεπτα.

Karma Gyesera

“Τα δύο οχήματα μοιράζονται την πλατφόρμα”, δήλωσε ο McCammon για το GSe-6 και το Gyesera. “Αλλάξαμε το 85% του αυτοκινήτου για να φτιάξουμε κάτι που είναι πραγματικά μοναδικό σε σχέση με ό,τι έχει κάνει η Karma στο παρελθόν”.

Ο McCammon δήλωσε ότι σχεδόν κάθε εξωτερικό πάνελ του αμαξώματος του Gyesera, εκτός από ένα τμήμα του πίσω τεταρτημόριου, είναι νέο σε σύγκριση με το ανανεωμένο Revero. Το styling του Gyesera χειρίστηκε η σχεδιαστική ομάδα της Karma, η οποία έχει επικεφαλής τη Michelle Christensen, αντιπρόεδρο της εταιρείας, δήλωσε ο McCammon.

“Το Gyesera είναι η γέφυρά μας προς το μέλλον”, δήλωσε ο McCammon. Τον Νοέμβριο, η Karma παρουσίασε το Kaveya, ένα ηλεκτρικό coupe που δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι τα τέλη του 2025 το νωρίτερο. 

Karma Gyesera

Ο McCammon δήλωσε προηγουμένως στο Automotive News ότι η τιμή του Gyesera πιθανότατα θα κυμαίνεται μεταξύ 161.000 και 210.000 ευρώ. Είπε ότι ο στόχος της Karma είναι να λανσάρει το Gyesera πριν από το τέλος του έτους, αλλά σημείωσε ότι η μάρκα αξιολογεί αν χρειάζεται να μεταφέρει το λανσάρισμα στις αρχές του 2025.

Ο McCammon δήλωσε ότι η Karma σχεδιάζει να κατασκευάσει περίπου 2.000 Gyesera σε μια παραγωγή τεσσάρων έως πέντε ετών. Το Gyesera θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Karma στο Moreno Valley της Καλιφόρνια, ανατολικά του Λος Άντζελες.

Πηγή: topgeargreece.gr

Related posts

Αυτό είναι το πρώτο Ford Ranger plug-in hybrid

timesadmin

Αυτή είναι η νέα Mercedes-Benz G-Class-πιο αεροδυναμική και ακόμα πιο σκληροτράχηλη (εικόνες)

protothema.gr

Οδηγούμε το απόλυτο Suzuki Jimny της Twisted-έχει και turbo

timesadmin

Χαρίζεται Tesla Model Y από Έλληνα Influencer

timesadmin

Τι συμβαίνει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και γιατί θα σαρώσουν στις πωλήσεις

James Rollner

Νέα Porsche Taycan Turbo GT: Η πιο δυνατή Porsche που έγινε ποτέ με 1.092 ίππους (εικόνες, video)

timesadmin