Μόλις λίγες ώρες μετά το teaser που μας χάρισε η Pagani παρουσίασε την Pagani Imola Roadster, για να μας αποκαλύψει τελικά το ισχυρότερο cabrio hypercar που έχει βγει ποτέ από τις γραμμές παραγωγής της.
Βασικά για να είμαστε ακριβείς δεν βγήκε από την κάπως μαζικότερη γραμμή παραγωγής της Pagani άλλα από το τμήμα Grandi Complicazioni που αφορά τις ειδικές κατασκευές όπως η Codalunga.
Επίσης δεν αφορά την ολοκαίνουρια Utopia, αλλά την Huayra, πράγμα λογικό καθώς η Imola βασίζεται στην Huayra. Απλώς η Imola Roadster έχει δανειστεί στοιχεία και από άλλες εξωτικές κατασκευές όπως η Huayra R που είναι επικεντρωμένες στην απόδοση και στις επιδόσεις.
Ο V12 κινητήρας της Mercedes AMG στέλνει και τους 850 ίππους του στον πίσω άξονα μέσω ενός Χtrac σειριακού κιβωτίου και το περίφημο σύστημα εξάτμισης της Pagani βρίσκεται εκεί για την αναπνοή του κινητήρα ως ένα “δάνειο” από την Huayra R, όπου είχε χρησιμοποιηθεί με την επιτυχία των 800+ ίππων και εκεί.
Αν και η τελική ταχύτητα δεν είναι ο στόχος εδώ, γιατί στόχος ήταν η ισχύς, η αεροδυναμική έχει προσεχτεί ιδιαίτερα. Έχει συνδυάσει την κομψότητα με την απόδοση. “Κάθε γραμμή και επιφάνεια του Imola Roadster σχεδιάστηκε με στόχο να φτάσει τα 600 κιλά κάθετης δύναμης στα 280 km/h”, εξηγεί η Pagani.
Έτσι, η ομάδα σχεδιασμού εμφύτευσε τις μπροστινές εισαγωγές αέρα και τη διπλή έξοδο ζεστού αέρα, ενώ τα ανοίγματα του θόλου των τροχών συμβάλλουν στη μείωση της πίεσης και δίνουν στο αυτοκίνητο περισσότερη σταθερότητα.
Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει οροφή, υπάρχει μια προστασία οροφής, που απορροφά μεγάλους όγκους αέρα για τον V12, ενώ αυτό το κεντρικό πτερύγιο βοηθά στη σταθεροποίηση του αυτοκινήτου.
Υπάρχουν νέα πίσω φώτα, νέοι αεραγωγοί στον θόλο των πίσω τροχών, νέος πίσω διαχύτης και μια μάλλον ισχυρή πίσω πτέρυγα. Όλα αυτά ξεδιπλώνονται από την μπανιέρα κόκπιτ της Pagani “που είναι πιο σταθερή από ποτέ” και χάρη στη χρήση σύνθετων υλικών βοηθά το Imola Roadster να ζυγίζει μόλις 1.260 κιλά.
Και χάρη στην ειδική ελαφριά βαφή που εμφανίστηκε πρώτη φορά στην κλειστή Imola, η Rodaster εξασφαλίζει 5 ολόκληρα κιλά.
Οι τροχοί είναι ειδικοί σφυρήλατοι, με ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R, κάτι που φυσικά υποδεικνύει την κατάσταση του αυτοκινήτου στο δρόμο: παρά το γεγονός ότι είναι ένα τέρας πίστας V12 με μαλακό και πτερύγιο, είναι στην πραγματικότητα νόμιμο προς κυκλοφορία.
Γι’ αυτό το εσωτερικό διαθέτει ηχοσύστημα επτά καναλιών, ανάγλυφο δέρμα, επένδυση από ανθρακόνημα και ξύλο, όλα με την την εξαιρετική επιμέλεια που τον κάνουν στην Pagani και με την εξωφρενική προσοχή που δίνουν στο τμήμα Grandi Complicazioni.
Και τώρα που σε πείσαμε πως το αυτοκίνητο είναι καλό και αξίζει, σημείωσε πως δεν θα έπρεπε να σε απασχολούν τέτοια ποταπά ζητήματα, καθώς θα κατασκευαστούν μόλις 8 και έστω και αν δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επισήμως, υποψιαζόμαστε πως είναι όλα πουλημένα.
Πηγή: topgeargreece.gr
Διαβάστε ακόμα:
– Αυτή είναι η νέα Porsche Panamera-τι έχει αλλάξει και τιμές στην Ελλάδα
– Η Toyota αποκάλυψε πότε έρχονται οι μπαταρίες solid state για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
– Πρώτες εικόνες του νέου Renault Twingo που είναι ηλεκτρικό και θα κοστίζει 20.000 ευρώ