Παρουσιάστηκε η Lamborghini SC63 το Hypercar με το οποίο η Lambo στοχεύει να πρωταγωνιστήσει στο WEC και το Le Mans του 2024
Αν το φετινό επετειακό 24ωρο Le Mans των 100 ετών ήταν ανταγωνιστικό και εντυπωσιακό, τότε μάλλον πρέπει να περιμένουμε κάτι εξωπραγματικό για το 101ο καθώς μεταξύ των ήδη εντυπωσιακών hypercars που ξέρουμε ότι θα δούμε στον 24ωρο του 2024, προστέθηκε από σήμερα η Lamborghini SC63. Πρόκειται για το αγωνιστικό hypercar της Squadra Corse που θα συμμετέχει τόσο στο πρωτάθλημα αντοχής WEC, όσο και στο αντίστοιχο αμερικανικό IMSA GTP.
Η Lamborghini SC63 παρουσιάστηκε στο Goodwood Festival of Speed, όπως είχε κάνει η Porsche πέρσι και είναι ό,τι πιο φρέσκο έχουμε δει στην κατηγορία των Le Mans Hypercars.
Γνωρίζαμε ήδη πως θα κινείται από έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 3.8 λίτρα και είχαμε καταλάβει και από το σκοτεινό teaser πως θα είναι ένα θηριώδες αγωνιστικό, όπως εξάλλου ισχύει με όλα της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Αυτό που φάνηκε ωστόσο τώρα που αποκαλύφθηκε πλήρως, είναι η επιτυχής προσπάθεια του Centro Stile, του σχεδιαστικού κέντρου της Lambo να του δώσει μια οπτική ταυτότητα που θα το κάνει να ξεχωρίζει κατά τη διάρκεια κουραστικών και πολύωρων αγώνων.
Το καταφέρνει αρχικά με το πράσινο, Verde Mantis, χρώμα που είναι χαρακτηριστικό της Lamborghini και στις υπόλοιπες motorsport δραστηριότητές της.
Με άρωμα Revuelto
Κατά τα άλλα στην εμφάνιση είναι εμφανή ορισμένα στοιχεία που υπάρχουν στο πιο πρόσφατο δείγμα της τεχνολογίας και της αισθητικής της lamborghini για τον δρόμο, την Revuelto. Τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα Υ τόσο εμπρός όσο και πίσω υπόσχονται μια άκρως ελκυστική εμφάνιση, μέρα και νύχτα.
Το μονοκόκ είναι έργο της Ligier και η Lamborghini είναι η πρώτη που απευθύνεται στη γαλλική εταιρεία για αυτοκίνητο των κατηγοριών LMH και LMDh, έτσι υπολογίζει πως έχει περιορίσει σημαντικά τους συμβιβασμούς που θα έκανε σε άλλες περιπτώσεις.
Θεωρούν δηλαδή οι Ιταλοί πως έχουν καταφέρει να προσδιορίσουν τα θέλω και τα πρέπει της εταιρείας για το σχεδιασμό της μπροστινής ανάρτησης, την κατανομή βάρους και την ευκολία απόδοσης.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς της κατηγορίας, η ισχύς περιορίζεται στους 670 ίππους, με τα τυπικά χαρακτηριστικά να περιλαμβάνουν ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου Bosch, μπαταρία, μονάδα γεννήτριας κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων.
Συνολικά υπάρχουν οκτώ μονάδες ψύξης: μια για το κιβώτιο ταχυτήτων, μία συμπυκνωτής για το air condition, μια για τα συστήματα ανάκτησης και αποθήκευσης ενέργειας, μια που είναι ζευγάρι για τη ροή του νερού και δύο intercoolers.
“Το SC63 είναι το πιο προηγμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο που παρήχθη ποτέ από τη Lamborghini και ακολουθεί τον οδικό μας χάρτη “Direzione Cor Tauri” που καθορίζεται από τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των προϊόντων μας”, δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας, Stephan Winkelmann. “Η ευκαιρία να αγωνιστούμε σε μερικούς από τους μεγαλύτερους αγώνες αντοχής στον κόσμο με ένα υβριδικό πρωτότυπο ταιριάζει με το όραμά μας για το μέλλον της αυτοκίνησης υψηλών επιδόσεων, όπως αποδείχθηκε για τα αυτοκίνητα δρόμου με την κυκλοφορία της Revuelto”.
Ξεκινούν οι δοκιμές
Η Lamborghini κατά την ανακοίνωση, αποκάλυψε και την ομάδα με την οποία θα συμμετέχει στους αγώνες αντοχής που θα δούμε την Lamborghini SC63 το 2024. Πρόκειται για την Iron Lynx, μια από τις πιο συνεπείς και επιτυχημένες ομάδες στο παγκόσμιο motorsport με επίκεντρο των προσπάθειών της τους αγώνες αντοχής των GT και το πρωτάθλημα WEC.
Η Iron Lynx τόνισε πως θα ξεκινήσει άμεσα τις δοκιμές του hypercar και θα ακολουθήσει πρόγραμμα με μονή συμμετοχή στους αγώνες του WEC αλλά και του IMSA GTP, το 2024, ενώ στο Le Mans της επόμενης χρονιάς θα “κατεβάσει” δύο αυτοκίνητα.