h-vw-θα-φτιάξει-το-δικό-της-gigafactory
AYTOKINHTO

H VW θα φτιάξει το δικό της Gigafactory

Σε μια τελετή με πολλαπλούς συμβολισμούς ο Καγκελάριος της Γερμανίας, Όλαφ Σολτς και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου VW, Χέρμπερτ Ντις, τοποθέτησαν το θεμέλιο λίθο στο εργοστάσιο μπαταριών της εταιρείας στο Σαλτσγκίτερ. Η VW θέλει με αυτόν τον τρόπο να “αγκαλιάσει” το ευρωπαϊκό (αλλά όχι μόνο αυτό) σκέλος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να απεμπλακεί σε μεγάλο βαθμό από τις κινεζικές ανάγκες και να τονίσει στους αντιπάλους κατασκευαστές πως θα είναι όσο το δυνατόν πιο νωρίς έτοιμη να κυριαρχήσει στην αγορά των ηλεκτρικών. Κάπως έτσι η Γερμανία ισχυροποιείται ακόμη περισσότερο, καθώς μετά το αντίστοιχο εργοστάσιο της Tesla, της οποίας αποτελεί ουσιαστικά ευρωπαϊκή έδρα, έρχεται άλλο ένα gigafactory. Καθόλου συμπτωματικά ο Σολτς ήταν παρών και στα δύο εγκαίνια. 

Το εργοστάσιο στο Σαλτσγκίτερ, στην Γερμανία, θα είναι το υπόδειγμα με βάση το οποίο, θα κατασκευαστούν συνολικά έξι αντίστοιχα εργοστάσια στην Ευρώπη. Η VW και οι εταίροι της θα επενδύσουν περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια ευρώ εκεί, με απώτερο στόχο να έχουν αντίστοιχου οικονομικού μεγέθους έσοδα. Η πολιτική αυτή θα δημιουργήσει 20.000 νέες θέσεις εργασίας στην Ευρώπη εκ των οποίων οι 5.000 θα αφορούν το SalzGiga όπως το έχει ονομάσει η VW.

Όλη αυτή η δραστηριότητα της Volkswagen θα περνά μέσα από την PowerCo. Μια νεοϊδρυθείσα εταιρεία, της οποίας ανακοινώθηκαν και τα μέλη του Δ.Σ. που θα διαχειρίζεται την επιχείρηση ηλεκτροκίνηση και τα συν αυτής. Οι εργασίες της PowerCo θα αφορούν την κατασκευή μπαταριών φυσικά, αλλά θα επεκτείνονται στην έρευνα, την εξαγωγή πρώτων υλών, τα projects αποθήκευσης ενέργειας, την ανακύκλωση υλικών κ.α. 

Παράλληλα με την έναρξη των εργασιών για το θηριώδες εργοστάσιο η VW παρουσίασε και την πατενταρισμένη κυψέλη, που θα είναι το κύριο αντικείμενο του εργοστασίου στο Σαλτσγκίτερ. H νέα αυτή κυψέλη θα μειώσει σημαντικά το κόστος των νέων μπαταριών καθώς θα είναι κοινή για όλες τις μπαταρίες και η VW τόνισε πως μέχρι το 2030 αυτή η κυψέλη θα καλύπτει το 80% της τοποθέτησης στα αυτοκίνητα της εταιρείας. 

Πηγή: TopGear

 

Related posts

Τέλος εποχής για το Abarth 695 Esseesse

timesadmin

“Αθλητική Διοργάνωση της Χρονιάς” το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

timesadmin

H Audi επέλεξε την Sauber για την F1 το 2026

timesadmin

Τι ρόλο θα παίξει για την Ferrari η SUV Purosangue

timesadmin

Από το Renault 4L στο Arkana

timesadmin

Πουλήθηκε αυτή η “κασκαντέρ” Aston Martin DB5 “μόλις” 3,2 εκατ. ευρώ

timesadmin