AYTOKINHTO

H Lamborghini SC63 Hypercar ολοκλήρωσε τις πρώτες δοκιμές της

Η Lamborghini και η ομάδα Iron Lynx ολοκλήρωσαν το πρώτο διήμερο δοκιμών για την πολυαναμενόμενη συμμετοχή τους στο FIA WEC και στο IMSA το 2024

Top Gear TEAM

Lamborghini SC63 Hypercar WEC IMSA

Όπως έχουμε ήδη φροντίσει να σε προϊδεάσουμε τα πρωταθλήματα αντοχής του 2024, τόσο το παγκόσμιο WEC, όσο και το αμερικανικό IMSA δηλαδή θα είναι πολύ ενδιαφέροντα με εξαιρετικές συμμετοχές από κορυφαίους κατασκευαστές, ανάμεσα στους οποίους και η Lamborghini με αυτό το hypercar

Lamborghini SC63 Hypercar WEC IMSA

Ενόψει αυτού η Iron Lynx, η αγωνιστική ομάδα που θα τρέξει το πρόγραμμα της Lamborghini, ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη δοκιμή σε πίστα του πρωτοτύπου Lamborghini SC63. Η δοκιμή ήταν διήμερη και έγινε στην Imola, προκειμένου η ομάδα να συγκεντρώσει όσα περισσότερα δεδομένα μπορούσε σε αγωνιστικές συνθήκες. 

Lamborghini SC63 Hypercar WEC IMSA

 
Μετά από ένα αρχικό shakedown στη Vallelunga στις αρχές του μήνα, η προσοχή μετατοπίστηκε γρήγορα στην Imola, όπου οι μηχανικοί της Lamborghini Squadra Corse ξεκίνησαν τις εργασίες βαθμονόμησης της μηχανής LMDh μαζί με την Iron Lynx.

Lamborghini SC63 Hypercar WEC IMSA

Άλλες δύο δοκιμές τον Αύγουστο

Οι επίσημοι εργοστασιακοί οδηγοί Mirko Bortolotti, Andrea Caldarelli και Daniil Kvyat οδήγησαν ο καθένας κατά τη διάρκεια των δοκιμών οι οποίες είχαν συνολικό μήκος 1500 χιλιόμετρα και επικεντρώθηκαν σε διάφορους τομείς εξέλιξης της SC63. Θα ακολουθήσουν άλλες δύο δοκιμές επί ευρωπαϊκού εδάφους, που θα πραγματοποιηθούν στο Paul Ricard και στο Spa-Francorchamps κατά τη διάρκεια του Αυγούστου.

Lamborghini SC63 Hypercar WEC IMSA

Οι τρεις οδηγοί δούλεψαν σε μια πληθώρα ρυθμίσεων κατά τη διάρκεια των δύο ημερών, κυρίως στον κινητήρα, ο οποίος είναι ο πρώτος αγωνιστικός κινητήρας κατά παραγγελία που αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Lamborghini Squadra Corse.

Lamborghini SC63 Hypercar WEC IMSA

Πρόσθετη βαθμονόμηση των σχέσεων πραγματοποιήθηκε στο κιβώτιο ταχυτήτων Xtrac, το οποίο, αν και είναι στάνταρ σε όλα τα αυτοκίνητα LMDh, μπορεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της μάρκας όσον αφορά τις σχέσεις ταχυτήτων και τη μηχανική ολίσθηση του διαφορικού. 

Lamborghini SC63 Hypercar WEC IMSA

Η ομάδα εργάστηκε επίσης για τη ρύθμιση του περιοριστή ταχύτητας και του ελέγχου πρόσφυσης, καθώς και για την ομαλή ενσωμάτωση των φρένων, τη συλλογή δεδομένων ψύξης και μια εκτεταμένη αεροδυναμική δοκιμή.

Related posts

Αυτοκίνητα στην Ελλάδα: Τυχαίος έλεγχος αποκάλυψε ένα μεγάλο πρόβλημα

protothema.gr

Δοκιμή του νέου Honda CR-V 2.0 e:HEV 4WD: Ποιότητα και ευρυχωρία με το αζημίωτο

James Rollner

Το Nissan Ariya Nismo είναι εδώ γιατί και τα ηλεκτρικά SUV έχουν ψυχή

timesadmin

Ποια φίρμα του ομίλου Stellantis πρωταγωνίστησε στις πωλήσεις του 2023

timesadmin

Αυτό είναι το Toyota Hilux με υδρογόνο και 600 χλμ. αυτονομίας (εικόνες, video)

James Rollner

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό Skoda Epic με τιμή στα 25.000 ευρώ (εικόνες, video)

wp-needuser