Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Τις πρώτες της προσπάθειες για διεθνή επέκταση σκοπεύει να κάνει μέσα στο 2024 η Grapevine Digital -μια startup που ιδρύθηκε το 2020 από τη Βασιλική Γούλου και τον Γιώργο Δρακόπουλο, με στόχο να προσφέρει μια λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στη διαδικασία του ψηφιακού τους μετασχηματισμού.
Μάλιστα, για την ταχύτερη υλοποίηση αυτού του στόχου, η εταιρεία ενδέχεται να αναζητήσει χρηματοδότηση, οπότε στα πλάνα της είναι να έχει συνομιλίες με funds και επενδυτές του εξωτερικού, όπως αποκάλυψε η κα Γούλου μιλώντας σε δημοσιογράφους, στο πλαίσιο εκδήλωσης που φιλοξενήθηκε στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας “Κωνσταντίνος Μίχαλος”, μέσω της Θερμοκοιτίδας Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας (ΘΕΑ).
Ειδικότερα, το πλάνο της εταιρείας περιλαμβάνει την έξοδό της σε χώρες της Ευρώπης (π.χ. Κύπρος, Ιταλία, Γαλλία), στις ΗΠΑ, στη Λατινική Αμερική (π.χ. Βραζιλία) και στην Ασία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Grapevine Digital δεν έχει προχωρήσει μέχρι στιγμής σε κάποιον γύρο χρηματοδότησης, δεδομένου ότι τα έσοδά της καλύπτουν τις ανάγκες και την ανάπτυξή της. Άλλωστε, η εταιρεία εμφάνισε για το 2022 κύκλο εργασιών ύψους 1,3 εκατ. ευρώ. Οι εκτιμήσεις της για το 2023 κινούνται πέριξ του 1,5 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2024 η εταιρεία στοχεύει σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη.
Η λύση “Procify”
H Grapevine Digital αποτελεί έναν καινοτόμο οργανισμό που εστιάζει στη δημιουργία εξελιγμένων λύσεων Ψηφιοποίησης και Αυτοματοποίησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών (Business Process Automation – BPA) προς όφελος τόσο των εργαζομένων όσο και της επιχείρησης.
“Η Grapevine Digital είναι ένας ψηφιακός αμπελώνας νέων ανθρώπων, νέων τεχνολογιών και νέων ιδεών”, δήλωσε χαρακτηριστικά η κα Γούλου. Η ομάδα της εταιρείας αποτελείται από 25 άτομα με εξειδίκευση στην τεχνολογία και στις λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.
Η εταιρεία έχει αναπτύξει συγκεκριμένα τη λύση “Procify”, η οποία αποτελεί μια πλατφόρμα που έρχεται να ψηφιοποιήσει και να αυτοματοποιήσει τις επιχειρησιακές διαδικασίες με έναν τρόπο πολύ εύκολο, διασυνδέοντας τους ανθρώπους, τα συστήματα και τα δεδομένα που συμμετέχουν στις διαδικασίες. Όπως υπογράμμισε η κα Γούλου, η τεχνολογία της Grapevine Digital έχει ως γνώμονα τον άνθρωπο, ενώ στόχος της είναι να βελτιώνει την καθημερινότητα των εργαζομένων.
Όπως εξήγησε η Βασιλένια Γκίνογλου, Product Manager της εταιρείας, “το Procify είναι μια πρωτοποριακή πλατφόρμα που μέσω της ψηφιοποίησης και αυτοματοποίησης διαδικασιών, διασυνδέει ανθρώπους και συστήματα σε ένα κοινό περιβάλλον εργασίας, ενώ βοηθά τις επιχειρήσεις να μειώσουν τα λειτουργικά τους κόστη και να αποκτήσουν εποπτεία στις διαδικασίες τους.
Η λύση της Grapevine Digital χρησιμοποιείται στην εγχώρια αγορά ήδη από εταιρείες τηλεπικοινωνιών, μεσαίου μεγέθους βιομηχανίες, εταιρείες ενέργειας, ναυτιλιακές εταιρείες και εταιρείες λιανεμπορίου, καθώς και από τον Δημόσιο Τομέα. Η εστίασή της είναι σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις (από 200 εργαζόμενους και πάνω). Η εταιρεία διαθέτει συγκεκριμένα οκτώ πελάτες στην Ελλάδα, στους οποίους περιλαμβάνονται ο ΟΤΕ, η ΣΤΑΣΥ και ο Ήρων.
Τα έσοδα της Grapevine Digital προέρχονται από συνδρομές, με τις εταιρείες να πληρώνουν ένα μηναίο κόστος χρήσης της πλατφόρμας. Όπως τόνισε η κα Γούλου, στην Ελλάδα δεν υπάρχει κάποια εταιρεία που να κάνει ακριβώς το ίδιο με αυτό που κάνει η Grapevine Digital, με τις περισσότερες εταιρείες σε αυτόν τον χώρο να βρίσκονται στην Αμερική.