GNTM: Κυκλοφόρησε το τρέιλερ για τον νέο κύκλο
Ο τηλεοπτικός διαγωνισμός μοντέλων επιστρέφει τον Σεπτέμβριο
Στη δημοσιότητα δόθηκε το πρώτο τρέιλερ για τον νέο κύκλο του GNTM που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο στο Star.
Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου βρίσκεται στο επίκεντρο του τηλεοπτικού διαγωνισμού μοντέλων, έχοντας διπλό ρόλο, τόσο εκείνον της παρουσιάστριας όσο και εκείνου του μέλους της κριτικής επιτροπής. Επίσης, επιστρέφουν o Άγγελος Μπράτης και ο Λάκης Γαβαλάς.
Νέα προσθήκη στο GNTM αποτελεί η Μπέττυ Μαγγίρα, η οποία έρχεται στην κριτική επιτροπή του για να προσθέσει τη δική της δυναμική στην ομάδα των κριτών.
Στο παιχνίδι επανέρχεται για μία ακόμη χρονία η Ζενεβιέβ Μαζαρί. Ως Creative Director θα βάζει τη δική της δημιουργική υπογραφή σε κάθε φωτογράφιση και κάθε concept του νέου κύκλου.
Δείτε το τρέιλερ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
14
140
145
142
205
10
Δείτε Επίσης

