Να είσαι ψύχραιμος γιατί το restomod, Ford Sierra RS500 Carbon Piranha ενδέχεται να σου θυμίσει πως ακουγόταν ο δίλιτρος κινητήρας της Cosworth στα καλύτερά του.
Όλο και καλύτερη γίνεται αυτή η τάση των restomods που επαναφέρουν στο προσκήνιο αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής. Δες για παράδειγμα αυτό το στολίδι ή αυτή την Lamborghini Diablo που ξεπηδάει από μια αφίσα ενός παιδικού δωματίου του 1990. Αντίστοιχη περίπτωση είναι και το Ford Sierra RS500 Carbon Piranha.
Είναι ένα restomod με πολύ συναίσθημα, το οποίο αποδεικνύει η Vision 148 που το υπογράφει. Η Vision 148 είναι μια νέα αυτοκινητική κίνηση, περισσότερο από ότι είναι μια εταιρεία. Μια προσπάθεια ορισμένων από τους καλύτερους ανεξάρτητους παρόχους ανταλλακτικών για να συνεργαστούν και να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε κάτι μοναδικό.
Για να το κάνουν αυτό κάνουν κάτι που δεν συναντάμε συχνά, καθώς έχουν στήσει ένα crowdfunding ουσιαστικά από μέλη που καταβάλουν 150 λίρες Αγγλίας για να αγοράσουν την συμμετοχής τους σε ετήσια βάση ή αν θέλουν να έχουν την πρωτιά ισχύει ακόμη η τιμή των 99 λιρών Αγγλίας, που αφορά τους 25 πρώτους που θα την αγοράσουν.
Τέλος πάντων, ένας από αυτούς τους φανατικούς υποστηρικτές θα κερδίσει το restomod Ford Sierra RS500 Carbon Piranha, που σημαίνει πως αν εμπιστεύεσαι τόσο πολύ την τύχη σου μπορεί να καταλήξεις με ένα ονειρικό αυτοκίνητο με 150 λίρες.
Το Carbon Piranha, γιατί αυτό είναι το θέμα μας μετά τις παραπάνω συστάσεις, έρχεται με ένα απίστευτο αμάξωμα από ανθρακονήματα, όπως φαίνεται από τις εικόνες, το οποίο προέρχεται από το 148ο Ford Sierra RS500 από τα 500 που είχαν κατασκευαστεί.
Αρχικά, η ASM Auto Recycling θα αποσυναρμολογήσει το αυτοκίνητο και θα σαρώσει τρισδιάστατα όποιαμέρη χρειάζεται να αναδημιουργηθούν χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένα ανθρακονήματα. Στη συνέχεια, τα ηνία θα δοθούν στη Yasid Design, η οποία θα επιβλέψει την πραγματική επανασχεδίαση και οπτικοποίηση του Carbon Piranha.
Η τελευταία πράξη θα στείλει το αυτοκίνητο στο Κέντρο Ψηφιακής Κατασκευής του Silverstone για να ολοκληρωθεί η τελική ανακατασκευή και το γυάλισμα. Η Cosworth η οποία επίσης εμπλέκεται σε αυτή την αυτοκινητική συντεχνία, θα αναλάβει να ανακατασκευάσει τον αρχικό κινητήρα.
Έτσι δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί κάποιος καινούργιος V8 ή καμια περισπούδαστη επιλογή για το σύστημα κίνησης, αλλά ο αυθεντικός Cosworth με την ίδια την εταιρεία να προσφέρει την διασφάλιση που απαιτείται οτι θα είναι σαν καινούργιος.
Δεν έχει ανακοινωθεί αν αυτό το μοτέρ θα είναι του αγωνιστικού RS500 με την ασύλληπτη ιπποδύναμη των 500+ ίππων, αλλά μάλλον θα επιλεγεί η πιο συμβατική λύση της απλής μορφής του δίλιτρου τετρακύλινδρου με τους σχεδόν 250 ίππους. Επίσης στόχος είναι το βάρος να είναι κάτω από 1.000 κιλά που επίσης είναι δύσκολο, αν σκεφτεί κανείς ότι το αυθεντικό Ford Sierra RS500 ήταν όσο γυμνή είναι μια νεαρή influencer σε παραλία της Μυκόνου.
Σε ό,τι έχει να κάνει με την σχεδίαση οι γευστικές ρετρό-φουτουριστικές αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν ακόμα μεγαλύτερους θόλους τροχών από το αρχικό αυτοκίνητο, περισσότερες εγκοπές και εσοχές από όσες μπορείς να φανταστείς και να μετρήσεις και εντυπωσιακές νέες φωτεινές υπογραφές, δηλαδή φωτιστικά σώματα νέας τεχνολογίας. Όλα αυτά θα τα κάνει καλά η Yasid Design.
Ανασχεδιασμένες είναι και οι ζάντες που μοιάζουν πολύ εντυπωσιακές ενώ αυτό το δίδυμο φτερούγας με ουρά φάλαινας και σπόιλερ στο καπό του χώρου αποσκευών έχει επανασχεδιαστεί. Πιθανότατα έχει τοποθετηθεί και κάποια ακραία ανάρτηση aftermarket.