9.2 C
London
Wednesday, January 15, 2025

Ford Capri RS 2600: Πως ήταν να οδηγείς το ευρωπαϊκό muscle car-video

Date:

Related stories

Εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας: Οι ψηφοφορίες στη Βουλή και η διαδικασία

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ 15.01.2025, 12:29 Εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας: Οι ψηφοφορίες στη Βουλή και η διαδικασία Στις 25 Ιανουαρίου η πρώτη ψηφοφορία - Μετά τη Συνταγματική Αναθεώρηση και την αποσύνδεση της διαδικασίας από την πρόωρη διάλυση της Βουλής ο υποψήφιος για το ανώτατο πολιτειακό αξίωμα μπορεί να εκλεγεί και με τη σχετική πλειοψηφία του κοινοβουλίου Χρήστος…

Πρώτη δήλωση Τασούλα: Eίναι για εμένα κορυφαία τιμή, όσο και ευθύνη

Πρώτη δήλωση Τασούλα: Eίναι για εμένα κορυφαία τιμή, όσο και ευθύνη Το Σάββατο 25 Ιανουαρίου η πρώτη ψηφοφορία  στη Βουλή Την διαφύλαξη της Εθνικής ενότητας και την διασφάλιση της αρμονικής λειτουργίας των θεσμών, ανέδειξε ως κορυφαίες προτεραιότητες ο Κώστας Τασουλάς στην πρώτη του δημόσια τοποθέτηση, αμέσως μετά την ανακοίνωση του πρωθυπουργού ότι θα είναι υποψήφιος…

Κωνσταντίνος Τασούλας: Από τη δημαρχία στην Κηφισιά και την 25ετή θητεία στη Βουλή, υποψήφιος Πρόεδρος της Δημοκρατίας

Ο Κωνσταντίνος Τασούλας είναι το όνομα που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ως υποψήφιο Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να διαδεχθεί την Κατερίνα Σακελλαροπούλου.  Ο πρωθυπουργός εκτιμά τον ευρυμαθή Ηπειρώτη πολιτικό, ο οποίος διάγει τη δεύτερη θητεία του στον προεδρικό θώκο της Βουλής. Ο Κώστας Τασούλας ακούγεται εδώ και μήνες για τη θέση του Προέδρου της Δημοκρατίας, ως μια επιλογή…

Μητσοτάκης: Ο Κωνσταντίνος Τασούλας υποψήφιος Πρόεδρος της Δημοκρατίας – Όλο το μήνυμά του

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ 15.01.2025, 12:29 Μητσοτάκης: Ο Κωνσταντίνος Τασούλας υποψήφιος Πρόεδρος της Δημοκρατίας - Όλο το μήνυμά του Πώς αιτιολόγησε ο πρωθυπουργός την επιλογή Τασούλα - Θα προτείνει στην επόμενη Συνταγματική Αναθεώρηση ο ΠτΔ να ψηφίζεται για μία και μόνη 6ετή θητεία - Τασούλας: Είναι για μένα κορυφαία τιμή και ευθύνη Την απόφασή του να είναι…

Το όνομα Ford Capri επανήλθε στο προσκήνιο με την παρουσίαση της σύγχρονης ηλεκτρικής εκδοχής του. Πως είναι όμως να οδηγείς το κλασικό Capri και μάλιστα στην σπάνια έκδοση RS 2600; Ένα 11λεπτο video της Ford δίνει τις απαντήσεις.

Top Gear TEAM

H ιστορία των τριών γενιών του Ford Capri επανήλθε στο προσκήνιο μετά την παρουσίαση της σύγχρονης εκδοχής του που είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη. Το νέο ηλεκτρικό Capri δεν έχει κάποια στοιχεία να μοιραστεί με το αρχέτυπο μοντέλο πέραν του ονόματος.

Είναι η δεύτερη φορά όπου η Ford χρησιμοποιεί ένα εμβληματικό όνομα για την πρεμιέρα ενός ηλεκτρικού μοντέλου. Η πρώτη ήταν κατά την παρουσίαση της ηλεκτρικής Mustang με τα διακριτικά Mach-E.

Ford Capri istoria

Για το νεότευκτο ηλεκτρικό Capri θα βρείτε πολλές αναφορές λίγο πριν την κυκλοφορία του στις διεθνείς αγορές. Για το κλασικό Capri όμως έχουμε φροντίσει να μάθετε κάποια ιστορικά δεδομένα πριν από κάμποσες εβδομάδες. Τώρα ήρθε και ένα διαφωτιστικό video που δείχνει πως είναι η οδήγηση ενός σπάνιου Ford Capri RS 2600 τη σήμερον εποχή που αποτέλεσε και την βάση για τα αγωνιστικά Capri που εξελίχθηκαν μετέπειτα.

Το αγωνιστικό Zakspeed Ford Capri ήταν ένα από τα πιο ριζοσπαστικά Capri που υπήρξαν ποτέ διαθέτοντας έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και έντονα φουσκωμένα πάνελ αμαξώματος. Αυτό το αγωνιστικό όχι μόνο κέρδισε τον τίτλο στο πρωτάθλημα DRM το 1981 αλλά συγχρόνως αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία της εξαιρετικά σπορ έκδοσης RS Turbo του Ford Capri Mk3 που παρουσιάστηκε το 1981.

Ford Capri istoria

Το πρώτο Capri ήταν ο κυρίαρχος του παιχνιδιού την δεκαετία του 1970 όχι μόνο στο δρόμο, αλλά και στις πίστες, όπου είχε αναδειχτεί απόλυτος πρωταγωνιστής. Η κορυφαία έκδοση RS 2600 του Capri πρώτης γενιάς κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού τόσο το 1971 όσο και το 1972 απέναντι σε πολύ ισχυρούς αντιπάλους. Το σπορ Capri RS 3100, το οποίο παρουσιάστηκε το 1974, κατασκευάστηκε επίσης για να συμμετέχει σε αγώνες.

Τρεις γενιές παραγωγής

Η πρώτη γενιά Capri παρουσιάστηκε επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, στο Βέλγιο, το 1969, και έγινε αμέσως δημοφιλές στους αγοραστές της Ευρώπης καταγράφοντας 400.000 πωλήσεις τα πρώτα δύο χρόνια. Το Capri Mk1 ήταν εντυπωσιακό από τα γεννοφάσκια του.

Ford Capri istoria

Οι πρώτες περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις περιλάμβαναν το Capri Special που έκανε το ντεμπούτο του το 1971. Το νέο κουπέ της Ford ήταν διαθέσιμο μόνο στον εξωτερικό χρωματισμό Vista Orange και μπορούσε να εξοπλιστεί με πίσω αεροτομή και περσίδες στο κεκλιμένο πίσω παράθυρο.

Η δεύτερη γενιά παρουσιάστηκε το 1974. Το Ford Capri Special του 1975 ήταν μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής με εντυπωσιακό χρωματικό συνδυασμό. Διαθέσιμο μόνο σε μαύρο ή λευκό χρώμα, το Capri Special είχε χρυσαφί λωρίδες στο καπό, στις πλευρικές επιφάνειες και πίσω, καθώς και χρυσαφί ζάντες. Επίσης, διέθετε εντυπωσιακές επενδύσεις στα καθίσματα, με χρυσαφί ένθετα.

Ford Capri istoria

Η τρίτη γενιά προέκυψε το 1978 με χαρακτηριστικό τους τέσσερις στρογγυλούς προβολείς οι οποίοι ενώνονταν μέσω των οριζόντιων περσίδων της μάσκας.

Το 1986 η εταιρεία αποφάσισε το τέλος της παραγωγής του Capri με μια τελευταία έκδοση περιορισμένης παραγωγής: το Capri 280. Αυτή η έκδοση παρήχθη σε λίγο περισσότερα από 1.000 αντίτυπα, όλα βαμμένα στον εντυπωσιακό χρωματισμό Brooklands Green.

Latest stories