Thursday, July 10, 2025
spot_imgspot_img

Related Posts

Top 5 This Week

Fiat Panda για πάντα: Γιατί αυξάνεται η παραγωγή του

Ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Fiat, Olivier Francois πήγε σε εργοστάσιο που κατασκευάζεται το Panda και η δήλωση του έμοιαζε σαν “Panda για πάντα” ενώ αποκάλυψε τις λεπτομέρειες για το μέλλον του αγαπημένου mini.

Top Gear TEAM

Fiat Panda εργοστάσιο Pomigliano d'Arco

Η Fiat θα αυξήσει την παραγωγή του Panda κατά 20% φέτος για να καλύψει την ισχυρή ζήτηση των πελατών στην Ιταλία και την Ευρώπη. Αυτό σημαίνει ότι η παραγωγή του Panda θα αυξηθεί σε 175.000 μονάδες από 144.000 το 2023.

Ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Fiat, Olivier Francois, έκανε την ανακοίνωση στο εργοστάσιο της θυγατρικής Stellantis κοντά στη Νάπολη, όπου κατασκευάζεται το νούμερο 1 σε πωλήσεις μίνι αυτοκίνητο της Ευρώπης.

“Συχνά στο παρελθόν συναρμολογούσαμε 180.000 αυτοκίνητα ετησίως εδώ, οπότε νομίζω ότι ο αριθμός είναι πολύ εφικτός”, πρόσθεσε ο Francois και επιβεβαίωσε επίσης ότι η παραγωγή του Panda θα συνεχιστεί στο εργοστάσιο μέχρι “τουλάχιστον μέχρι το 2027, και ενδεχομένως και περισσότερο”.

Fiat Panda

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, προειδοποίησε πέρυσι ότι η παραγωγή του Panda θα κινδύνευε αν η Ευρώπη περνούσε μια αυστηρότερη έκδοση των κανόνων για τις εκπομπές ρύπων Euro 7.

Ωστόσο, δεδομένου ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι έτοιμη να εγκρίνει μια light έκδοση των κανόνων, η Fiat θα μπορέσει να αποφύγει την αναβάθμιση του συστήματος κίνησης και των ελέγχων εκπομπών του Panda, παρατείνοντας τον κύκλο ζωής του μίνι αυτοκινήτου.

Η Fiat έχει κατασκευάσει περισσότερα από 8 εκατομμύρια Panda από το 1980 που λανσαρίστηκε το αυτοκίνητο. Ξεπέρασε το αδελφάκι του, το 500, για τον τίτλο του μίνι αυτοκινήτου πέρυσι με 125.834 έναντι 104.590, βοηθούμενο από τις ζωηρές πωλήσεις στην Ιταλία, οι οποίες αντιπροσώπευαν περισσότερο από το 80% του όγκου του Panda πέρυσι. Το Panda ήταν το best-seller της Ιταλίας πέρυσι.

Η Fiat θα αναβαθμίσει το Panda αυτό το καλοκαίρι για να το καταστήσει συμβατό με τους νέους κανόνες ασφαλείας της ΕΕ που τίθενται σε ισχύ στις 7 Ιουλίου.

Fiat Panda Pandina

Fiat Panda Pandina

Ως αποτέλεσμα, ο στάνταρ εξοπλισμός του μίνι αυτοκινήτου θα περιλαμβάνει πέδηση έκτακτης ανάγκης για τη μείωση των συγκρούσεων στο πίσω μέρος, υποβοήθηση διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, ανίχνευση υπνηλίας του οδηγού, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας και αισθητήρες στάθμευσης στο πίσω μέρος. Περαιτέρω αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν cruise control και αυτόματη ρύθμιση της μεγάλης σκάλας φώτων, αλλά θα είναι προαιρετικές επιλογές.

Fiat Panda Pandina

Αυτές οι επιλογές θα είναι στάνταρ σε μια νέα έκδοση του μίνι αυτοκινήτου που ονομάζεται Pandina και για το οποίο διαβάσατε εδώ.

Για να το ξεχωρίσει περαιτέρω από το Panda, το Pandina θα έχει λευκή επένδυση στο ταμπλό, καθίσματα με ραμμένο το Pandina στην πλάτη, κίτρινους εξωτερικούς καθρέφτες και μια μικρή φάτσα panda στους τροχούς.

Μεταξύ των εσωτερικών αλλαγών, τόσο το ανανεωμένο Panda όσο και το Pandina θα διαθέτουν ένα νέο οθόνη 7 ιντσών και μια νέα οθόνη αφής ραδιοφώνου DAB 7 ιντσών με Apple CarPlay και Android Auto.

Η παραγωγή τόσο του ανανεωμένου Panda όσο και του Pandina θα ξεκινήσει τον Ιούνιο. Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί.

Ο Francois δήλωσε ότι ελπίζει ότι οι τεχνολογικές ενημερώσεις θα βοηθήσουν τη Fiat να πουλήσει περισσότερα Panda εκτός Ιταλίας. “Δεν υπάρχουν πολλοί ανταγωνιστές στην Ευρώπη σε αυτή την κατηγορία, μόνο κάποιοι από την Ασία”, είπε. “Αυτό θα είναι κινεζικό έδαφος και το Panda μπορεί να υπερασπιστεί τη θέση μας”. Πρόσθεσε ότι το Panda είναι το μοναδικό αυτοκίνητο μήκους 3,6 μέτρων στην οικογένεια Stellantis με πέντε καθίσματα και πέντε πόρτες.

Με πληροφορίες από Automotive News Europe

Popular Articles