Ο Carlos Sainz ολοκλήρωσε το καλύτερο φετινό του τριήμερο κατακτώντας την νίκη στο Grand Prix του Μεξικού, στο οποίο ξεκίνησε από την pole position.
Η αμερικανική περίοδος της F1 φέτος ανήκει στην Ferrari πέραν πάσης αμφιβολίας, καθώς η νίκη του Carlos Sainz στο Grand Prix του Μεξικού ήταν η δεύτερη συνεχόμενη μετά από εκείνη του Leclerc στο Austin.
Ήταν παράλληλα η πέμπτη φετινή για την Scuderia Ferrari και δεύτερη του Sainz φέτος που έφτασε τις 4 πλέον στην καριέρα του. Ήταν ένα αγωνιστικό τριήμερο κυριαρχίας του Ισπανού καθώς όπως και στις δοκιμές, έτσι και στον αγώνα ήταν ο ταχύτερος όλων με χαρακτηριστική άνεση και το μοναδικό που χάλασε ένα δεύτερο συνεχόμενο 1-2 ήταν πως ο Leclerc ήταν ακριβώς το αντίθετο.
Ήταν μάλλον απών πνευματικά και σε μια πίστα που τα μονοθέσια της Ferrari έδειξαν ότι είχαν πλεονέκτημα εκείνος δεν κατάφερε καθόλου να βρει τον ρυθμό που θα τον έφερνε εκεί που θέλει να υποστηρίζει πως είναι, δηλαδή σε σημείο να δικαιούται την εύνοια της Ferrari για την διεκδίκηση του τίτλου.
Το λάθος του Μονεγάσκου στην τελευταία στροφή ήταν αυτό που σφράγισε όλα τα παραπάνω και έδωσε στον Lando Norris την δεύτερη θέση που θα έπαιρνε όπως όλα έδειχναν ούτως ή άλλως.
Για τον Norris οτιδήποτε περισσότερο σε βαθμούς ειδικά στον συγκεκριμένο αγώνα ήταν ευπρόσδεκτο από την στιγμή που σε κανένα σημείο του αγώνα δεν έδειξε ικανός να διεκδικήσει την νίκη. Ήταν όμως και ένα Σαββατοκύριακο στο οποίο η νίκη έμοιαζε επιτακτική ανάγκη για τον νεαρό Βρετανό της McLaren.
Αυτό γιατί ο Max Verstappen έχασε πολλούς βαθμούς και ο Norris θα μπορούσε να είχε πλησιάσει ακόμη περισσότερο. Τα προβλήματα του Verstappen προκλήθηκαν από την μάχη του με τον Norris στο ξεκίνημα του αγώνα. Αμέσως μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας που ήρθε στον πρώτο κιόλας γύρο από το ατύχημα του Tsunoda με τον Albon, οι δύο διεκδικητές του τίτλου άρχισαν να μάχονται με τον Ολλανδό τρεις φορές πρωταθλητή να είναι κάπως πιο επιθετικός από όσο θα έπρεπε.
Έστειλε τον Norris εκτός πίστας δύο φορές για τις οποίες τιμωρήθηκε με δέκα δευτερόλεπτα για κάθε μια και αυτό του κόστισε τόσο ώστε να πέσει 15ος. Τερμάτισε έκτος τελικά και ουσιαστικά στάθηκε τυχερός για μια ακόμη φορά που ο Norris δεν κατάφερε να κερδίσει.
Εμπρός από τον Verstappen ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι δύο Mercedes. Ο Hamilton βρέθηκε μπροστά από τον Russell στην επεισοδιακή εκκίνηση, αλλά λίγο αργότερα είδε τον άλλο Βρετανό να τον προσπερνά.
Πριν φτάσουμε όμως στο φινάλε ο Hamilton επωφελήθηκε από την αλλαγή ρυθμού του Russell, κάλυψε την διαφορά μεταξύ τους και τελικά προσπέρασε, όχι όμως χωρίς να δώσει μάχη ο αντίπαλός του. Ευτυχώς για την Mercedes και τον Toto Wolff δεν υπήρξαν παρατράγουδα σε αυτές τις μονομαχίες.
Οι δύο Haas βρέθηκαν μέσα στην πρώτη δεκάδα. Ο Kevin Magnussen ήταν έβδομος και ο Nico Hulkenberg ένατος με τον Oscar Piastri να έχει κάνει έναν εξαιρετικό αγώνα, επί της ουσίας και να τερματίζει όγδοος έχοντας ξεκινήσει από την 17η θέση. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Pierre Gasly.
Ο αγώνας πέραν την εκκίνησης, περιλάμβανε πολλές μονομαχίες και προσπεράσεις και ήταν ένας πλούσιος σε θέαμα αγώνας που κράτησε ξύπνιους ακόμη και εκείνους που δεν είχαν συνηθίσει την αλλαγή της ώρας ή την κούραση της Κυριακής.
Αυτές είναι οι βαθμολογίες των οδηγών μετά τον αγώνα του Μεξικού και αυτές οι αντίστοιχες των κατασκευαστών.