Μετά την δεύτερη φετινή νίκη του Lando Norris στην Ολλανδία και τον πέμπτο συνεχόμενο αγώνα που ο Max Verstappen απουσίασε από την πρώτη θέση, το πρωτάθλημα της F1 φτάνει στο 16ο φετινό Grand Prix. Η Monza έχει υποστεί μεγάλη ανακατασκευή και αυτό δημιουργεί αυτομάτως ερωτηματικά.
Αυτή είναι η πρώτη φάση σημαντικών εργασιών ανακαίνισης και εκσυγχρονισμού, της πίστα και περιλαμβάνει πλήρη ασφαλτόστρωση, καθώς επίσης αλλαγές στις υπόγειες διαβάσεις όπου έχουν αναθεωρηθεί τα συστήματα συλλογής νερού και αποχέτευσης της πίστας.
Ακριβώς επειδή το ζήτημα που δημιουργείται είναι η απόδοση των ελαστικών, τον Αύγουστο, η Pirelli έστειλε μηχανικούς να πραγματοποιήσουν επιθεώρηση της επιφάνειας, ενημερώνοντας για τα δεδομένα που συνέλεξε, το διοικητικό όργανο της F1, τη FIA και τις ομάδες. Ο κατασκευαστής ελαστικών σημείωσε ότι, θεωρητικά, “θα πρέπει να προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση, η οποία θα επηρεάσει την απόδοση των ελαστικών και το εύρος θερμοκρασίας λειτουργίας τους.”
Οι θερμοκρασίες αυτό το Σαββατοκύριακο αναμένεται να εκτοξευθούν στους 34 βαθμούς Κελσίου, γεγονός που αναμφίβολα θα ωθήσει τις θερμοκρασίες της πίστας πολύ ψηλά. Η Pirelli, για αυτόν τον αγώνα διαθέτει την ίδια γκάμα ελαστικών μέ πέρσι, με την C3 γόμα ως σκληρή, την C4 ως μεσαία και την C5 ως μαλακή.
Ένα άλλο στοιχείο που προβληματίζει τους υπευθύνους της Pirelli και φυσικά τις ομάδες είναι η απόχρωση της νέας ασφάλτου. Η Monza είναι πλέον πιο “σκοτεινή” από ότι ήταν και η πιο σκούρα επιφάνεια ενδεχομένως να φέρει υψηλότερες θερμοκρασίες πίστας σε σύγκριση με προηγούμενες επισκέψεις εκεί.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr