Ο Max Verstappen πήρε στο επεισοδιακό Grand Prix της Βραζιλίας μεγαλειώδη νίκη, υψηλού επιπέδου με την οποία σχεδόν αγκαλιάζει τον 4ο συνεχόμενο τίτλο του.
Οι διακοπές στην ομαλή ροή της διαδικασίας ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο Grand Prix της Βραζιλίας καθώς μετά τις κατατακτήριες που διεξήχθησαν το πρωινό της Κυριακής, συνεχιστηκαν και στον αγώνα ο οποίος διήρκεσε σχεδόν 2,5 ώρες. Και κατέληξε με νικητή τον Max Verstappen με την Red Bull ο οποίος πήρε μια νίκη που χρειαζόταν επειγόντως.
Ο Ολλανδός ξεκίνησε από την 17η θέση και πολύ γρήγορα κέρδισε πέντε θέσεις στις οποίες προστέθηκαν τα δύο κενά από τις απουσίες του Alex Albon ο οποίος δεν ξεκίνησε και του Lance Stroll ο οποίος κατέστρεψε την αρχική εκκίνηση με μια αστεία εγκατάλειωη στον γύρο σχηματισμού.
Έπειτα από την περιπετειώδη κούρσα, υπό βροχή που ακόμη και όταν δεν έβρεχε κρατούσε νερά και δεν επέτρεπε ιδιαίτερη ορατότητα, ο Verstappen κατάφερε να σημειώσει την 62η νίκη στην καριέρα του.
Μια νίκη που τυγχάνει να είναι πολύ σημαντική δεδομένου πως σταματάει ένα μεγάλο σερί αφλογιστίας, που ήταν από τα μεγαλύτερα του Ολλανδού τα τελευταία χρόνια, αλλά κυρίως γιατί υπό μια έννοια σφραγίζει τον 4ο συνεχόμενο τίτλο του.
Αυτό γιατί ο Lando Norris έκανε έναν κακό αγώνα συνολικά, δεν διατήρησε την ψυχραιμία του και δεν απέφυγε τα λάθη με αποτέλεσμα από εκεί που ήταν πρωτοπόρος να καταλήξει να τερματίσει έκτος, χρησιμοποιώντας και την βοήθεια του Oscar Piastri σε κάποιο σημείο του αγώνα.
Ακόμη πάντως και αν η σπουδαιότητα της νίκης του Verstappen δεν ήταν τέτοια λόγω της συναρπαστικής εξέλιξης του φετινού πρωταθλήματος, η Alpine θα κέρδιζε τις εντυπώσεις από τον συγκεκριμένο αγώνα. Τα δυο γαλλικά μονοθέσια τερμάτισαν στις θέσεις 2 και 3 ολοκληρώνοντας ένα σπουδαίο αποτέλεσμα, το καλύτερο της ομάδας φέτος.
Η Alpine ξεκίνησε το πρωτάθλημα ως η τελευταία ομάδα με πολύ κακή αγωνιστική παρουσία αλλά στους τελευταίους αγώνες έδειξε τα σημάδια ανάκαμψης που έχει μια ομάδα μέσα στη διάρκεια της χρονιάς.
Στην Βραζιλία πέραν του ανταγωνιστικού της ρυθμού, ο οποίος οριζόταν σε κάποιο βαθμό και από τις θέσεις των Ocon και Gasly στην βρεγμένη πίστα, πήραν ένα πολύ μεγάλο ρίσκο, όπως εξάλλου έκανε και η Red Bull με τον Verstappen.
Δεν άλλαξαν ελαστικά όταν άνοιξε το θεωρητικό παράθυρο αλλαγής αυτών και περίμεναν μια διακοπή η οποία τελικά ήρθε. Έτσι με δύο σετ ελαστικών για ενδιάμεσες συνθήκες έβγαλαν ολόκληρο τον αγώνα και πήραν το 2-3 που απέφερε περισσότερους από 30 βαθμούς στην βαθμολογία των κατασκευαστών.
Πίσω από τον δεύτερο Esteban Ocon και τον τρίτο Pierre Gasly, ολοκλήρωσε ο George Russell ο οποίος έκανε καλή εκκίνηση και βρέθηκε πρώτος, αλλά στην πορεία και στον γενικό χαμό που επικρατούσε, κατέληξε τέταρτος και αυτή είναι μια θέση που ισοδυναμεί με το “best of the rest”.
Πίσω του ήταν και εμπρός από την έκτη McLaren του Norris, βρέθηκε η Ferrari του Charles Leclerc. Το άλλο κόκκινο μονοθέσιο του Sainz ήταν ένα από αυτά που έφεραν κόκκινη σημαία στον αγώνα.
Ενώ Yuki Tsunoda και Oscar Piastri συμπλήρωσαν την οκτάδα, με τον οδηγό της McLaren να έχει και μια ποινή δέκα δευτερολέπτων λόγω επαφής με τον Colapinto που λίγο αργότερα έφερε και εκείνος κόκκινη σημαία στον αγώνα μετά από μια σφοδρή σύγκρουση.
Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσαν οι Liam Lawson και Lewis Hamilton. Ο Hamilton απόλαυσε ένα μονοθέσιο στην Βραζιλία αλλά δεν ήταν αυτό της Mercedes το οποίο όπως έλεγε σε όλη τη διάρκεια δεν μπορούσε να το οδηγήσει. Ήταν η McLaren MP4-5B του 1990. Το μονοθέσιο με το οποίο ο Ayrton Senna κέρδισε τον δεύτερο τίτλο της καριέρας του.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα είναι τα εξής:
Μετά τον αγώνα στην Βραζιλία η βαθμολογία των οδηγών διαμορφώθηκε ως εξής και αντίστοιχα αυτή είναι η βαθμολογία των κατασκευαστών.