Εντυπωσιακή για μια ακόμη φορά ήταν η McLaren που έφερε και τα δύο της μονοθέσια στο βάθρο του Μπαχρείν με τον Russell ανάμεσά τους, δεύτερο.
Το καλύτερο αντίδοτο για αγώνες όπως αυτός της Suzuka είναι αγώνες σαν αυτόν στο Μπαχρέιν. Το 4ο Grand Prix της φετινής F1 στην έρημο του Σακχίρ ολοκληρώθηκε με όμορφες και πολλές μονομαχίες, διάφορες αλλαγές θέσεων, αλλά με απόλυτη κυριαρχία της McLaren και του Oscar Piastri που πήρε την δεύτερη φετινή νίκη του και είναι ο μοναδικός που το έχει καταφέρει αυτό μέσα στο 2025, προς το παρόν τουλάχιστον.
Ο Αυστραλός στον 50ο αγώνα της καριέρας του κατέκτησε την 4η νίκη στην καριέρα του και την συνόδεψε με μια σχετικά μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο George Russell και παράλληλα με τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Lando Norris έμεινε τρίτος ή μάλλον ανέβηκε τρίτος σε μια υπερπροσπάθεια που έκανε στους τελευταίους γύρους εκμεταλλευόμενος την ενδιάμεση γόμα που ήταν η πιο αποτελεσματική στην πίστα του Μπαχρέιν.
Πίσω από την πρώτη τριάδα ολοκλήρωσαν οι δύο Ferrari, ακολουθώντας στρατηγική που αρχικά φαινόταν να τους δίνει ένα σούπερ προβάδισμα για το τέλος του αγώνα, αλλά στην πορεία δεν ευοδώθηκε με αποτέλεσμα να διατηρήσει τον Charles Leclerc τέταρτο και να προωθήσει τον Lewis Hamilton στην πέμπτη θέση, από την ένατη στην οποία ξεκίνησε, πράγμα που του χάρισε τον τίτλο του οδηγού της ημέρας.
Τα πολλά προβλήματα του Max Verstappen με το μονοθέσιο της Red Bull τον έφεραν έκτο, αλλά σε έναν ακόμη αγώνα που έδειξε να ταλαιπωρείται για να οδηγήσει σε γρήγορο ρυθμό. Ο Pierre Gasly στον καλύτερο τερματισμό της Alpine φέτος παίρνει τους βαθμούς του έβδομου, εμπρός από τον Esteban Ocon με την Haas και τον Yuki Tsunoda με την δεύτερη McLaren που βρέθηκε ξανά μέσα στους βαθμούς. Εντυπωσιακή ήταν συνολικά η παρουσία της Haas μιας και ο Ollie Bearman έφερε και το δεύτερο μονοθέσιο μέσα στους βαθμούς.
Για τον Bearman πάντως μεγαλύτερη αξία έχει ίσως το γεγονός πως κράτησε τον Kimi Antonelli πίσω του για μεγάλο διάστημα και παρά την πίεση που του ασκούσε ο Ιταλός. Έτσι στο Μπαχρέιν έχουμε και τον πρώτο αγώνα φέτος που ο Antonelli δεν είναι ο καλύτερος rookie στον τερματισμό, καθώς την δόξα αυτή την πήρε και την αξίζει ο Bearman.
Νικητές και χαμένοι
Η παρουσία των δύο μονοθεσίων της Haas είναι ασφαλώς κάτι που πρέπει να ξεχωρίσει κανείς από τον αγώνα, καθώς το Μπαχρέιν αποδείχτηκε πολύ διαφορετικό από τους τρεις προηγούμενους αγώνες μέχρι σήμερα. Στον αντίποδα η Red Bull δεν δείχνει να έχει βρει γιατρειά στα προβλήματά της, ενώ η Ferrari παρά τις αναβαθμίσεις της δεν μπόρεσε να κάνει κάτι περισσότερο από το ρόλο του συμπρωταγωνιστή σε ένα Grand Prix που η Mercedes δεν έδειξε τόσο ισχυρότερη από τα κόκκινα μονοθέσια.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας
Χωρίς να αποδειχτεί ιδιαιτέρως καθοριστική η στιγμή του αυτοκινήτου ασφαλείας προκάλεσε μια σχετική αναστάτωση στον αγώνα. Προέκυψε στον 35ο γύρο μετά από θραύσματα που βρέθηκαν στην πίστα από την επαφή του Sainz με τον Tsunoda και προκάλεσε επίσης και κάποιες απορίες γιατί θεωρήθηκε κάπως υπερβολική επιλογή, καθώς τα θραύσματα θα μπορούσαν ενδεχομένως να καθαριστούν και με ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Παρόλα αυτά έδωσε τη δυνατότητα σε όλους τους πρωτοπόρους να αλλάξουν ελαστικά και αυτό βοήθησε εν πολλοίς τη στρατηγική του καθενός.
Μετά το Μπαχρέιν η βαθμολογία των οδηγών είναι η εξής, ενώ η αντίστοιχη των κατασκευαστών είναι αυτή.