Ο Max Verstappen με την 16η φετινή του νίκη στο Grand Prix του Μεξικό κατέρριψε το ρεκόρ που πήρε πέρσι με τις 15 και συνεχίζει ακάθεκτος με 3 αγώνες να απομένουν
Με συνοπτικές διαδικασίες εξασφάλισε την νίκη ρεκόρ ο Max Verstappen στο Grand Prix του Μεξικού που ήταν ο 19ος φετινός αγώνας για την φετινή Formula 1. Η νίκη αυτή ήταν η 16η του Ολλανδού τρεις φορές πρωταθλητή και έρχεται να καταρρίψει το αντίστοιχο περσινό σε έναν αγώνα ο οποίος βρήκε το ενδιαφέρον του σε άλλα πράγματα πέραν του ποιος θα κερδίσει, όπως εξάλλου είναι και η συνολική εικόνα του φετινού πρωταθλήματος.
Ανάμεσα στα άλλα αυτά πράγματα ήταν η απίστευτη παρουσία του Lando Norris ο οποίος τερμάτισε μεν πέμπτος με την McLaren, είχε ξεκινήσει όμως από την 17η θέση, μετά τα προβλήματα των κατατακτήριων του Σαββάτου.
Στο πρώτο μισό του αγώνα έφτασε μέχρι την δεκάδα και από τη 10η θέση ξεκίνησε στην επανεκκίνηση. Μια πολύ κακή εκκίνηση τον έστειλε 15ο και από εκεί και μετά ξεκίνησε ένα νέο κρεσέντο προσπεράσεων για να φτάσει πέμπτος και να είναι ο οδηγός του αγώνα, πέραν πάσης αμφιβολίας.
Αντίστοιχα σπουδαία εμφάνιση βεβαίως ήταν και εκείνη του Lewis Hamilton με την Mercedes που διατήρησε την καλή εικόνα της Αμερικής και τερμάτισε δεύτερος, χαρίζοντας στους Μεξικανούς θεατές έναν λόγο να ζητωκραυγάσουν από την στιγμή που ο “δικός” τους Sergio Perez δεν ήταν καν στην κατάταξη.
Ο Hamilton χρειάστηκε να πιεστεί και να δείξει τις ικανότητές του στην διαχείριση των μεσαίων ελαστικών που χρησιμοποίησε στην επανεκκίνηση για να βγάλει ολόκληρο τον αγώνα και τα κατάφερε γιατί οι 34 γύροι που απέμεναν από εκείνο το σημείο δεν ήταν καθόλου λίγοι, ιδίως από τη στιγμή που οι αντίπαλοί του είχαν ως επι το πλείστον τα σκληρά που λειτουργούσαν καλύτερα και έβγαζαν σίγουρα τον αγώνα.
Άγχος με την επανεκκίνηση είχε ο Charles Leclerc με την Ferrari, που ήταν και ο δεύτερος μεγάλος πρωταγωνιστής της πρώτης στροφής. Ο Leclerc ολοκλήρωσε πάντως στο βάθρο και αξιοποίησε ένα πληγωμένο, πλην ομως αποτελεσματικό, μονοθέσιο, κάτι που δεν έκανε με τον ίδιο τρόπο ο Carlos Sainz που έμεινε τέταρτος. Χωρίς μάλιστα η δική του κόκκινη Ferrari να έχει πρόβλημα αεροδυναμικής φύσεως.
Ο άλλος πρωταγωνιστής της πρώτης στροφής ήταν ασφαλώς ο Sergio Perez. Ο Μεξικανός που ήταν αναμφίβολα το πρόσωπο του αγώνα δεν κατάφερε να ολοκληρώσει παρά ελάχιστες εκατοντάδες μέτρα στον αγώνα.
Έκανε εξαιρετική εκκίνηση και σχεδόν προσπέρασε τον Leclerc, όπως και ο Verstappen, αλλά στην προσπάθειά του να στρίψει πρώτος χτύπησε την Ferrari του αντιπάλου με αποτέλεσμα να απογειωθεί και να καταστρέψει την Red Bull του, εγκαταλείποντας.
Το άλλο κομβικό σημείο ήταν φυσικά το τρομακτικό ατύχημα του Kevin Magnussen λίγο πριν τον 30ο γύρο του αγώνα. Η σπασμένη ανάρτηση της Haas έστειλε τον Δανό απ’ ευθείας στις μπαριέρες με αποτέλεσμα να βγει για λίγο το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά τελικά να διακοπεί ο αγώνας με κόκκινη σημαία.
Πίσω από την πρώτη πεντάδα ολοκλήρωσε ο George Russell που γλίτωσε από τον ξέφρενο και εντυπωσιακά ανέλπιστο ρυθμό του Daniel Ricciardo που έφερε την Alpha Tauri στους βαθμούς και μάλιστα ψηλά χάρη στην έβδομη θέση, ενώ όγδοος ήταν ο Oscar Piastri με την άλλη McLaren.
Ένατος ήταν ο Alex Albon και την δεκάδα ολοκλήρωσε ο Esteban Ocon με την άλλη Alpine του Pierre Gasly πίσω του.
Μετά τον αγώνα στο Μεξικό μπορείς να δεις εδώ τη βαθμολογία των οδηγών και εδώ την βαθμολογία των κατασκευαστών.