5.3 C
London
Tuesday, December 3, 2024

Convert Group: Αύξηση 4% του τζίρου των ηλεκτρονικών φαρμακείων το 2023

Date:

Related stories

Γιώργος Γεραπετρίτης: «Το ΝΑΤΟ πρέπει να σταθεί απέναντι σε κάθε μορφής αναθεωρητισμό»

«Το ΝΑΤΟ θα πρέπει να σταθεί απέναντι σε κάθε μορφής αναθεωρητισμό, όπως τώρα συμβαίνει με τη ρωσική επίθεση στην Ουκρανία», δήλωσε ο Υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, προσερχόμενος στο Συμβούλιο Υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ σήμερα στις Βρυξέλλες. Ολόκληρη η δήλωση του Υπουργού Εξωτερικών, Γ. Γεραπετρίτη έχει ως εξής: «Προσερχόμαστε σήμερα στη Διάσκεψη Υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ,…

New Reports Dispel Stereotype of “Lazy” Greeks

The stereotype that Greeks do not work as...

Λαύριο: Καρέ καρέ οι κινήσεις των ληστών της χρηματαποστολής – Τα ντοκουμέντα που τους «πρόδωσαν»

Καρέ καρέ αποτυπώνονται στα φωτογραφικά ντοκουμέντα που αποκαλύπτει...

Αύξηση τζίρου κατά 4% και online πωλήσεις λιανικής 283 εκατ. ευρώ παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά φαρμακεία το 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας της Convert Group τα οποία αντλούνται από δείγμα 91 online φαρμακείων, με την συμμετοχή 13 από τους 15 μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς.

Από τον Σεπτέμβριο και μετά, σύμφωνα με την έρευνα, παρατηρείται απότομη αλλαγή στην αγορά με την αξία των πωλήσεων των online φαρμακείων να σημειώνει μείωση 8% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2022. “Καθοριστικός παράγοντας σε αυτό το φαινόμενο ήταν η εναρμόνιση με τις οδηγίες του υπουργείου Ανάπτυξης για τον τρόπο αναγραφής και επικοινωνίας των εκπτώσεων και προωθητικών ενεργειών στα φυσικά και τα ηλεκτρονικά καταστήματα, επηρεάζοντας σε πολύ μεγάλο βαθμό τα online φαρμακεία, που είχαν πάντα εκπτωτικό προσανατολισμό στην εμπορική τους πολιτική” σημειώνεται σχετικά.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το 2023 αναδεικνύονται οι εξής: 6% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και 3% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, ενώ τα βρεφικά και παιδικά είδη γνώρισαν μια μείωση στις πωλήσεις κατά 4%. Μείωση στις πωλήσεις γνώρισαν ξανά και τα προϊόντα υγείας κατά 20%, καθώς προϊόντα που βρίσκονταν για καιρό στις υψηλότερες θέσεις ζήτησης (όπως οι μάσκες προστασίας και τα διαγνωστικά τεστ κορονοϊού) αποτελούν όλο και περισσότερο χαμηλή προτεραιότητα στα καλάθια του αγοραστικού κοινού.

Η συγκράτηση των εκπτώσεων στο online κανάλι καταγράφηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, σε ποσοστό 38% επί της Προτεινόμενης Λιανικής Τιμής από 42% που ήταν το 2022, φαινόμενο που οφείλεται στον συνεχώς αυξανόμενο πληθωρισμό, στην ανάγκη για τη διατήρηση του περιθωρίου κέρδους που είναι ιδιαίτερα χαμηλό στις online πωλήσεις και στην εναρμόνιση με τις οδηγίες του υπουργείου Ανάπτυξης για την αναγραφή και επικοινωνία των εκπτώσεων

Όσον αφορά στο πληθωρισμό, η εταιρεία συνέκρινε πάνω από 40.000 κωδικούς προϊόντων και εντόπισε ότι στο 9% αυτών αυξήθηκαν οι τιμές πωλήσεων πάνω από 20% το 2023. Από πλευράς κατηγοριών οι υψηλότερες ανατιμήσεις του 2023 σημειώθηκαν στις βρεφικές πάνες 25%, στα λιπαντικά με 15% και στις συσκευές και αξεσουάρ ομορφιάς με 14%.

Latest stories

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here