Συνδυάζοντας συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις με μπαταρία τύπου Blade και την καινοτόμο δομή Cell-to-Body της BYD που εξασφαλίζει αυξημενους χώρους, το ATTO 2 εισέρχεται με αξιώσεις στην κατηγορία των B-SUV.
Το ATTO 2 που παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, έχει σχεδιαστεί για όσους επιθυμούν την αυξημένη απόσταση από το έδαφος που προσφέρει ένα SUV, σε ένα πακέτο που είναι κατάλληλο και για χρήση στην πόλη. Όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, θα τοποθετηθεί στη γκάμα της BYD κάτω από το ΑΤΤΟ 3.
Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,31 μέτρα, πλάτος 1,83 μέτρα και ύψος 1,67 μέτρα, αριθμοί που σε ότι αφορά το μήκος και το πλάτος του, είναι μικρότεροι κατά 14,5 και 4,5 εκατοστά αντίστοιχα από εκείνα του ATTO 3. Το σχετικά μακρύ μεταξόνιο που έχει διαμορφωθεί στα 2,62 μέτρα, υπόσχεται επάρκεια διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες.
Σύγχρονη σχεδίαση
Όπως συμβαίνει κατά κανόνα με τα μοντέλα της BYD, έτσι και το ATTO 2, είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο χωρίς όμως ριζοσπαστικές επιλογές στη σχεδίαση. Το μπροστινό μέρος χαρακτηρίζεται από τους ενσωματωμένους full-LED προβολείς και τα λεπτά φώτα ημέρας, που συνδυάζονται με τη φωτεινή επένδυση της μάσκας.
Στο πίσω μέρος, η χαρακτηριστική αεροτομή οροφής βρίσκεται πάνω από μια φωτεινή μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, συνδέοντας τα πίσω φώτα με το χαρακτηριστικό σχήμα του αριθμού “8”.
Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι αυτή ενός προσεγμένου αυτοκινήτου τόσο σε επίπεδο υλικών όσο και συναρμολόγησης. Και φυσικά, με αρκετή δόση τεχνολογίας. Η γυάλινη πανοραμική οροφή δημιουργεί ένα ευχάριστο περιβάλλον, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 400 λίτρα που μπορούν να αυξηθούν σε 1.340 λίτρα, με την αναδίπλωση του διαιρούμενου πίσω καθίσματος.
Μπαταρία blade και δομή Cell-to-Body
Το ATTO 2 αξιοποιεί τις δυνατότητες της αρχιτεκτονικής e-Platform 3.0, η οποία αποτελεί την καρδιά όλων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας. Είναι εξοπλισμένο με μπαταρία τύπου Blade και, για πρώτη φορά σε ένα compact μοντέλο της BYD, χρησιμοποιεί τη δομή Cell-to-Body (CTB).
Χάρη σε αυτή, η μπαταρία είναι πλήρως ενσωματωμένη στο πλαίσιο του οχήματος, με το άνω κάλυμμά της να λειτουργεί ως δάπεδο για την καμπίνα των επιβατών. Η δομή CTB, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην κατηγορία των compact SUV και φέρεται να προσφέρει βελτιωμένους χώρους και εξαιρετικά επίπεδα ακαμψίας.
Το ATTO 2 προσφέρεται με δύο επιλογές μπαταρίας. Κατά το λανσάρισμα, η έκδοση standard-range της Blade Battery θα έχει ονομαστική χωρητικότητα 45,1 kWh, παρέχοντας αυτονομία 312 χιλιομέτρων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. O κινητήρας, που είναι τοποθετημένος μπροστά, αποδίδει 177 ίππους.
Τους προσεχείς μήνες, αναμένεται η κυκλοφορία μιας επιπλέον έκδοσης του ATTO 2, η οποία θα διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία, προσφέροντας έτσι αυξημένη αυτονομία. Η διαθεσιμότητα του μοντέλου στην ελληνική αγορά, καθώς και αναλυτικές προδιαγραφές θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.