Είναι σίγουρα μια κίνηση που κάνει τις παραδοσιακές δυνάμεις αγροτικών να ανησυχούν. Η BYD ετοιμάζει και pick up και μόλις αποκάλυψε δύο φωτό από τις δοκιμές.
Μόλις λίγες μέρες αφού μάθαμε ότι τόσο η Isuzu όσο και η Toyota ετοιμάζουν ηλεκτρικά pick up η BYD αποκαλύπτει φωτογραφίες του ηλεκτρικού pick up που ετοιμάζει. Προς το παρόν γνωρίζουμε ότι θα υπάρχει και plug-in υβριδική έκδοση -που είναι επίσης ειδικότητα της φίρμας.
Είναι πια ξεκάθαρο ότι μετά την Tesla, o κινεζικός κολοσσός των αυτοκινήτων πρίζας θέλει να αναμετρηθεί και με παραδοσιακές δυνάμεις των “αγροτικών” όπως η Ford (έχει το F-150 Lighting που είναι ηλεκτρικό και φυσικά το Ranger), η Toyota με το Hilux (στην Ευρώπη τουλάχιστον) και η Isuzu με το D-Max.
Ενώ η BYD έδωσε μια πληροφορία σχετικά με το σύστημα κίνησης, τις προδιαγραφές επιδόσεων ή την τιμολόγηση, δήλωσε ότι το μεσαίου έως πλήρους μεγέθους φορτηγό θα είναι το πρώτο της “νέο ενεργειακό” (η γνωστή εμμονή των κινέζων με τον όρο NEV) pickup.
Η BYD πιέζει προς τις αγορές της Ασίας, της Αυστραλίας και της Νότιας Αμερικής, όπου τα pickups είναι δημοφιλή. Για παράδειγμα, τα pickups Hilux της Toyota, D-Max της Isuzu και Ranger της Ford είναι τα τρία κορυφαία σε πωλήσεις οχήματα στην Αυστραλία.
Το pickup θα προστεθεί στην μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων της BYD, από το δημοφιλές και πάμφθηνο Seagull, το οποίο πωλείται για 69.800 γιουάν, ή λιγότερο από 10.000 ευρώ, μέχρι το supercar Yangwang U9 που κοστίζει 1,68 εκατομμύρια γιουάν (215.000 ευρώ).
Αυτή η ευρεία γκάμα, και ένα επιθετικό κύμα μειώσεων τιμών, έχει βοηθήσει την BYD να κυριαρχήσει στην αγορά ηλεκτρικών της Κίνας – τη μεγαλύτερη στον κόσμο, με μερίδιο αγοράς 33% πέρυσι.
Να θυμίσουμε ότι τα αυτοκίνητα της BYD μόλις ήρθαν και στην Ελλάδα από τον όμιλο Σφακιανάκης.