H αποκάλυψη του εσωτερικού της Bugatti Bolide αποκάλυψε ένα εξωπραγματικό οδηγικό περιβάλλον που όμοιό του δεν έχει υπάρξει στο παρελθόν, τουλάχιστον σε αυτοκίνητο.
Η Bugatti Bolide είναι το next big thing από την εξηλεκτρισμένη διοικητικώς Bugatti τις τύχες της οποίας διαχειρίζεται ο Mate Rimac, η οποία όμως ακόμη δεν έχει εξηλεκτριστεί προίοντικώς αφού επί του παρόντος παράγει μόνο θερμικά υπεραυτοκίνητα.
Η Bolide έχει ξεκινήσει την πορεία της εδώ και περισσότερο από δύο χρόνια και την απολαμβάνουμε σε δόσεις πριν φτάσει να ολοκληρωθεί η χρονοβόρα εξέλιξή της.
Τώρα ήρθε η ώρα για το εσωτερικό της. Μια ανατρεπτικά φουτουριστική καμπίνα με κυρίαρχο το μπλέ χρώμα και το Χ μοτίβο που υπάρχει και στην εμφάνιση του αυτοκινήτου, αλλά και στη δομή του συνολικά.
Στον εσωτερικό κόσμο του πανίσχυρου και πανάκριβου hypercar που θα έχει πουληθεί πριν καν ξεκινήσει η παραγωγή του, όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, δεσπόζει το τιμόνι. Ένα οριζόντιο Χ, σχεδιασμένο τόσο μαεστρικά, να υποδέχεται τα χέρια του οδηγού, σαν να το έχει κατασκευάσει το ίδιο όν.
Το τιμόνι περιλαμβάνει επίσης τόσα κουμπιά, όσα μπορεί να χειριστεί ένας άνθρωπος και αυτό προκύπτει από τις παρατηρήσεις των δοκιμαστών οδηγών της εταιρείας. Είναι οκτώ μοιρασμένα στις δύο πλευρές του και συνοδεύονται από δύο περιστροφικούς διακόπτες για το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και την κατανομή του φρεναρίσματος.
Από την Bugatti λένε με μια σχετική έμφαση πως δεν υπάρχει τίποτα στο εσωτερικό της Bolide που να προέρχεται από την Chiron. Είναι όλα νέα στοιχεία κυρίως σχεδιαστικά και βρίσκονται, όπου βρίσκονται μελετημένα ώστε να λειτουργούν και να προσφέρουν.
Αυτό ισχύει για παράδειγμα με την τριπλη οθόνη πίσω από το τιμόνι που βρίσκεται εκεί να δείχνει τα στοιχεία τηλεμετρίας που θα χρειάζεται κανείς οδηγώντας σε μια πίστα.
Οι υποστηρικτικές λειτουργίες, εκείνες δηλαδή που δεν αφορούν την οδήγηση αυτή καθ’ αυτή, όπως οι ενδείξεις στις οθόνες, το κλιματιστικό, τα φώτα και άλλα διαχειρίζονται από άλλα δέκα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα, που είναι το μοναδικό (συγγνώμη Bugatti αλλά έτσι είναι) που μοιάζει κάπως με την Chiron.
Γενικώς το εσωτερικό του hypercar των 4 εκατομμυρίων ευρώ, είναι τόσο συναρπαστικό όσο και η εμφάνιση του και κυρίως οι δυνατότητές του. Αναμφίβολα το αξίζει και δικαίως θα συναρπάσει εκείνους που χρειάζεται.