audi:-Γιατί-ο-Σεπτέμβριος-είναι-σημαντικός-για-την-φίρμα
AYTOKINHTO

Audi: Γιατί ο Σεπτέμβριος είναι σημαντικός για την φίρμα

Η 3η Σεπτεμβρίου 1949 είναι μια σημαντική ημερομηνία στην ιστορία της Audi. Η ίδρυση της Auto Union στο Ingolstadt σηματοδότησε την αρχή ενός νέου κεφαλαίου στη Δυτική Γερμανία για τον κατασκευαστή αυτοκινήτων, ο οποίος προηγουμένως είχε την έδρα του στη Σαξονία.

Η εταιρεία επανεκκίνησε την παραγωγή σε κτίρια που ανήκαν άλλοτε στο Οχυρό του Ingolstadt, θέτοντας τα θεμέλια για την αναγέννηση της μάρκας με τους τέσσερις κύκλους στο Ingolstadt.

Η παρουσία της Audi στο Ingolstadt ξεκίνησε λίγο μετά το τέλος του πολέμου, όταν πρώην εργαζόμενοι της Auto Union AG, της εταιρείας που είχε έδρα στη Σαξονία, δημιούργησαν το 1945, μια κεντρική αποθήκη ανταλλακτικών στη διεύθυνση Schrannenstrasse 3, καθώς ήταν αδύνατο να εξασφαλιστούν ανταλλακτικά από τη ζώνη κατοχής της Σοβιετικής Ένωσης.

Η αποστολή τους ήταν να διατηρήσουν σε λειτουργία τα αυτοκίνητα της Auto Union από την προπολεμική περίοδο, παρέχοντας και παράγοντας ανταλλακτικά. Η απόφαση για επανεκκίνηση της κατασκευής αυτοκινήτων λήφθηκε μερικά χρόνια αργότερα.

Έχοντας καλύψει τις τυπικές απαιτήσεις, η Auto Union GmbH ιδρύθηκε στο Ingolstadt στις 3 Σεπτεμβρίου 1949. Η νέα εταιρεία άρχισε να κατασκευάζει ένα αυτοκίνητο που ανταποκρινόταν στις ανάγκες μιας χώρας σε ανασυγκρότηση.

Το DKW F 89 Schnelllaster, ένα αξιόπιστο και απλό φορτηγάκι, προσφέρθηκε σε διάφορες εκδόσεις αμαξώματος. Ο σχεδιασμός του βασίστηκε σε αποδεδειγμένη προπολεμική τεχνολογία, με κίνηση στους εμπρός τροχούς και έναν εγκάρσιο δίχρονο κινητήρα δύο κυλίνδρων.

Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr

Related posts

Νέο Volkswagen Passat: Μόνο station και plug-in hybrid

timesadmin

Ελλάδα: Αυτές είναι οι πιο συχνές αιτίες τρακαρίσματος

timesadmin

To Opel Fronterα επέστρεψε-Δείτε τις πρώτες επίσημες εικόνες

James Rollner

H Liberty Media αγόρασε και το MotoGP αντί αστρονομικού ποσού

timesadmin

Κατασχέθηκαν δεκάδες αυτοκίνητα μεγάλης εταιρείας

James Rollner

H BYD παρουσίασε τον αντίπαλο των Porsche Taycan και Panamera-κοστίζει τα μισά

James Rollner