Ισχυρά κέρδη ανακοίνωε για το δεύτερο τρίμηνο η Adidas, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να αγοράζουν τα ρετρό μοντέλα αθλητικών παπουτσιών της εταιρείας, παρά την αυξανόμενη αβεβαιότητα που σχετίζεται με τους δασμούς.
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών ανακοίνωσε, συγκεκριμένα, λειτουργικά κέρδη 546 εκατομμυρίων ευρώ (630 εκατομμύρια δολάρια) στο β’ τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που τα τοποθετούσαν στα 503 εκατομμύρια ευρώ. Εν τω μεταξύ, τα έσοδα των 6 δισεκατομμυρίων ευρώ ήταν ελάχιστα χαμηλότερα από τις προσδοκίες.
Όπως δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Bjorn Gulden, η αβεβαιότητα γύρω από τον αντίκτυπο των αμερικανικών δασμών εμποδίζει την ενίσχυση των προοπτικών της εταιρείας για το έτος. Παράλληλα, όπως είπε, το κόστος των προϊόντων της Adidas στις ΗΠΑ θα μπορούσε να αυξηθεί έως και 200 εκατομμύρια ευρώ φέτος – κάτι που θα μπορούσε να επηρεάσει τη ζήτηση των καταναλωτών.
Η Adidas αναμένει λειτουργικά κέρδη μεταξύ 1,7 δισεκατομμυρίων ευρώ και 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ για το 2025.
“Προς το παρόν αισθανόμαστε σίγουροι ότι θα το πετύχουμε, αλλά φυσικά αυτό μπορεί να αλλάξει – και προς τα πάνω, σε περίπτωση που οι αντιξοότητες είναι μικρότερες από ό,τι υποθέτουμε σήμερα” δήλωσε ο Gulden.
Η Adidas έχει μια διετή ανοδική πορεία που ξεκίνησε με την αναβίωση του κλασικού Samba. Αυτό έχει δημιουργήσει ενθουσιασμό σε πελάτες από τη Λατινική Αμερική έως την Κίνα, ενισχύοντας τη ζήτηση για τα ρούχα και άλλα αθλητικά είδη, ενώ παράλληλα βοηθά στη μείωση του χάσματος με την ανταγωνίστρια και κορυφαία εταιρεία του κλάδου, Nike.