AYTOKINHTO

Aυτοκινητοβιομηχανίες και προμηθευτές αλλάζουν τις εταιρικές κουλτούρες για να αντιμετωπίσουν την ψηφιακή στροφή

Πώς το λογισμικό στα αυτοκίνητα αναγκάζει τις φίρμες αυτοκινήτων να αλλάξουν εταιρικές κουλτούρες για να ακολουθήσουν την ψηφιακή εποχή.

Top Gear TEAM

Λογισμικό αυτοκινήτων

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμηθευτές θα πρέπει να ανανεώσουν ριζικά την εταιρική τους κουλτούρα για να αντεπεξέλθουν στην εισαγωγή των οχημάτων που καθορίζονται από το λογισμικό (SDV).

Ακόμη και αν δεν γνωρίζουν τον καλύτερο τρόπο για να προχωρήσουν, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμηθευτές αναγνωρίζουν ότι το λογισμικό των οχημάτων είναι κρίσιμο για το μέλλον τους, δήλωσε ο αναλυτής της Gartner Pedro Pacheco.

“Αυτός ο μετασχηματισμός σε εταιρεία λογισμικού είναι ο πιο σημαντικός και βαθύς μετασχηματισμός που θα έχουν βιώσει οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμηθευτές από την ίδρυσή τους”, είπε.

Επιπλέον, ο μετασχηματισμός θα περιλαμβάνει μια θεμελιώδη αλλαγή στην εταιρική κουλτούρα, καθώς προσπαθούν να ευθυγραμμιστούν με τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα.

Στον προμηθευτή Continental, η μετάβαση στα SDV οδήγησε σε αναμόρφωση των διαδικασιών ανάπτυξης της εταιρείας.

“Είχαμε συνηθίσει να αναπτύσσουμε λειτουργίες σε χρονικό διάστημα τεσσάρων έως πέντε ετών. Τώρα, πρέπει να ξεκινήσουμε με τις λειτουργίες ανάπτυξης του cloud και να κάνουμε τη μεταφορά στο υλικό σε μεταγενέστερο στάδιο της διαδικασίας. Αυτή είναι μια σημαντική αλλαγή”, δήλωσε ο CTO Gilles Mabire στο Automotive News Europe. “Για να αντιμετωπίσουμε αυτή την πρόκληση, έχουμε προσαρμόσει τις κατευθυντήριες γραμμές ποιότητας, τις απαιτήσεις και την τεχνολογία μας”.

Η Continental έχει επίσης αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύει τους ανθρώπους της.

“Εκπαιδεύουμε χιλιάδες μηχανικούς στην τεχνολογία cloud, ώστε να μάθουν να αναπτύσσουν με διαφορετικό τρόπο”, δήλωσε ο Mabire.

Μια άλλη πρόκληση είναι ότι ο ρυθμός των αλλαγών διαφέρει σε κάθε αυτοκινητοβιομηχανία.

“Συνεργαζόμαστε με Κινέζους, Ιάπωνες, Ευρωπαίους και Αμερικανούς πελάτες και δυστυχώς, δεν προχωρούν όλοι τους με την ίδια ταχύτητα”, είπε. “Για παράδειγμα, οι Κινέζοι προηγούνται όσον αφορά την ενσωμάτωση λειτουργιών με τα SDV. Εν τω μεταξύ, οι Ιάπωνες υιοθετούν μια πιο σταδιακή προσέγγιση”.

Ως αποτέλεσμα, η Continental εξακολουθεί να ασχολείται με την προσπάθεια αναβάθμισης των παλαιών προϊόντων των αυτοκινητοβιομηχανιών, ενώ παράλληλα επενδύει σε νέες τεχνολογίες.

“Αυτό σημαίνει πιθανότατα μια μετατροπή [στα SDVs] πέντε έως 10 ετών, ανάλογα με τη χώρα για την οποία μιλάμε”, δήλωσε ο Mabire.

Διαφορετικός τρόπος σκέψης

Ο Pacheco της Gartner δήλωσε ότι μια πραγματική εταιρεία τεχνολογίας σκέφτεται και ενεργεί εντελώς διαφορετικά από μια παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία.

“Είναι άλλο πράγμα να παράγεις και να πουλάς αυτοκίνητα και αυτό είναι όλο”, είπε. “Άλλο πράγμα είναι να αναπτύσσεις την επιχείρησή σου ώστε να εστιάζεις στο λογισμικό ως έναν τρόπο να βγάζεις χρήματα. Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή”.

Η πολιτιστική αναμόρφωση των αυτοκινητοβιομηχανιών έρχεται καθώς οι χρήστες συνδέονται όλο και περισσότερο με τον ψηφιακό κόσμο, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν τα οχήματα.

Οι επιδόσεις και η ασφάλεια δεν αποτελούν πλέον την κορυφαία προτεραιότητα, δήλωσε ο Pacheco. Οι σημερινοί οδηγοί θέλουν το όχημά τους να προσθέτει αξία όσον αφορά τις ψηφιακές υπηρεσίες και να γίνεται η απόλυτη συνδεδεμένη συσκευή με προνόμια όπως η εξατομικευμένη ψυχαγωγία.

Ως αποτέλεσμα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες μετατρέπονται σε οργανισμούς με μεγαλύτερο επίκεντρο τον χρήστη, καθώς οι οδηγοί επανεκτιμούν τι θέλουν από τα αυτοκίνητά τους, δήλωσε ο σύμβουλος της Accenture Jürgen Reers.

“Παραδοσιακά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνήθιζαν να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν και να διανέμουν οχήματα μέσω ενός δικτύου αντιπροσώπων”, δήλωσε ο Reers. “Σε αυτόν τον νέο κόσμο, βλέπουμε περισσότερα καταναλωτικά μοντέλα, καθώς το επιχειρηματικό μοντέλο μετατοπίζεται προς τον κύκλο χρήσης του οχήματος όσον αφορά τις ψηφιακές υπηρεσίες και τη σύνδεση με τον τελικό χρήστη”.

Πηγή: Automotive News Europe

Related posts

Video: Τρομακτικό ατύχημα σε αγώνα NASCAR

timesadmin

Δημήτρης Γιαννακόπουλος: Ζητά πίσω τον V12 της Mercedes-δεν πιστεύει στην κλιματική αλλαγή

timesadmin

Μια σύντομη ιστορία του SUV-γιατί κατέκτησε τον κόσμο

protothema.gr

Έρευνα που σοκάρει: Οι μισοί Έλληνες έχουν οδηγήσει μεθυσμένοι

James Rollner

Η μεγάλη γιορτή της Porsche είναι η Rennsport Reunion 7 (εικόνες, video)

timesadmin

Οριστικό: Καταργείται η πιο ιστορική έκθεση αυτοκινήτων στον κόσμο

protothema.gr