28.5 C
London
Saturday, June 21, 2025

Θεσσαλονίκη: Οικονομικό όφελος άνω του 1 εκατ. ευρώ από το συνέδριο της Παγκόσμιας Ένωσης Εκθέσεων

Date:

Related stories

«Αλά τούρκα» και ο Χαφτάρ, καταγγέλλει παραβίαση των δικαιωμάτων της Λιβύης στα οικόπεδα νοτίως της Κρήτης

«Αλά τούρκα» και ο Χαφτάρ, καταγγέλλει παραβίαση των δικαιωμάτων της Λιβύης στα οικόπεδα νοτίως της Κρήτης Μετά την κυβέρνηση της Τρίπολης και η κυβέρνηση της Βεγγάζης καταγγέλλει την Ελλάδα για παραβίαση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Λιβύης με αφορμή τον διαγωνισμό για τα δύο οικόπεδα νοτίως της Κρήτης Νέα ένταση στην εμπλοκή με τη Λιβύη, καθώς τόσο η κυβέρνηση…

Οικονομικό όφελος άνω του 1 εκατ. ευρώ υπολογίζεται πως απέδωσε στη Θεσσαλονίκη μέσα σε λίγες ημέρες η διοργάνωση του πανευρωπαϊκού συνεδρίου της Παγκόσμιας Ένωσης Εκθέσεων (UFI), το οποίο έφερε στην πόλη 400 κορυφαία στελέχη του εκθεσιακού κλάδου, από 37 χώρες. “Τα κεφάλαια αυτά κατευθύνθηκαν απευθείας στην τοπική αγορά, ενισχύοντας καθοριστικά ξενοδοχεία, χώρους εστίασης, εμπορικά καταστήματα, εταιρείες μεταφορών, τουριστικές υπηρεσίες κα, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δύναμη του συνεδριακού τουρισμού ως μοχλού ανάπτυξης” υπογραμμίζεται σε σημερινή ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo AE, στην οποία υπενθυμίζεται πως, μαζί με το συνέδριο της UFI, η Θεσσαλονίκη φιλοξένησε και τις γενικές συνελεύσεις της CEFA (Central European Fair Alliance) και του ΣΟΚΕΕ (Συνδέσμου Οργανωτών-Κατασκευαστών Εκθέσεων Ελλάδος).

Το συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε στις 3-7 Ιουνίου, αποτέλεσε τη μεγαλύτερη περιφερειακή συνεδριακή διοργάνωση στην εκατόχρονη ιστορία της UFI. Το δε σημαντικότερο κληροδότημα της διοργάνωσης είναι -κατά την ίδια ανακοίνωση- “η ανεκτίμητη προβολή της πόλης, καθώς οι σύνεδροι, ενθουσιασμένοι από τη φιλοξενία, την ομορφιά και τη ζωντάνια της Θεσσαλονίκης, μετατράπηκαν στους καλύτερους πρεσβευτές της. Μέσα από τα social media, δημιούργησαν ένα πρωτοφανές ψηφιακό κύμα θετικών εντυπώσεων και στο πλαίσιο αυτό εκτιμάται πως πραγματοποίησαν συνολικά πάνω από 3.000 αναρτήσεις με περιεχόμενο από τη Θεσσαλονίκη, το οποίο ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο”.

5 εκατ. άτομα είδαν έστω μια ανάρτηση για τη διοργάνωση και για τη Θεσσαλονίκη

Η διαφήμιση μέσω των social media, σε συνδυασμό με την εκτενή κάλυψη από διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης (τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα, εξειδικευμένα site και κλαδικά περιοδικά), τοποθέτησε τη Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο του εκθεσιακού και συνεδριακού ενδιαφέροντος. Μάλιστα υπολογίζεται ότι περισσότερα από 5.000.000 άτομα σε πάνω από 37 χώρες σε όλο τον κόσμο είδαν έστω και μια ανάρτηση στα social media σχετικά με τη διοργάνωση, τη ΔΕΘ-HELEXPO και τη Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα προβλήθηκε και ο πολιτιστικός και ιστορικός πλούτος της ευρύτερης περιοχής, καθώς οι σύνεδροι κατά τη διάρκεια της παραμονής τους πραγματοποίησαν οργανωμένες εκδρομές στο Άγιο Όρος και στα Μετέωρα, αλλά και επισκέψεις σε επιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος της Θεσσαλονίκης.

“Η άψογη διεξαγωγή του συνεδρίου της UFI και η πιστοποίησή του με το διεθνές πρότυπο βιωσιμότητας ISO 20121 απέδειξαν ότι η Θεσσαλονίκη διαθέτει την τεχνογνωσία και τις υποδομές, προκειμένου να φιλοξενεί διοργανώσεις των υψηλότερων προδιαγραφών. Η επιτυχία αυτή δεν είναι απλώς ένα μεμονωμένο γεγονός, αλλά η βάση πάνω στην οποία οικοδομείται το μέλλον της πόλης ως ενός κορυφαίου MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions) προορισμού, προσελκύοντας νέες, ακόμα μεγαλύτερες εκδηλώσεις εγχώριου και διεθνούς βεληνεκούς” υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo AE.

Πηγή: - – -

Latest stories

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here