Αυτό-είναι-το-νέο-dacia-bigster:-Νέα-είσοδος-στα-προσιτά-c-suv-(εικόνες)
AYTOKINHTO

Αυτό είναι το νέο Dacia Bigster: Νέα είσοδος στα προσιτά C-SUV (εικόνες)

Η Dacia κάνει ένα τολμηρό βήμα στην αγορά των C-SUV με το ολοκαίνουργιο Dacia Bigster, ένα μοντέλο που συνδυάζει περιπέτεια και άνεση για την καθημερινότητα, διατηρώντας παράλληλα την τιμή του προσιτή. Tο Dacia Bigster, προσφέρει όλα όσα χρειάζεσαι από ένα SUV χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στο στυλ, την τεχνολογία ή το χώρο.

Dacia Bigster SUV

Με μια ματιά στο Bigster, καταλαβαίνεις ότι είναι φτιαγμένο για πολύ περισσότερα από τους δρόμους της πόλης. Ο στιβαρός του σχεδιασμός εκφράζεται από τους μεγάλους τετράγωνους θόλους τροχών και το εντυπωσιακό κάθετο μπροστινό μέρος με τη χαρακτηριστική γυαλιστερή μαύρη μάσκα. 

Σύμφωνα με την Dacia αυτά τα στοιχεία του χαρίζουν τον απαραίτητο συνδυασμό άνεσης και πρακτικότητας τόσο για το αστικό περιβάλλον, όσο και μακριά από αυτό, καθώς αυτός ήταν εξάλλου ο στόχος των Γάλλων.

Χτισμένο στην ευέλικτη πλατφόρμα CMF-B, το Bigster μεγιστοποιεί το χώρο στο εσωτερικό του για επιβάτες και αποσκευές. Με μήκος 4.57m., πλάτος 1.81m. και ύψος στο 1.71m. το αυτοκίνητο προσφέρει κορυφαίο ύψος καθισμάτων και άφθονο χώρο για τα πόδια, ενώ ακόμα και οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν την ίδια άνεση με τους εμπρός.

Και αν είσαι ο τύπος που παίρνει τα πάντα μαζί του, ο τεράστιος χώρος αποσκευών 667 λίτρων είναι εδώ για σένα. Είτε πρόκειται για οικογενειακό ταξίδι είτε για περιπέτεια στη φύση, τα πίσω καθίσματα που διαιρούνται σε αναλογία 40/20/40 και το επίπεδο δάπεδο εξασφαλίζουν την ευελιξία που χρειάζεσαι για να φέρεις τα πάντα μαζί σου.

Κινητήρες για όλους

Κορυφαία επιλογή στους κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται το Dacia Bigster είναι η HYBRID 155, που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 1,4 kWh. Αυτό το σύστημα επιτρέπει στο Bigster να λειτουργεί ηλεκτρικά έως και 80% του χρόνου στην πόλη, μειώνοντας τις εκπομπές και εξοικονομώντας καύσιμα—χωρίς να χρειαστεί να κάνεις τίποτα.

Dacia Bigster SUV

Αν πάλι προτιμάς την ισχύ ενός turbo κινητήρα, η TCe 140 διαθέτει έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων με ήπια υβριδική τεχνολογία, ενισχύοντας την απόδοση και την οικονομία καυσίμου. Με μέση κατανάλωση μόλις 5,6 l/100 km, είναι η ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να απολαύσουν μια δυναμική οδήγηση χωρίς μεγάλα κόστη.

Dacia Bigster SUV

Και για την ευελιξία, η έκδοση ECO-G 140 προσφέρει ένα σύστημα διπλού καυσίμου (βενζίνη και LPG), παρέχοντας αυτονομία έως και 1.450 χλμ. Είτε μετακινείσαι καθημερινά είτε κάνεις μεγάλες αποστάσεις, αυτή η έκδοση σε κρατά στο δρόμο περισσότερο και με χαμηλότερο κόστος, χάρη στην καινοτομία της Dacia.

Άνεση

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, το Bigster σε υποδέχεται με έναν χώρο που έχει σχεδιαστεί για άνεση, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες. Το κάθετο ταμπλό ανοίγει το χώρο μπροστά, ενώ η ψηφιακή οθόνη οργάνων (διαθέσιμη σε 7″ ή 10″) προσφέρει όλα όσα χρειάζεσαι μπροστά σου.

Dacia Bigster SUV

Ας μην ξεχνάμε δε, την κεντρική οθόνη αφής 10.1″, που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, προσφέροντας ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, για να μένεις πάντα συνδεδεμένος χωρίς προβλήματα.

Για τους λάτρεις της μουσικής, οι ανώτερες εκδόσεις διαθέτουν το σύστημα Media Nav Live και το ηχοσύστημα Arkamys 3D Sound με 6 ηχεία, εξασφαλίζοντας καθαρό ήχο είτε ακούς το αγαπημένο σου podcast είτε την απόλυτη λίστα τραγουδιών για το ταξίδι.

Dacia Bigster SUV

Ο διζωνικός κλιματισμός με αεραγωγούς πίσω και η πανοραμική ηλιοροφή προσθέτουν μια πινελιά πολυτέλειας, κάνοντας κάθε διαδρομή, μικρή ή μεγάλη, μια ευχάριστη εμπειρία.

Αλλά το Bigster δεν αφορά μόνο την άνεση, όπως λέει η Dacia. Είναι έτοιμο για περιπέτεια. Στην έκδοση TCe 130 4×4, το νέο SUV εξοπλίζεται με το σύστημα Terrain Control, προσφέροντας πέντε τρόπους οδήγησης (Auto, Snow, Mud/Sand, Off-Road, και Eco) για κάθε συνθήκη. 

Dacia Bigster SUV

Η ασφάλεια είναι βασική προτεραιότητα. Από το προηγμένο σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης μέχρι την προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και την προειδοποίηση κόπωσης οδηγού, τα συστήματα ADAS κάνουν αισθητή την εμφάνισή τους, όπως μας έχει συνηθίσει η εταιρεία μετά τον πρόσφατο εκσυγχονισμό της και σε αυτόν τον τομέα.

Επιπλέον, με τη λειτουργία My Safety της Dacia, μπορείς να ρυθμίσεις τα συστήματα ασφάλειας σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου, χωρίς κόπο.

Το Dacia Bigster, ενσωματώνει σχεδόν 20% ανακυκλωμένα πλαστικά. Το ανθεκτικό υλικό Starkle, που χρησιμοποιείται στο κάτω μέρος του αμαξώματος και στους θόλους των τροχών, δεν προσφέρει μόνο στιβαρή εμφάνιση αλλά μειώνει παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Τα προστατευτικά εμπρός και πίσω σχεδιάστηκαν με μια ειδική τεχνική mass-dyeing, που μειώνει την ανάγκη για βαφή και παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους.

Έχει εγκαταλειφθεί η χρήση δέρματος και χρωμίου, και έχουν προτιμηθεί υλικά που μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του οχήματος. Ακόμη και το εγχειρίδιο χρήσης έχει γίνει ψηφιακό, προσβάσιμο μέσω της εφαρμογής My Dacia, προσφέροντας μια πιο βιώσιμη εμπειρία χρήστη.

Related posts

Αυτό είναι το Renault Symbioz: Όλες οι πληροφορίες για το νέο SUV της γαλλικής φίρμας

timesadmin

Η Laura Kukuk είναι διάσημη ντετέκτιβ κλασικών αυτοκινήτων και μας εξηγεί την δουλειά της

timesadmin

H Maserati GT2 Stradale φέρνει 640 αγωνιστικούς ίππους στον δρόμο

protothema.gr

F1 GP Ουγγαρίας: Πρώτη νίκη Piastri με παρακάλια McLaren

timesadmin

Πόσα ζητάει ο αντιπρόσωπος της Porsche για το Cybertruck που αγόρασε σε δημοπρασία

timesadmin

Δείτε το πιο άγριο Xiaomi SU7 Ultra: 1.548 ίπποι και πάει για ρεκόρ

James Rollner