5.1 C
London
Monday, December 23, 2024

F1: Απίστευτη χορηγία της Louis Vuitton-πόσα θα δώσει

Date:

Related stories

Η F1 για μια ακόμη φορά ανεβάζει τα όρια που έχουμε συνηθίσει στις αθλητικές χορηγίες καθώς ανακοίνωσε 10ετή συμφωνία με την Louis Vuitton για ασύλληπτο ποσό.

Top Gear TEAM

F1 Grand Prix Αζερμπαϊτζάν Αγώνας

H LVMH θα είναι ο νέος μεγάλος χορηγός της F1 από το 2025 όπως ανακοινώθηκε από τις δύο συνεργαζόμενες πλευρές. Η πολυεθνική εταιρεία με έδρα το Παρίσι, γνωστή για τις μάρκες Louis Vuitton, Moet Hennessy και Tag Heuer, εντάσσεται επίσημα στη Formula 1 ως παγκόσμιος χορηγός. 

Louis Vuitton

Η LVMH, η οποία ανήκει σε έναν από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου, τον Bernard Arnault, θα προσθέσει το όνομά της στους άλλους μεγάλους χορηγούς της Formula 1 και η συνεργασία θα ξεκινήσει από το 2025. Αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο καθώς η F1 θέλει να γιορτάσει με τον πλέον υποδειγματικό τρόπο την 75η επέτειό της. 

TAG Heuer Monaco British Racing Green

Ο Arnault χαρακτήρισε τη συμφωνία ως “τέλεια ένωση στον κόσμο της πολυτέλειας”, υπογραμμίζοντας την κοινή επιδίωξη της τελειότητας και της καινοτομίας που ενώνει τη LVMH με τη Formula 1.

“Οι άνθρωποι, η αναζήτηση της τελειότητας και το πάθος για καινοτομία βρίσκονται στο επίκεντρο της δραστηριότητας των οίκων μας και της Formula 1”, δήλωσε ο Arnault και  συμπλήρωσε,

“Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως και στη μόδα, την ωρολογοποιία ή τα κρασιά και τα οινοπνευματώδη ποτά, κάθε λεπτομέρεια έχει σημασία στην πορεία προς την επιτυχία. Τόσο στα εργαστήριά μας όσο και στις πίστες σε όλο τον κόσμο, αυτή η συνεχής προσπάθεια για να ξεπεραστούν τα όρια εμπνέει το όραμά μας, και αυτό είναι το νόημα που θέλουμε να δώσουμε σε αυτή τη σπουδαία και μοναδική συνεργασία μεταξύ της Formula 1 και του Ομίλου μας.”

Louis Vuitton LVMH Formula 1

Από αριστερά: Stefano Domenicali, Greg Maffei, Bernard Arnault, Frederic Arnault.

Ο Greg Maffei, Διευθύνων Σύμβουλος της Liberty Media, ιδιοκτήτριας της Formula 1, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τη συνεργασία: “Η LVMH και η Formula 1 είναι δύο παγκόσμια brands που συνεχώς ξεπερνούν τα όρια της δημιουργικότητας και της καινοτομίας, αξίες που βρίσκονται στον πυρήνα της Liberty Media. Ήμασταν ενθουσιασμένοι που συνεργαστήκαμε με ένα από τα brands της LVMH κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Las Vegas πέρυσι, και είμαστε πλέον χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με τον Όμιλο καθώς γίνεται παγκόσμιος συνεργάτης.”

Περισσότερες λεπτομέρειες για την συνεργασία και για τις εταιρείες της LVMH που θα εμπλακούν σε αυτήν την χορηγία θα ανακοινωθούν αργότερα μέσα στη χρονιά, ωστόσο οι φήμες μιλούν για μια συμφωνία που θα αποφέρει σχεδόν 150 εκατομμύρια το χρόνο στο σπορ και η διάρκεια που έχει ανακοινωθεί είναι δέκα χρόνια. 

Συνεπώς μιλάμε για ένα ασύλληπτο ποσό συνολικά, αντάξιο της φήμης, της επιδραστικότητας και του ονόματος που έχει χτίσει το κορυφαίο πρωτάθλημα μονοθεσίων. 

Latest stories