7.3 C
London
Wednesday, March 12, 2025

Target: Αναβάθμιση του guidance μετά την αύξηση των πωλήσεων – Άλμα 13% για τη μετοχή

Date:

Related stories

Περικοπή του 50% της βουλευτικής αποζημίωσης για ένα μήνα στον Νίκο Παπαδόπουλο για τους βανδαλισμούς στην Εθνική Πινακοθήκη

Περικοπή του 50% της βουλευτικής αποζημίωσης για ένα μήνα στον Νίκο Παπαδόπουλο για τους βανδαλισμούς στην Εθνική Πινακοθήκη Ο βουλευτής της Νίκης θεώρησε βλάσφημα κάποια έργα - Το ίδιο θα γινόταν και με τον Δημήτρη Κυριαζίδη αν δεν είχε απολογηθεί για το σχόλιο στην Κωνσταντοπούλου, ανέφερε ο πρόεδρος της Βουλής Την ποινή της μομφής για…

Αύξηση 3% στις πωλήσεις της παρουσίασε η Target για το β’ τρίμηνο χρήσης, επιστρέφοντας σε περιβάλλον κερδοφορίας έπειτα από μια μακρά περίοδο υποτονικής δραστηριότητας. 

Τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών σε ό,τι αφορά στα έσοδα και τα κέρδη, καθώς αυξήθηκε η κίνηση των αγοραστών τόσο στα φυσικά καταστήματα της Target όσο και διαδικτυακά. 

Κάπως έτσι, η εταιρεία αύξησε το guidance της κερδοφορίας της για το υπόλοιπο του έτους, αναμένοντας τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή να κυμανθούν από 9 έως 9,70 δολάρια, έναντι προηγούμενου εύρους στα 8,60 και 9,60 δολάρια. 

Παρ’ όλα αυτά, παρέμεινε πιο επιφυλακτική αναφορικά με τις πωλήσεις, διατηρώντας τις προβλέψεις για αύξηση έως και 2%, διευκρινίζοντας ωστόσο πως αναμένει αυτές να κυμανθούν στα χαμηλά του σχετικού εύρους. 

Εν μέσω αυτού του κλίματος, η μετοχή της εταιρείας εκτοξεύτηκε έως και 13% κατά τις ηλεκτρονικές προσυνεδριακές διαπραγματεύσεις.  

Στα αποτελέσματα του τριμήνου, η Target ανακοίνωσε κέρδη 2,57 δολαρίων ανά μετοχή έναντι 2,18 δολαρίων ανά μετοχή σύμφωνα με τους αναλυτές, ενώ τα έσοδα ανήλθαν στα 25,45 δισ. δολάρια αντί εκτιμήσεων για 25,21 δισ. δολάρια.  

Τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν σε 1,19 δισ. δολάρια ή 2,57 δολάρια ανά μετοχή, από 835 εκατ. δολάρια ή 1,80 δολάρια ανά μετοχή το προηγούμενο τρίμηνο – κάτι που συνιστά αύξηση άνω του 40% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν περισσότερο από 2% στο β’ τρίμηνο, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά στα τελευταία πέντε τρίμηνα που η Target σημείωσε κέρδη. Οι ψηφιακές πωλήσεις ηγήθηκαν των κερδών, σημειώνοντας αύξηση 8,7%, την ώρα που οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων αυξήθηκαν ελαφρώς, κατά 0,7%.

Η Target, γνωστή για την ευρεία γκάμα εμπορευμάτων σε χαμηλές τιμές, είχε πληγεί καθώς οι καταναλωτές αγόραζαν λιγότερα ρουχισμού ή για τη διακόσμηση του σπιτιού, καθώς εστίαζαν περισσότερο σε σε καθημερινά έξοδα όπως τρόφιμα και στέγαση. Η τάση αυτή φαίνεται να βελτιώθηκαν το δεύτερο τρίμηνο, καθώς η εταιρεία προσέλκυσε τους αγοραστές με νέα εμπορεύματα και μειωμένες τιμές.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Target, Michael Fiddelke δήλωσε ότι η εταιρεία υιοθέτησε μια “μετρημένη προσέγγιση” αναφορικά με τις προοπτικές της, επειδή είναι δύσκολο να προβλεφθεί η νοοτροπία των καταναλωτών και η κατάσταση της οικονομίας τους επόμενους μήνες.
 

Latest stories

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here