Ρεκόρ-πωλήσεων-για-τα-κινεζικά-ηλεκτρικά-αυτοκίνητα-στην-Ευρώπη
AYTOKINHTO

Ρεκόρ πωλήσεων για τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη

Ρεκόρ πωλήσεων για τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη

Οι κινεζικές μάρκες βιάστηκαν να προλάβουν τους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με αποτέλεσμα να καταγράψουν μερίδιο ρεκόρ στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.

Top Gear TEAM

MG4 Excite 51kW

Στον απόηχο της ανακοίνωσης αυστηρών δασμών από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα ηλεκτρικά οχήματα που εισάγονται από την Κίνα, έρχεται η είδηση πως οι κινεζικές μάρκες κατέλαβαν το 11% της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον Ιούνιο, σημειώνοντας ρεκόρ ταξινομήσεων.

Όπως φαίνεται οι κινέζοι κατασκευαστές έτρεξαν να προλάβουν ότι μπορέσουν από τις συνέπειες των δασμών που τέθηκαν σε ισχύ στις αρχές του Ιουλίου.

Η SAIC Motor ηγήθηκε της κινεζικής αντεπίθεσης, καθώς φέρεται να έστειλε μεγάλο όγκο οχημάτων του μοντέλου MG4 στους αντιπροσώπους της, σύμφωνα με τους αναλυτές της εταιρείας Dataforce. Τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν πριν από τις 5 Ιουλίου μπορούσαν να πωληθούν στους πελάτες, χωρίς να υπολογίζονται οι πρόσθετοι δασμοί για τα εισαγόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι κινεζικές μάρκες ταξινόμησαν περισσότερα από 23.000 ηλεκτρικά οχήματα στην ευρωπαϊκή επικράτεια κατά τη διάρκεια του μήνα, τα περισσότερα που έχουν ταξινομηθεί ποτέ, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η έκθεση της Dataforce.

Το διαδοχικό άλμα τους κατά 72% σε σχέση με τον Μάιο ήταν διπλάσιο από το κέρδος των συνολικών ευρωπαϊκών ταξινομήσεων ηλεκτρικών οχημάτων για τον Ιούνιο. Οι εισαγωγές κινεζικής κατασκευής από δυτικούς κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων των Volvo, BMW και Tesla, υπόκεινται επίσης στους νέους δασμούς.

Άγνωστο αν θα υπάρξει συνέχεια

Το κατά πόσον αυτές οι αυξημένες πωλήσεις μπορούν να διατηρηθούν θα παρακολουθείται στενά τους επόμενους μήνες, καθώς οι πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ θα βρίσκονται σε ισχύ. Οι προσωρινές επιβαρύνσεις της ΕΕ, επιβάλλουν στη SAIC πρόσθετη επιβάρυνση 38%, ενώ η BYD θα επιβαρυνθεί με επιπλέον 17% επί του υφιστάμενου δασμού 10%.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και στις δύο ηπείρους σπεύδουν να μεταφέρουν την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων σε ευρωπαϊκό έδαφος, ώστε να αποφύγουν τους νέους δασμούς, ενώ οι εντάσεις μεταξύ Πεκίνου και Βρυξελλών κινδυνεύουν να εξελιχθούν σε εμπορικό πόλεμο.

BYD Dolphin

Ενώ η κρατική SAIC ήταν υπεύθυνη για το μεγαλύτερο άλμα στις εισαγωγές κινεζικής μάρκας, περίπου το 40% των MG4 που ταξινομήθηκαν τον Ιούνιο ήταν ταξινομήσεις από τους ίδιους τους αντιπροσώπους, “όχι μια ιδιαίτερα υγιής ανάπτυξη”, δήλωσε ο Gabriel Juhas, επικεφαλής του τμήματος προϊόντων της Dataforce.

Αντίθετα, υπήρξαν σημάδια προόδου για την BYD, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο. Μια προωθητική ενέργεια με επίκεντρο το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία, φαίνεται πως απέφερε κέρδη σε εμπορικό επίπεδο.

Κίνητρα της Ιταλίας για απόκτηση EV 

Ο περασμένος Ιούνιος όμως, είδε και την Ιταλία να προχωρά σε εισαγωγή κινήτρων, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα, σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Περίπου 200 εκατ. ευρώ σε επιδοτήσεις νέων EV εξαντλήθηκαν σε λιγότερο από εννέα ώρες, ανέφερε η ιταλική κυβέρνηση σε ανακοίνωσή της. Περίπου το 60% αξιοποιήθηκε από ιδιώτες και το υπόλοιπο από εταιρείες.

Related posts

Ράλι Ντακάρ 2024: O Peterhansel έγραψε ιστορία

timesadmin

To επόμενο Nissan Micra θα είναι ηλεκτρικό και φθηνό-πότε έρχεται

timesadmin

To νέο Renault Scenic “Car of the Year 2024” (video)

timesadmin

Διαδηλωτές προσπάθησαν να εισβάλουν στο Tesla Gigafactory του Βερολίνου (video)

protothema.gr

Τα ταξί χωρίς οδηγό της Baidu έχουν κάνει 7 εκατομμύρια πληρώμενες διαδρομές

James Rollner

Πλησιάζουν τα αποκαλυπτήρια του νέου Subaru Forester

timesadmin