Μη αναμενόμενη πτώση κατέγραψαν οι πωλήσεις του πολυεθνικού γίγαντα του fast food McDonald’s στο δεύτερο τρίμηνο, με τους καταναλωτές να στρέφονται όλο και περισσότερο σε γεύματα στο σπίτι καθώς ο πληθωρισμός συμπιέζει τα οικονομικά τους.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της McDonald’s παγκοσμίως ήταν μειωμένες κατά 1% στο τρίμηνο την ώρα που η μέση πρόβλεψη των αναλυτών ανέμενε μικρή αύξηση κατά 0,53%.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις της αλυσίδας στην αγορά των ΗΠΑ υποχώρησαν κατά 0,7% ενώ πέρυσι την ίδια περίοδο είχαν πραγματοποιήσει άλμα 10,3%. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της McDonald’s διεθνώς έπεσαν κατά 1,1% έναντι εκτιμώμενης αύξησης κατά 1,68%, εμφανίζοντας σημαντική κάμψη στη Γαλλία.
Σε αυτό το πλαίσιο, τα καθαρά κέρδη της McDonald’s στο β΄τρίμηνο μειώθηκαν στα 2,02 δισ. δολάρια ή 2,8 δολ. ανά μετοχή από τα 2,31 δισ. ή 3,15 δολ. ανά μετοχή που είχε καταγράψει στο ίδιο διάστημα πέρυσι.
Εξαιρουμένων έκτακτων στοιχείων, η προσαρμοσμένη κερδοφορία της McDonald’s διαμορφώθηκε στα 2,97 δολ. ανά μετοχή χάνοντας την εκτίμηση της αγοράς για 3,07 δολ.
Παρομοίως, ο τζίρος της υποχώρησε κατά 0,1% στα 6,49 δισ. δολάρια από τα 6,5 δισ. πέρυσι χάνοντας επίσης την εκτίμηση για αύξηση στα 6,62 δισ.
Παρά τις απροσδόκητα πτωτικές επιδόσεις της εταιρείας πάντως, η μετοχή της McDonald’s κινείται με μικρά κέρδη 0,6% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές της Wall Street λίγο μετά την ανακοίνωση των μεγεθών της.