Διχασμένη-η-Ευρώπη-για-τους-δασμούς-στα-ηλεκτρικά-αυτοκίνητα-από-Κίνα-τι-έγινε-στην-ψηφοφορία
AYTOKINHTO

Διχασμένη η Ευρώπη για τους δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από Κίνα-τι έγινε στην ψηφοφορία

Διχασμένη η Ευρώπη για τους δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από Κίνα-τι έγινε στην ψηφοφορία

Διάσταση απόψεων για τους δασμούς που θέλει να επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την Κίνα έδειξε η πρώτη ψηφοφορία των κυβερνήσεων της Ευρώπης.

Top Gear TEAM

BYD οχηματαγωγό πλοίο

Οι κυβερνήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξέφρασαν διχασμένες απόψεις σχετικά με τα πλεονεκτήματα των δασμών της ΕΕ στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων που κατασκευάζονται στην Κίνα, σε μια μη δεσμευτική, αλλά ωστόσο σημαίνουσα ψηφοφορία, δήλωσαν πηγές με εσωτερική πληροφόρηση. 

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία εποπτεύει την εμπορική πολιτική του μπλοκ, έχει ορίσει προσωρινούς δασμούς έως 37,6% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα για να αντιμετωπίσει αυτό που λέει ότι είναι αθέμιτες επιδοτήσεις και έχει διερευνήσει τις απόψεις των μελών της ΕΕ σε μια λεγόμενη συμβουλευτική ψηφοφορία. Δώδεκα μέλη της ΕΕ ψήφισαν υπέρ των δασμών, τέσσερα ψήφισαν κατά και 11 απείχαν, ανέφεραν οι πηγές. 

Η Επιτροπή αναμένεται να το λάβει υπόψη της όταν αποφασίσει αν θα προχωρήσει σε οριστικούς δασμούς στην πιο σημαντική εμπορική υπόθεση της ΕΕ. Εάν η Επιτροπή υποστηρίξει δασμούς στο τέλος της έρευνάς της, αυτοί θα τεθούν σε δεσμευτική ψηφοφορία μεταξύ των μελών της ΕΕ και θα επιβληθούν, εκτός εάν η ειδική πλειοψηφία των 15 χωρών μελών που αντιπροσωπεύουν το 65% του πληθυσμού της ΕΕ ψηφίσει κατά. 

Εάν επαναληφθεί το μοτίβο ψηφοφορίας της συμβουλευτικής ψηφοφορίας, τότε θα τεθούν σε ισχύ οριστικοί δασμοί, οι οποίοι τυπικά ισχύουν για πέντε έτη. Ωστόσο, ο μεγάλος αριθμός των αποχών αντικατοπτρίζει την αμφιταλάντευση πολλών μελών της ΕΕ, που γνωρίζουν τα επιχειρήματα της Επιτροπής ότι το εμπόριο πρέπει να διεξάγεται σε ισότιμους όρους ανταγωνισμού, αλλά έχουν επίσης κατά νου τον κίνδυνο ενός εμπορικού πολέμου με την Κίνα. 

Το Πεκίνο έχει απειλήσει με εκτεταμένα αντίποινα. Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες πραγματοποίησαν το ένα τρίτο των πωλήσεών τους πέρυσι στην Κίνα, έχουν παροτρύνει την ΕΕ να αποσύρει τους δασμούς, οι οποίοι δεν θα ίσχυαν μόνο για τους κινέζους παραγωγούς όπως η BYD, η Geely και η SAIC, αλλά και για τα κατασκευασμένα στην Κίνα αυτοκίνητα δυτικών αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η Tesla και η BMW. 

MG3

Στην ψηφοφορία, η Γαλλία, η Ιταλία και η Ισπανία υποστήριξαν τους δασμούς, ενώ η Γερμανία, η Φινλανδία και η Σουηδία απείχαν, δήλωσαν κυβερνητικές πηγές. Γερμανική πηγή δήλωσε ότι η αποχή της έγινε στο πνεύμα της “κριτικής αλληλεγγύης” με την Επιτροπή. 

Η Φινλανδία είχε αμφιβολίες για το αν ήταν προς το συμφέρον της ΕΕ, δεδομένου ότι δεν ευνοούσαν τα μέτρα όλοι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, δήλωσε αξιωματούχος της πρεσβείας. Ο Σουηδός υπουργός Εμπορίου Johan Forssell δήλωσε ότι ο διάλογος μεταξύ της Επιτροπής και της Κίνας για την εξεύρεση λύσης θα ήταν πολύ σημαντικός. Η Επιτροπή θα συνεχίσει την έρευνά της για άλλους τρεις μήνες. 

Σε ένα σημάδι συμβιβασμού, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδειξε ότι μπορεί να εξετάσει το ενδεχόμενο χαμηλότερης τιμολόγησης για το ηλεκτρικό Mini της BMW που κατασκευάζεται στην Κίνα και το Cupra Tavascan του Ομίλου Volkswagen, δήλωσαν δύο πηγές με γνώση του θέματος.

Related posts

Νέο Audi Q8 e-tron Dakar: Ρεύμα, 402 ίπποι και quattro για βουτιά στο χώμα

timesadmin

Μεγάλος σταρ του Χόλιγουντ στη καμπάνια της ηλεκτρικής G-Class

James Rollner

Γιατί η διαλυμένη Ferrari 500 Mondial Spider του 1954 πουλήθηκε 1,7 εκατ. ευρώ

timesadmin

Brawn: Μια απίθανη ιστορία της Formula 1 σε ντοκιμαντέρ που δεν πρέπει να χάσετε

timesadmin

Η DFSK ήρθε στην Ελλάδα-δείτε μοντέλα και τιμές

wp-needuser

Αυτή είναι η νέα Porsche Panamera-τι έχει αλλάξει και τιμές στην Ελλάδα

timesadmin