Αυτοκίνητα-στην-Ελλάδα:-Τυχαίος-έλεγχος-αποκάλυψε-ένα-μεγάλο-πρόβλημα
AYTOKINHTO

Αυτοκίνητα στην Ελλάδα: Τυχαίος έλεγχος αποκάλυψε ένα μεγάλο πρόβλημα

Αυτοκίνητα στην Ελλάδα: Τυχαίος έλεγχος αποκάλυψε ένα μεγάλο πρόβλημα

Ένας τυχαίος έλεγχος από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς” στα διόδια των Μεγάρων αποκάλυψε ένα μεγάλο πρόβλημα στο 28,6% των αυτοκινήτων.

Top Gear TEAM

Έλεγχος ελαστικών

Αν ένας τυχαίος έλεγχος αποκαλύπτει τόσο μεγάλο ποσοστό ακατάλληλων ελαστικών στα αυτοκίνητά μας φανταστείτε τι θα προκύψει από έναν ολοκληρώμενο επίσημο έλεγχο.

Αν σας φαινόμαστε υπερβολικοί δείτε τα νούμερα: Tο 28,6% των αυτοκινήτων έλαβαν παρατηρήσεις για την κατάσταση των ελαστικών τους, ενώ στο 21,4% των οχημάτων βρέθηκαν ελλείψεις στα φωτιστικά σώματα που είχαν να κάνουν με καμένο λαμπτήρα ή γενικά με την κατάσταση των φωτιστικών σωμάτων.

Αυτά ήταν μερικά από τα συμπεράσματα που βγήκαν κατά τη διάρκεια ελέγχων που πραγματοποίησαν σε εκατοντάδες τυχαία διερχόμενα αυτοκίνητα στον σταθμό διοδίων των Μεγάρων, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς” σε συνεργασία με την “Ολυμπία Οδό”, στην καθιερωμένη δράση ενημέρωσης των οδηγών “Pit Stop για την Οδική Ασφάλεια”.

Κατά τη διάρκεια της δράσης στελέχη των δύο οργανισμών και εθελοντές, πραγματοποίησαν σύντομους οπτικούς ελέγχους στα ελαστικά, τα φώτα, τους υαλοκαθαριστήρες των οχημάτων που μετείχαν στην έρευνα, ενώ παράλληλα έδωσαν συμβουλές για την ασφαλή φόρτωση και υπενθύμισαν τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας που πρέπει να υπάρχει μέσα στο όχημα (τρίγωνο, κιβώτιο πρώτων βοηθειών, πυροσβεστήρα και ανακλαστικό γιλέκο).

Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων που ελέγχθηκαν ήταν 9,3 έτη, όταν η μέση ηλικία του στόλου στην Ελλάδα είναι μεγαλύτερη από 17 έτη, ενώ στο 28,6 % των περιπτώσεων σημειώθηκαν παρατηρήσεις για την κατάσταση των ελαστικών, που στην πλειονότητα τους όμως δεν ήταν σοβαρές σύμφωνα με την ανακοίνωση. 

Στο 21,4% των οχημάτων βρέθηκαν ελλείψεις στα φωτιστικά σώματα που είχαν να κάνουν με καμένο λαμπτήρα ή με την κατάσταση των φωτιστικών σωμάτων, ενώ σχεδόν όλοι οι οδηγοί ήταν προετοιμασμένοι για να ταξιδέψουν έχοντας φροντίσει για την περιοδική συντήρηση του αυτοκινήτου τους.

Έχουμε τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας;

Στην πλειοψηφία τους οι οδηγοί είχαν μαζί τους τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας (πυροσβεστήρα, φαρμακείο, προειδοποιητικό τρίγωνο). Το 14,3% όμως αυτών δεν είχαν ανακλαστικό γιλέκο ή κιβώτιο πρώτων βοηθειών και το 7,1% τρίγωνο ή πυροσβεστήρα στο αυτοκίνητό τους. Όλα τα οχήματα είχαν ασφαλιστήριο και το 92,9% είχε περάσει ΚΤΕΟ.

Στο 28,6% των αυτοκινήτων διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν ελεύθερες αποσκευές εντός της καμπίνας. Έτσι, δόθηκαν συμβουλές για την ορθή τοποθέτηση των αποσκευών μόνο στο χώρο αποσκευών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Με πληροφορίες από -/-

Related posts

Αποστολή στην Πράγα: Οδηγούμε το νέο Skoda Superb

wp-needuser

Η Pagani Zonda μας αποχαιρετά με την έκδοση Arrivederci

wp-needuser

Είναι αβέβαιο το μέλλον των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων;

timesadmin

Πώς κατάφερε η Citroen το ηλεκτρικό e-C3 να κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ

protothema.gr

Νέος κανονισμός αλλάζει την αυτόνομη οδήγηση στην Ευρώπη από το 2025

protothema.gr

Toyota: Παρουσίασε δύο νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα-ένα κουπέ και ένα SUV

James Rollner