Γιατί-η-volvo-μεταφέρει-την-παραγωγή-των-ΕΧ30-και-ΕΧ90-ο-ρόλος-της-ΕΕ
AYTOKINHTO

Γιατί η Volvo μεταφέρει την παραγωγή των ΕΧ30 και ΕΧ90-ο ρόλος της ΕΕ

Η Volvo φέρεται να ξεκίνησε τη μεταφορά της παραγωγής δύο από τα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά μοντέλα της, στην Ευρώπη, στο πλαίσιο της προετοιμασίας αντιμετώπισης των δασμών που αναμένεται να επιβάλει η ΕΕ στα οχήματα made in China.

Η σουηδική εταιρεία εξέταζε ακόμη και το ενδεχόμενο να σταματήσει τις πωλήσεις των κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικών μοντέλων της στην Ευρώπη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πέντε ηλεκτρικά αυτοκίνητα πραγματική ευκαιρία με το Κινούμαι Ηλεκτρικά 3

Ωστόσο, ανώνυμες πηγές αναφέρουν ότι αυτό δεν θα συμβεί και, αντίθετα, η Volvo θα μεταφέρει την παραγωγή των EX30 και EX90 στο Βέλγιο. Κάτι που μπορεί να ισχύσει και για την παραγωγή ορισμένων μοντέλων της που παράγονται στη Μ. Βρετανία.

Ενώ εκπρόσωπος της Volvo δήλωσε στους Sunday Times ότι είναι πρόωρο να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με τα όποια μέτρα μπορεί να λάβει η εταιρεία εάν επιβληθούν δασμοί, αναλυτές αναφέρουν ότι η Volvo είναι μία από τις πιο εκτεθειμένες δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες στους νέους δασμούς που σε μεγάλο βαθμό έχουν προεξοφληθεί.

Αυτή τη στιγμή, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής φορολογούνται με 10% στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά αυτό εκτιμάται ότι θα αυξηθεί σε 25% έως 30%. Μετά από μια τέτοια εξέλιξη, πληροφορίες ήθελαν τη Volvo να μην μπορεί να αντέξει οικονομικά την κατασκευή του EX30 στην Κίνα και στη συνέχεια την εξαγωγή του στην Ευρώπη.

Αυξημένοι δασμοί τις επόμενες μέρες

Η παραγωγή του Volvo EX30 ξεκίνησε στην Κίνα στα τέλη του περασμένου έτους, στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Zhangjiakou. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο, κατασκευάζει το εν λόγω μοντέλο τόσο για την κινεζική όσο και τη διεθνή αγορά. Η Volvo σχεδίαζε εδώ και καιρό να κατασκευάσει το EX30 στο εργοστάσιό της στη Γάνδη του Βελγίου και από τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, δήλωσε ότι ελπίζει να ξεκινήσει την παραγωγή επί ευρωπαϊκού εδάφους το 2025.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε την έρευνά της για τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον περασμένο Οκτώβριο και θεωρεί ότι οι τιμές τους διατηρούνται τεχνητά χαμηλές μέσω “τεράστιων κρατικών επιδοτήσεων”. Η ΕΕ αναμένεται να κοινοποιήσει στην Κίνα νέους δασμούς μέσα στις επόμενες μέρες, δίνοντάς της περιθώριο τεσσάρων εβδομάδων για να προσκομίσει στοιχεία που θα αντικρούουν τους ισχυρισμούς της.

Τον ερχόμενο Νοέμβριο, όλα τα κράτη μέλη θα πρέπει να στηρίξουν μια ενδεχόμενη απόφαση για μόνιμη επιβολή δασμών. Ο Guardian αναφέρει ότι οι δασμοί θα μπορούσαν να αποτελούνται από μεμονωμένους συντελεστές για τις εταιρείες που ερευνήθηκαν από την ΕΕ, έναν μέσο δασμό για τις εταιρείες που συνεργάστηκαν αλλά δεν ερευνήθηκαν διεξοδικά και έναν υπολειμματικό δασμό για εκείνες που δεν ερευνήθηκαν καθόλου.

Πηγή: topgeargreece.gr

Related posts

Volkswagen Golf GTI Clubsport: Πρώτη γεύση απο το ισχυρότερο Golf

protothema.gr

Φυσικά και ξεπούλησε η Alfa Romeo 33 Stradale των 2 εκατ. ευρώ

timesadmin

Audi F1: Δύο στελέχη μιλούν για την εξέλιξη του αγωνιστικού κινητήρα

wp-needuser

Bugatti Bolide: Βλέπουμε πρώτη φορά το διαστημικό εσωτερικό της (εικόνες)

timesadmin

Τελικά το ΕLegend EL1 υπάρχει και είναι πανάκριβο

timesadmin

Το ηλεκτρικό Fiat Panda θα κατασκευάζεται στην Σερβία

timesadmin