Τι-πρέπει-να-αλλάξει-η-alfa-romeo-για-να-είναι-νόμιμη-στην-Ευρώπη
AYTOKINHTO

Τι πρέπει να αλλάξει η Alfa Romeo για να είναι νόμιμη στην Ευρώπη

Η Alfa Romeo πρέπει να αλλάξει μια συνήθεια 70 ετών ώστε τα αυτοκίνητά της να είναι νόμιμα στην Ευρώπη, μετά την επικαιροποίηση των κανονισμών ασφαλείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους πεζούς.

Top Gear TEAM

Alfa Romeo Giulia and Stelvio Quadrifoglio

Η Alfa Romeo αναγκάζεται να καταργήσει μια παράδοση σχεδιασμού συνδυασμένη με την φίρμα που κρατά σχεδόν 70 χρόνια, προκειμένου τα αυτοκίνητά της που κυκλοφορούν στην Ευρώπη να είναι εντός νόμου που εισήγαγε η Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο κατασκευαστής δεν θα πουλά πλέον νέα μοντέλα με την πινακίδα κυκλοφορίας στο πλαϊνό της πρόσοψης καθώς αυτό δεν συνάδει με τους κανόνες ασφαλείας των πεζών που θεσπίζει η ΕΕ. 

Alfa Romeo Giulia Sprint

Η πινακίδα κυκλοφορίας offset, όπως λέγεται στο εξωτερικό, της Alfa Romeo στον μπροστινό προφυλακτήρα χρονολογείται από την Giulietta Spider του 1955 και είναι ένα χαρακτηριστικό σχεδιασμού συνώνυμο με την εταιρεία και ένα που χρησιμοποιείται ακόμα στα σημερινά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των Giulia, Stelvio και Tonale. 

Alfa Romeo 156

Για 69 χρόνια, η Alfa Romeo διατηρούσε την πινακίδα στο πλάι αφήνοντας χώρο στο “Scudetto”, την εικονική τριγωνική μάσκα της μάρκας να κατεβαίνει από την κορυφή του καπό όσο πιο χαμηλά γίνεται στον προφυλακτήρα χωρίς να την εμποδίζειτο παραμικρό. 

Μιλώντας στο Autocar, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Alfa Romeo, Alejandro Mesonero-Romanos, επιβεβαίωσε ότι τα επόμενα μοντέλα της εταιρείας θα έχουν πινακίδες, συμβατικά τοποθετημένες στο κέντρο της πρόσοψης.

Alfa Romeo SZ Coda Tronca

“Δεν μπορούμε πλέον να βάλουμε την πινακίδα στο πλάι λόγω των κανονισμών αναγνώρισης για την ασφάλεια των πεζών”, δήλωσε ο Mesonero-Romanos και πρόσθεσε,“Κάποιοι σκληροπυρηνικοί Alfisti, που πιστεύουν ότι μια Alfa Romeo δεν είναι Alfa Romeo αν δεν έχει την πινακίδα στο πλάι δεν θα είναι ευχαριστημένοι, αλλά υπάρχουν πολλά όμορφα Alfa Romeo στην ιστορία που έχουν την πινακίδα στη μέση: εγώ έχω μια Alfetta και μια Giulia του 1968 που έχουν πινακίδα στο κέντρο και φαίνονται όμορφα”.

Ήδη, η Alfa Romeo έχει κάνει την αλλαγή σε κεντρικά τοποθετημένες πινακίδες στο πιο πρόσφατο αυτοκίνητό της, την Alfa Romeo Junior, η οποία διαθέτει μια μικρότερη έκδοση του “Scudetto” και μάλιστα σε δύο σχέδια, καθώς διαφορετική πρόσοψη διαθέτει η Progresso και άλλη η έκδοση Leggenda. 

Alfa Romeo Milano

Το πρώτο είναι μια πιο σπορ, σύγχρονη εμφάνιση που δημιουργήθηκε από μια θολή επανεφεύρεση του σήματος Alfa Romeo, ενώ το δεύτερο είναι ένα πιο παραδοσιακό σχέδιο σε αεριζόμενη γρίλια που αποτίει φόρο τιμής στις ιστορικές Alfa.

Alfa Romeo Junior - Milano

Η πρώτη Alfa Romeo που είχε την εμπρός πινακίδα της τοποθετημένη στη μία πλευρά ήταν η Giuletta Spider της σειράς 750/101 του 1955. Επειδή το ψυγείο τοποθετήθηκε ακριβώς πίσω από τη μάσκα scudetto σε σχήμα ασπίδας, η ομάδα σχεδιασμού της Alfa τοποθέτησε την πινακίδα κυκλοφορίας στο πλάι για να την αποτρέψει από το να θέσει σε κίνδυνο την ψύξη του κινητήρα που θα οδηγούσε σε υπερθέρμανση. 

Related posts

Koji Sato: Επιτέλους ο CEO της Toyota μιλάει ξεκάθαρα για τα ηλεκτρικά

timesadmin

Γιατί η Volvo θα σταματήσει να δημοσιοποιεί στοιχεία κερδοφορίας για τα ηλεκτρικά της

James Rollner

Η νέα συνεργασία της Toyota προκαλεί αντιδράσεις

James Rollner

Δοκιμή BMW iX1 xDrive30: Η πιο ισχυρή X1 είναι ηλεκτρική

timesadmin

Χάλασε η Aston Martin Valkyrie του Alonso μόλις την αγόρασε

wp-needuser

Τελικά το ΕLegend EL1 υπάρχει και είναι πανάκριβο

timesadmin