AYTOKINHTO

Ανάλυση: Γιατί η BYD έχει διπλάσιες τιμές στην Ευρώπη σε σχέση με την Κίνα

Η BYD ήρθε και στην Ελλάδα από τον Όμιλο Σφακιανάκη και έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς κινείται σε επίπεδο τιμολογήσης. Το Reuters έκανε μια μεγάλη έρευνα για τον τρόπο που τιμολογεί η εταιρεία με την περισσότερες πωλήσεις αυτοκινήτων που μπαίνουν στην πρίζα στον πλανήτη και τις διαφορές σε αρκετές χώρες σε σχέση με την Κίνα. 

Mέχρι στιγμής, η κορυφαία κατασκευάστρια εταιρεία EV της Κίνας, έχει αυξήσει δραματικά τις τιμές εξαγωγής σε σύγκριση με αυτές που χρεώνει στην πατρίδα της.

Ο στόχος: να αποκομίσει μεγάλα περιθώρια κέρδους που δεν μπορεί να έχει η αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού.

Σε ορισμένες ξένες εκθέσεις, η BYD χρεώνει διπλάσια και υπερδιπλάσια τιμή από την τιμή που παίρνει για τρία βασικά μοντέλα στην Κίνα, σύμφωνα με μια επισκόπηση του Reuters για την τιμολόγηση της αυτοκινητοβιομηχανίας σε πέντε από τις μεγαλύτερες εξαγωγικές αγορές της.

Πάρτε το BYD Atto 3, ένα συμπαγές ηλεκτρικό crossover. Στην Κίνα, η μεσαία έκδοση πωλείται για 19.283 δολάρια ενώ στην Ελλάδα περίπου 37.000 ευρώ. Στη Γερμανία, το μικρό SUV κοστίζει 42.789 δολάρια –μια τιμή που εξακολουθεί να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με μοντέλα από άλλες φίρμες στην ίδια κατηγορία.

Σύμφωνα με το Automotive News η BYD δεν ανταποκρίθηκε σε αίτημα σχολιασμού. Ο πρόεδρος της εταιρείας Wang Chuangfu δήλωσε τον Μάρτιο στους επενδυτές σε μια ιδιωτική συνάντηση ότι η BYD αναμένει ότι οι εξαγωγές θα βοηθήσουν στην ενίσχυση της κερδοφορίας της φέτος, καθώς ο πόλεμος των εγχώριων τιμών επιβαρύνει τα περιθώρια κέρδους της.

Είναι σύνηθες για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να χρεώνουν ελαφρώς διαφορετικές τιμές για τις εξαγωγές των ίδιων ή παρόμοιων εκδόσεων ενός οχήματος.

Αλλά το μέγεθος των προσαυξήσεων της BYD για τις υπερπόντιες αγορές είναι σπάνιο, δήλωσε ο Sam Fiorani, αντιπρόεδρος των παγκόσμιων προβλέψεων της εταιρείας έρευνας αγοράς AutoForecast Solutions.

Η διαφορά, εν μέρει, αντανακλά τον σκληρό ανταγωνισμό στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, όπου δεκάδες μάρκες EV διεξάγουν πόλεμο τιμών. Το μικρό ηλεκτρικό hatchback Seagull της BYD πωλείται κάτω από 10.000 ευρώ στην Κίνα.

Το μικρότερο δυνατό κόστος παραγωγής

Οι μεγάλες προσαυξήσεις της BYD στις εξαγωγές υπογραμμίζουν επίσης τα τεράστια πλεονεκτήματα κόστους που έχει η βιομηχανία EV της Κίνας έναντι των ξένων ανταγωνιστών.

Ο ηγέτης των plug-in της Κίνας έχει συμπιέσει το κόστος από κάθε στάδιο της παραγωγής, από τις πρώτες ύλες μέχρι τις μπαταρίες, τη γη και την εργασία, σύμφωνα με εμπειρογνώμονες της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας και στοιχεία κόστους μπαταριών που δόθηκαν στο Reuters.

Διαβάστε την συνέχεια στο topgeargreece.gr

Related posts

Βόρεια Κορέα: Με πολυτελές SUV ο δικτάτορας Kim Jong Un πήγε στις πλημμύρες

wp-needuser

Video: Κι όμως αυτό το τρομακτικό ατύχημα δεν είχε τραυματίες

timesadmin

Tο νέο Mini Countryman έχει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα

timesadmin

Γιατί η Tesla δεν χρειάζεται δίκτυο αντιπροσώπων για να πουλήσει αυτοκίνητα

protothema.gr

Ανάκληση μαμούθ από την BMW-ποια αυτοκίνητα επηρεάζονται

James Rollner

Αυτό είναι το νέο σπορ μοντέλο από την BYD-πότε έρχεται Ευρώπη (εικόνες)

James Rollner