AYTOKINHTO

Γιατί η Alfa Romeo Milano δεν θα παράγεται στην Ιταλία-τι δήλωσε ο CEO της Stellantis

Για πρώτη φορά μια Alfa Romeo δεν θα παράγεται στην Ιταλία. Πώς δικαιολόγησε αυτήν την απόφαση ο επικεφαλής του ομίλου Stellantis Carlos Tavares.

Top Gear TEAM

Alfa Romeo Milano

Η κατασκευή του νέου μικρού SUV της Alfa Romeo Milano στην Πολωνία και όχι στην Ιταλία θα μειώσει την τιμή του κατά 10.000 ευρώ, δήλωσε ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares.

H Alfa Romeo Milano, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Alfa Romeo, είναι επίσης το πρώτο μοντέλο που συναρμολογείται εκτός Ιταλίας από την ίδρυση της αυτοκινητοβιομηχανίας το 1910. Θα κατασκευαστεί στο Tychy της Πολωνίας, μαζί με δύο αδελφά μοντέλα, το Fiat 600 και το Jeep Avenger.

Το θέμα είναι ευαίσθητο, επειδή ο Tavares έχει συγκρουστεί με την ιταλική κυβέρνηση και τα συνδικάτα σχετικά με τις επιδοτήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και τον όγκο παραγωγής στην Ιταλία.

Alfa Romeo Milano

Η Stellantis είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία μαζικής αγοράς με εργοστάσια στην Ιταλία.

“Αν κατασκευαζόταν στην Ιταλία, μια Milano θα ξεκινούσε από περίπου 40.000 ευρώ αντί για 30.000 ευρώ, περιορίζοντας τις δυνατότητές του στην αγορά”, δήλωσε ο Tavares κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στην παρουσίαση του νέου μοντέλου.

Alfa Romeo Milano

Alfa Romeo Milano

Πάντως μέχρι στιγμής, το Milano είναι το μοναδικό μοντέλο της Alfa Romeo που έχει οριστεί για παραγωγή εκτός Ιταλίας. Ο Tavares επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά του μεσαίου SUV Stelvio, που αναμένεται το 2025, και το μεσαίο σεντάν Giulia, που αναμένεται το 2026, θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στο Cassino, στην κεντρική Ιταλία.

Η Stellantis θα επενδύσει εκεί περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ για να εγκαταστήσει την ευρωπαϊκή παραγωγή για τη νέα πλατφόρμα STLA Large.

Κέρδη 500 εκατ. ευρώ το 2023

Η Alfa Romeo απέφερε λειτουργικά κέρδη ύψους περίπου 500 εκατ. ευρώ πέρυσι, η πρώτη φορά που ο Tavares επιβεβαιώνει έναν αριθμό κερδών για μία από τις 14 μάρκες της Stellantis.

Ο Tavares δήλωσε ότι η Stellantis είχε λάβει αίτημα να πουλήσει την Alfa Romeo, αλλά το απέρριψε επειδή η μάρκα επέστρεψε στην κερδοφορία τα τελευταία χρόνια. Είπε επίσης ότι μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία είχε ζητήσει να αγοράσει μία από τις τρεις γαλλικές μάρκες της Stellantis (Citroen, DS και Peugeot). Αρνήθηκε να μοιραστεί τα ονόματα των εταιρειών που ζήτησαν να αγοράσουν τις εμβληματικές γαλλικές φίρμες.

Η Alfa Romeo παρήγαγε τα κέρδη της από σχετικά χαμηλό όγκο. Οι παγκόσμιες πωλήσεις το 2023 ήταν 70.500, σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics, που σημαίνει ότι το κέρδος ανά όχημα ήταν περίπου 7.100 ευρώ. Ο Tavares απέδωσε την αποτελεσματικότητα στις επενδύσεις και την πειθαρχία στις πωλήσεις για τις αποδόσεις στην Alfa Romeo, η οποία ήταν σταθερά ζημιογόνος υπό την Fiat Chrysler Automobiles πριν από τη συγχώνευση με τον όμιλο PSA για τη δημιουργία της Stellantis το 2021.

 Η Stellantis 30% πιο αποδοτική από τους αντιπάλους

Είπε ότι μετά από εκτενή συγκριτική αξιολόγηση των ανταγωνιστών, η Stellantis πιστεύει ότι είναι 30% πιο αποτελεσματική στις επενδύσεις λόγω της κλίμακας και της λιτής οργάνωσής της.

“Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε είτε να επενδύσετε 30% λιγότερο για να προσφέρετε τα ίδια χαρακτηριστικά, είτε να επενδύσετε τα ίδια και να προσφέρετε στον πελάτη σας 30% περισσότερα χαρακτηριστικά”, δήλωσε.

Alfa Romeo Milano

Alfa Romeo Milano

Ο Tavares έχει δώσει εδώ και καιρό έμφαση στην “αξία έναντι του όγκου” και δήλωσε ότι τα καθαρά έσοδα είναι πάντα στο επίκεντρο των συνεδριάσεων του ομίλου και όχι οι στόχοι πωλήσεων. Το προσαρμοσμένο περιθώριο λειτουργικού κέρδους της Stellantis ήταν 11,2% το 2023 και προβλέπει διψήφια περιθώρια κέρδους για το 2024, παρά τις πιο δύσκολες συνθήκες της αγοράς.

“Όταν αρχίζεις να πιέζεις για τον όγκο, αρχίζεις να καταστρέφεις τα θεμέλια μιας premium φίρμας”, δήλωσε, προσθέτοντας ότι είναι πολύ ικανοποιημένος με το επίπεδο κερδοφορίας της Alfa Romeo.

Πηγή: Automotive News Europe

Related posts

Διάσημος ηθοποιός πρωταγωνιστεί μαζί με την κόρη του στη νέα καμπάνια της Mercedes

James Rollner

Καταδικάστηκε η οδηγός αυτόνομου Uber μετά από τροχαίο με μία νεκρή

timesadmin

To Togg T10F είναι το δεύτερο τουρκικό ηλεκτρικό-έτοιμο για είσοδο στην Ευρώπη

timesadmin

F1: Παραμένει μέχρι το 2025 το βελγικό GP στο Spa

timesadmin

CEO μεγάλης φίρμας θεωρεί “λάθος” τη διακοπή της εξέλιξης των θερμικών κινητήρων

timesadmin

Πόσα θα έδινες για την τρακαρισμένη Lamborghini Countach του “Λύκου της Wall Street”;

timesadmin